Kohtasin erään miehen viikonloppuna ja tajusin

Anonyymi-ap

Että on aika mennä eteenpäin. En tarkoita, että meistä tulisi pari, vaikka vietimme mukavan kesäisen yön yhdessä aamuun asti, nukkumatta.
Se silti herätti minussa vastarintaa nykyistä elämääni kohtaan, että muutoksia on tapahduttava.
En silti laita hanttiin, vaikka yö toistuisi, toistuisi ja toistuisi tämän kohtaamani miehen kanssa.
Mahdollisuus on olemassa, että se ei toistu. Kaikki riippuu siitä miten sattumat kuljettavat.

Kauan kaipasin ja aivan väärää..

On aika päästää irti vaikka ja mistä. Oppinut olen silti paljon.

Kiitos. Rakkautta, kun on monenlaista. 🌸🌼🌻🥀🌹

58

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Eli olen nyt siirtynyt ihan virallisesti eteenpäin.

Toivotan onnea ennen kaipaamalleni ja kaikille mullekin, itseäni unohtamatta.

Sydämeeni on alkanut tulemaan tilaa terveelle aidolle molemminpuoliselle rakkaudelle.

Koska irl tapahtui asioita. Kaikki muu on ollut pelkkää deluusiota ja illuusiota.

/😊🌻

• Anonyymi
        UUSI

Oikein! Roikuttajille ei saa uhrata elämäänsä ja etenkään terveyttäään. Ei kukaan sellainen ansaitse sellaista rakkautta, etkä sinä terveyden menetystä. Niin se vab menee.

Sivu hontteri

• Anonyymi
        UUSI

Ei millään pahalla aloittajasetä, mutta tämä monologina vedetty narratiivi vaikuttaa siltä, että ”hän” sai säpistä jostain syystä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein! Roikuttajille ei saa uhrata elämäänsä ja etenkään terveyttäään. Ei kukaan sellainen ansaitse sellaista rakkautta, etkä sinä terveyden menetystä. Niin se vab menee.

Sivu hontteri

Ja tämä mainitsemasi roikottaminen tapahtui tämän aloituksessasi kuvatun vivahteikkaan tapaamisen aikana, palstasetä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei millään pahalla aloittajasetä, mutta tämä monologina vedetty narratiivi vaikuttaa siltä, että ”hän” sai säpistä jostain syystä

Liian ysäriä monelle?

• Anonyymi
      UUSI

Toisen seurassa täytyy olla hyvä olla. Ei kuulu tuntuakaan siltä, että on kiinni sähköaidassa, vaikka nyt haluja toista kohtaan olisikin. Hermoston ei kuulu mennä ylikierroksille. Se on punainen lippu ja toksisuuden merkki.
      En ota kantaa mistä taholta se kaikki toksisuus tuli..

/ap

• Anonyymi
        UUSI

En tajua miksei hän ymmärrä.. Ai niin, eipä ole itsekään toiminut siten että haluaisin avautua enempää. Tadaa!

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tajua miksei hän ymmärrä.. Ai niin, eipä ole itsekään toiminut siten että haluaisin avautua enempää. Tadaa!

/ap

Olisit jättänyt anonyymin kuvottavan aloituksen kokonaan tekemättä jos sulla on jonkun kanssa jotain niin pidä hyvänäsi mitä tänne enää tuota tadaata sössötät. Kuviottava olet.

• Anonyymi
        UUSI

Niin, mutta sulle kuitenkin edes kerran lohkesi tässä tarinallisuudessa, aloittajasetä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit jättänyt anonyymin kuvottavan aloituksen kokonaan tekemättä jos sulla on jonkun kanssa jotain niin pidä hyvänäsi mitä tänne enää tuota tadaata sössötät. Kuviottava olet.

Onko sinulla mustasukkaisuuden tunteita tätä aloittajasedän luomaa hologrammia kohtaan? Toivon todella tämän olevan osa palstasedän performanssia

• Anonyymi
      UUSI

Sattumat kuljettavat?

• Anonyymi
        UUSI

En sano enempää tänne. Se on meidän välinen asia.
        ✌️
        Riippuu siitä mitä kumpikin haluaa tai on haluamatta. Ei sillä ole väliä, kun koki sen mitä kauan kaipasi.

/ap

• Anonyymi
        UUSI

Olen kyllä valmis tutustumaan häneen, mutta halutaan varmasti antaa tilaa toisillemme. Ketään en kahlitse.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä valmis tutustumaan häneen, mutta halutaan varmasti antaa tilaa toisillemme. Ketään en kahlitse.
        /ap

Hyi helv ei. Et nähtävästi ymmärrä seurauksia ihmisyydessä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hohhoijaa. Et oo ihan terve.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En sano enempää tänne. Se on meidän välinen asia.
        ✌️
        Riippuu siitä mitä kumpikin haluaa tai on haluamatta. Ei sillä ole väliä, kun koki sen mitä kauan kaipasi.

/ap

Jännä muuten miten heti porukkaa suututtaa, jos joillain tapahtuu irl jotain aitoa. Ei saa iloita enää, ei saa purkaa tuntojaan, koska miksi? Kuka sen kieltää?
        Päästään hieman järkähtäneet ilmeisesti kuvittelevat näin.
        Eivätkö kaikki halua täällä palstan ulkopuolista elämää eikä tätä?😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et vaan tainnut ihan ymmärtää. Jokaisella on vapaa tahto haluta olla suhteessa. Siksi ei pidä pakottaa!
        Sitä on se, ettei kahlitse. Jos molemmat haluavat suhteen, sitten päätetään olla me. Näin niin kuin kärjistettynä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä muuten miten heti porukkaa suututtaa, jos joillain tapahtuu irl jotain aitoa. Ei saa iloita enää, ei saa purkaa tuntojaan, koska miksi? Kuka sen kieltää?
        Päästään hieman järkähtäneet ilmeisesti kuvittelevat näin.
        Eivätkö kaikki halua täällä palstan ulkopuolista elämää eikä tätä?😂

En aloittajaäijä todellakaan pidä niitä ihmisiä normaaleina, jotka eläytyy näihin kekeilyihiso ainoastaan kun annat ymmärtää olevasi nainen. Juu, ei se meidän osa ole rastia piirtää seinään ns mikäli niikseen tulee. T naiselta näille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En aloittajaäijä todellakaan pidä niitä ihmisiä normaaleina, jotka eläytyy näihin kekeilyihiso ainoastaan kun annat ymmärtää olevasi nainen. Juu, ei se meidän osa ole rastia piirtää seinään ns mikäli niikseen tulee. T naiselta näille

Ps tämä illuusio ON naisvihaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ps tämä illuusio ON naisvihaa

Viivettä pukkaa oli niin loukkaavasti muotoiltu. Joukkokannetta pystyyn

• Anonyymi
      UUSI

Hiuk asia vai

• Anonyymi
        UUSI

Höpöti Höpöti höö. 👍🏻😂

• Anonyymi
      UUSI

Väärin

• Anonyymi
        UUSI

Sinäkö sen sanot mitä toisen tuntemattoman kuuluu tehdä?
        Jos entinen kaivattuni sanoisi noin, löisin yhteydet jäähän.
        Ei tehnyt mitään silloin, kun minä sitä eniten tarvitsin. Kyllähän siinä alkaa tunteet laimentua.
        Välitän toki aina, mutta..
        Löydän aidon rakkauden ja se ei ole hän. Niin se vaan on.

/ap🌻

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö sen sanot mitä toisen tuntemattoman kuuluu tehdä?
        Jos entinen kaivattuni sanoisi noin, löisin yhteydet jäähän.
        Ei tehnyt mitään silloin, kun minä sitä eniten tarvitsin. Kyllähän siinä alkaa tunteet laimentua.
        Välitän toki aina, mutta..
        Löydän aidon rakkauden ja se ei ole hän. Niin se vaan on.

/ap🌻

Olet jo menossa, mutta käännyt aina takaisin. Rivien välistä pystyy haistamaan manipulointia ja juupaseipäs kauppaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet jo menossa, mutta käännyt aina takaisin. Rivien välistä pystyy haistamaan manipulointia ja juupaseipäs kauppaa.

En todellakaan käänny takaisin sellaisen luo jolta sai vain kyyneleet ja karua kyykytystä. Siksi jätin tämän päivän väliin. Emme kohtaa. Piste. Tunteita heräämässä toisaalle.

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuka manipuloi oli se mies, en minä. Aivan täysi turhuus koko soppa. Mitään ei saanut aikaan.
        Jos oli tunteita, ne tunteet oli tai ovat kyllä sellaisen muurin takana jota ei kukaan saa auki. Minä en siihen ala.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan käänny takaisin sellaisen luo jolta sai vain kyyneleet ja karua kyykytystä. Siksi jätin tämän päivän väliin. Emme kohtaa. Piste. Tunteita heräämässä toisaalle.

/ap

Naurettavaa...
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavaa...
        Sivusta

No mitä nyt? Kyllä ihminen jolla on tunteita tekee asialle irl jotain selkeästi eikä elä jossain haaveissa.
        Kaikki oli yksipuolista minun suunnasta.

Minä avauduin kaikesta ja kaikista tunteistani, hän ei mistään. Ei ole tervettä. Kai ymmärrät?

Asia ei ole mulle ok. Siksi eteenpäin. Hänen toiminta oli naurettavaa ja ilkeää. Hiljaisuus oli tässä tapauksessa äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Olisin arvostanut suoruutta

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä nyt? Kyllä ihminen jolla on tunteita tekee asialle irl jotain selkeästi eikä elä jossain haaveissa.
        Kaikki oli yksipuolista minun suunnasta.

Minä avauduin kaikesta ja kaikista tunteistani, hän ei mistään. Ei ole tervettä. Kai ymmärrät?

Asia ei ole mulle ok. Siksi eteenpäin. Hänen toiminta oli naurettavaa ja ilkeää. Hiljaisuus oli tässä tapauksessa äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Olisin arvostanut suoruutta

/ap

Joo, sais sanoa suoraan että ei kiinnosta. Tuo hajottaa toisen psyykeen. Ei ole ok. Ei ihminen lue kaikkia ajatuksia vaikka ois miten intuitiivinen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂valetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Yäk

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yäk

Parempaa löytää etsimättäkin kuin entinen kaivattu. Oikea rotkopora koko jätkä.

Keksi uus virsi Pelle Hermanni.

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Onnea sulle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavaa...
        Sivusta

Niin tämä sinun palstaäijän teksteissä roikkuminen ja niiden kautta elämöintiä onkin. Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sais sanoa suoraan että ei kiinnosta. Tuo hajottaa toisen psyykeen. Ei ole ok. Ei ihminen lue kaikkia ajatuksia vaikka ois miten intuitiivinen.

Kuinka kauan siitä on aikaa aloittajasetä kun psyykkeesi hajosi ja kuka niistä lukuisista saavuttamattomista naisista katkaisi kamelin selän? Häntä syyttäkäämme- miehellä on nääs paha olla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Parempaa löytää etsimättäkin kuin entinen kaivattu. Oikea rotkopora koko jätkä.

Keksi uus virsi Pelle Hermanni.

/ap

Siitä taitaa olla jo tovi kun sinä aloittajaäijä olet mitään muuta porannut ku palstalla tätä samaa soopaa päivästä toiseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea sulle

Saat siis jotain kiksejä miettiessäsi tätä palstaäijän ulinaa. Onnea sulle vaa

• Anonyymi
      UUSI

?????

• Anonyymi
        UUSI

Mistä tiedät kuka olen? Jos olisit ennen kaipaamani mies, kyllä avaisit yhteyden irl. Yhteys on! on toistemme numerotkin ja myös muita kanavia..
        Ei hän täällä ole. Kaikki on ollut höpöhöötä. En ruoki omia tai toisten harhaluuloja. Minä en mielenterveyttäni uhraa!

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät kuka olen? Jos olisit ennen kaipaamani mies, kyllä avaisit yhteyden irl. Yhteys on! on toistemme numerotkin ja myös muita kanavia..
        Ei hän täällä ole. Kaikki on ollut höpöhöötä. En ruoki omia tai toisten harhaluuloja. Minä en mielenterveyttäni uhraa!

/ap

A nainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

A nainen?

Ei. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

A nainen?

Juu en ole A.

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

A nainen?

Mistäpäin on A nainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin on A nainen?

En tiiä, aloittaja ei oo A.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Yäk

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Valheellista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valheellista

Jää sä itkee tänne elämääs. Säälittävä tapaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Valheellista

Haluatko avata tarkemmin, että mikä osio tai muu tässä palstaäijän pölinässä oli valheellista- tämä mainittu yhteys johonkin heppuun? Ihan vain kartoitan, että liittyykö pakkoajatteluusi jokin toinenkin henkilö. T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Asiat tapahtuu irl, jos tapahtuu. Palsta ei ole mitään. Tsemppiä.

• Anonyymi
        UUSI

Täällä on hyvä keskustella, jos tietää kenen kanssa🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on hyvä keskustella, jos tietää kenen kanssa🤍

Mulla on irl yhteys nyt erääseen toiseen. Se on paljon kivempaa. Otan mieluummin mahdollisuuden sellaiseen kuin tähän. En tuu ruikuttaa enää tänne yksipuolista rakkauttani joka vei luottamusta. Opin kyllä paljon, mut itsetunnosta hävisi loppukin.

/ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on irl yhteys nyt erääseen toiseen. Se on paljon kivempaa. Otan mieluummin mahdollisuuden sellaiseen kuin tähän. En tuu ruikuttaa enää tänne yksipuolista rakkauttani joka vei luottamusta. Opin kyllä paljon, mut itsetunnosta hävisi loppukin.

/ap

Miksi sitten olet vielä täällä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ole väliä enää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sen takia palstasetä on täällä, että sinä saisit kysellä siltä typeriä sitä innokkaammin mitä vähemmän sen tekstissä on logiikkaa. Se kertokoon sinusta

• Anonyymi
      UUSI

Jätän tän keskustelun nyt lopullisesti. Pitäkää hauskaa. Taidatte kaikki olla juovuksissa.

/ap🌻🥀🥀🥀🥀

• Anonyymi
        UUSI

Taidat aloittajasetä kyrsiintyä aamupäivään mennessä jos et saa tarpeeksi huomiota ja alat kirjoitella tähän esim sitä hakkaus-saagaa tai sitten pystytät jonkun tappelun itsesi kanssa feikkidialogisi myötä aiheesta x eli ihan mikä vaa

• Anonyymi
      UUSI

Aivan oikein! 👍 Tunteita pitää elää eikä pantata ja jumiutua asioihin jotka eivät toteudu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2134
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1809
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1567
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      11
      1467
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1215
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      25
      1145
    Aihe