onko citymarketin kauppias pariskunta eronnut
citymarket
29
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
Äitisi ronkli sinua tavarastaan pyöränpinnalla pois. Siksi olet tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sulla kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sulla kokemusta
Ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla käynyt sillee voi raukkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sulla käynyt sillee voi raukkaa
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Oot vajaa ku uskot kaikkia juttuja🤣🤣
- Anonyymi
ei itketä lauantaina
- Anonyymi
Mistä tällänen ajatus?
- Anonyymi
varmaa tietoa ,
- Anonyymi
Myynti on ainakin kuulemma romahtanut.
- Anonyymi
totaalisesti myynti romahtanut,kallein kauppa kankaanpääs,
- Anonyymi
Ei edes jaksa yllättyä enään tämän kylän tyylistä,aurinko paistaa omaan risukasaan vasta kun kuulee,että jollakin muulla sua tai murhetta tai vastoinkäymistä! Kauppias pariskunta AIVAN mahtavia,olivat sitten yhdessä tai erikseen ja kyseisessä kaupassa ystävällisimmät työntekijät,mitä yhdessäkään paikallisessa kaupassa. Kauppiaat palvelleet 24/7 ja panostivat isolla remontilla näinkin pieneen kylään,josta yritykset yksi toisensa jälkeen sammuttavat valot ja kauppa esimerkiksi työllistänyt vuosien saatossa valtavat määrät
nuorisoa,olisi hienoa,että joskus nähtäisiin hyvät puolet eikä vain mahdollisia huonoja asioita.
#vuosia aaiakkaana ollut ja niin myös jatkossa😊
-Vuosia asiakkaana ollut ja niin myös jatkossa- Anonyymi
kesko sen remontin teki eikä kauppias pariskunta
- Anonyymi
Kyllä on kallis risukasa.
- Anonyymi
Joo, Kesko teetti rempan, mutta kauppias maksaa ja sitä kautta asiakkaat. Olkoon vaikka kuinka ihania ihmisiä, mutta liian monet tuotteet ylihintaisia rempan myötä. Mä en periaattesta maksa kauppiaan kuluja kun on muitakin, tärkeämpiä menoja. Tosin useita työntekijöitä käy kehuminen, ja tämän kesän kesätyöntekijät ovat vallan ihania.
Ja aloittajalle; mitä se sulle kuuluu mitä kukakin tässä pökökylässä tekee?? Pidä nokkas omalla tontillas. - Anonyymi
Ne ei muuta halua kuin sun rahas.piste.
Ja ei ne AIVAN mahtavia taida olla kun eroavat.
- Anonyymi
Turha kauppa, siihe tilalle sais tulla stadium liike.
- Anonyymi
taikka erotic liike
- Anonyymi
Kyllä sen arvas.
- Anonyymi
mistä arvasit
- Anonyymi
Se menee ny kauppa jakoon.
- Anonyymi
Näinköhän menee jakoon;
https://www.finder.fi/Elintarvikeliikkeet/K-Citymarket+Kankaanpää/Kankaanpää/yhteystiedot/401103
- Anonyymi
jääskeläinen keskon renki ei maksa mistään mitään ,saa ruokansa kaupasta ilmatteeks.
- Anonyymi
menee hävikin piikkiin ja sukulaisten juhliin mökille,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menee hävikin piikkiin ja sukulaisten juhliin mökille,
Kaikki hävikki on suoraan pois kauppiaan lompakosta, koska kaikesta kauppaan tulleesta tavarasta tulee tavarantoimittajalta lasku.
Sama pätee myös sukulaisten juhliin menevään tavaraan, kuin myös "ilmaiseksi" saatuun ruokaankin.
- Anonyymi
Onkohan jompikumpi käynyt vieraissa?
- Anonyymi
Jos rouvaa katselee, en usko suureen kysyntään.
- Anonyymi
joo kun rouvaa katsoo niin mulla ei kyllä seisois mutta gay kimmoa nai miehet,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001