Mun elämästä🤔niin hiljaista ollut lähiaikoina🥺Anteeksi jos olen käyttäytynyt tyhmästi.
Ikävä on❤️
Naiselta
Ajattelitko kadota mies
15
377
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sun ääni kuulosta kauhealta ja ne kasvonpiirteet näyttää 🤮
- AnonyymiUUSI
Mene sitten omaa oksennustasi ihastelemaan.
- AnonyymiUUSI
Oot melko säälittävä yrityksissäsi mustis nainen.. Näytät leuattomalta ja hampaat ku kirveellä veistetty. Hirvee.
- AnonyymiUUSI
Ristiriitaisia ovat nämä viestit joten olen ajatellut että varmaan käsittelet jotain omia sen sijaan että todellisuudessa haluaisit jutella. Muut kanavat ovat sitä varten jos haluat.
- AnonyymiUUSI
Jos olet tehnyt tyhmyyksiä ja antanut minulle syyn kadota, niin todellakin katoan. Ne jotka jätän taakseni, niin he eivät saa enää yhtään ylimäärästä huomiota minulta. Muuttuvat kirjaimellisesti ihan samanlaiseksi kuin kuka tahansa muu minun silmissäni.
- AnonyymiUUSI
Tiedäthän etten voi sua pois unhoittaa
- AnonyymiUUSI
Snteeksi myös omasta puolestani. Saat anteeksi ja en katoa. Ikävä ollut sua ja surrut, kun en saa sinusta naista itselleni. ❤️
- AnonyymiUUSI
Siis nytkö haluat seuraani toisin kuin silloin ennen?
- AnonyymiUUSI
Riippuu henkilösta kuka kysyy?
- AnonyymiUUSI
Jaa, no heippa!
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä sulle 😘nainen
- AnonyymiUUSI
Kyllä sä saat mies mut omaksi kunhan muistat olla mulle hyvin hellä❤️
Naiselta🌹 - AnonyymiUUSI
Onko M-naiselta?
- AnonyymiUUSI
Voi olla että on tai sitten ei🤣
Naiselta🌹 - AnonyymiUUSI
Niinhän tässä kävi. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222