Että on aika mennä eteenpäin. En tarkoita, että meistä tulisi pari, vaikka vietimme mukavan kesäisen yön yhdessä aamuun asti, nukkumatta.
Se silti herätti minussa vastarintaa nykyistä elämääni kohtaan, että muutoksia on tapahduttava.
En silti laita hanttiin, vaikka yö toistuisi, toistuisi ja toistuisi tämän kohtaamani miehen kanssa.
Mahdollisuus on olemassa, että se ei toistu. Kaikki riippuu siitä miten sattumat kuljettavat.
Kauan kaipasin ja aivan väärää..
On aika päästää irti vaikka ja mistä. Oppinut olen silti paljon.
Kiitos. Rakkautta, kun on monenlaista. 🌸🌼🌻🥀🌹
Kohtasin erään miehen viikonloppuna ja tajusin
58
399
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eli olen nyt siirtynyt ihan virallisesti eteenpäin.
Toivotan onnea ennen kaipaamalleni ja kaikille mullekin, itseäni unohtamatta.
Sydämeeni on alkanut tulemaan tilaa terveelle aidolle molemminpuoliselle rakkaudelle.
Koska irl tapahtui asioita. Kaikki muu on ollut pelkkää deluusiota ja illuusiota.
/😊🌻- AnonyymiUUSI
Oikein! Roikuttajille ei saa uhrata elämäänsä ja etenkään terveyttäään. Ei kukaan sellainen ansaitse sellaista rakkautta, etkä sinä terveyden menetystä. Niin se vab menee.
Sivu hontteri - AnonyymiUUSI
Ei millään pahalla aloittajasetä, mutta tämä monologina vedetty narratiivi vaikuttaa siltä, että ”hän” sai säpistä jostain syystä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikein! Roikuttajille ei saa uhrata elämäänsä ja etenkään terveyttäään. Ei kukaan sellainen ansaitse sellaista rakkautta, etkä sinä terveyden menetystä. Niin se vab menee.
Sivu hontteriJa tämä mainitsemasi roikottaminen tapahtui tämän aloituksessasi kuvatun vivahteikkaan tapaamisen aikana, palstasetä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla aloittajasetä, mutta tämä monologina vedetty narratiivi vaikuttaa siltä, että ”hän” sai säpistä jostain syystä
Liian ysäriä monelle?
- AnonyymiUUSI
Toisen seurassa täytyy olla hyvä olla. Ei kuulu tuntuakaan siltä, että on kiinni sähköaidassa, vaikka nyt haluja toista kohtaan olisikin. Hermoston ei kuulu mennä ylikierroksille. Se on punainen lippu ja toksisuuden merkki.
En ota kantaa mistä taholta se kaikki toksisuus tuli..
/ap- AnonyymiUUSI
En tajua miksei hän ymmärrä.. Ai niin, eipä ole itsekään toiminut siten että haluaisin avautua enempää. Tadaa!
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tajua miksei hän ymmärrä.. Ai niin, eipä ole itsekään toiminut siten että haluaisin avautua enempää. Tadaa!
/apOlisit jättänyt anonyymin kuvottavan aloituksen kokonaan tekemättä jos sulla on jonkun kanssa jotain niin pidä hyvänäsi mitä tänne enää tuota tadaata sössötät. Kuviottava olet.
- AnonyymiUUSI
Niin, mutta sulle kuitenkin edes kerran lohkesi tässä tarinallisuudessa, aloittajasetä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisit jättänyt anonyymin kuvottavan aloituksen kokonaan tekemättä jos sulla on jonkun kanssa jotain niin pidä hyvänäsi mitä tänne enää tuota tadaata sössötät. Kuviottava olet.
Onko sinulla mustasukkaisuuden tunteita tätä aloittajasedän luomaa hologrammia kohtaan? Toivon todella tämän olevan osa palstasedän performanssia
- AnonyymiUUSI
Sattumat kuljettavat?
- AnonyymiUUSI
En sano enempää tänne. Se on meidän välinen asia.
✌️
Riippuu siitä mitä kumpikin haluaa tai on haluamatta. Ei sillä ole väliä, kun koki sen mitä kauan kaipasi.
/ap - AnonyymiUUSI
Olen kyllä valmis tutustumaan häneen, mutta halutaan varmasti antaa tilaa toisillemme. Ketään en kahlitse.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä valmis tutustumaan häneen, mutta halutaan varmasti antaa tilaa toisillemme. Ketään en kahlitse.
/apHyi helv ei. Et nähtävästi ymmärrä seurauksia ihmisyydessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helv ei. Et nähtävästi ymmärrä seurauksia ihmisyydessä
Hohhoijaa. Et oo ihan terve.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sano enempää tänne. Se on meidän välinen asia.
✌️
Riippuu siitä mitä kumpikin haluaa tai on haluamatta. Ei sillä ole väliä, kun koki sen mitä kauan kaipasi.
/apJännä muuten miten heti porukkaa suututtaa, jos joillain tapahtuu irl jotain aitoa. Ei saa iloita enää, ei saa purkaa tuntojaan, koska miksi? Kuka sen kieltää?
Päästään hieman järkähtäneet ilmeisesti kuvittelevat näin.
Eivätkö kaikki halua täällä palstan ulkopuolista elämää eikä tätä?😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helv ei. Et nähtävästi ymmärrä seurauksia ihmisyydessä
Et vaan tainnut ihan ymmärtää. Jokaisella on vapaa tahto haluta olla suhteessa. Siksi ei pidä pakottaa!
Sitä on se, ettei kahlitse. Jos molemmat haluavat suhteen, sitten päätetään olla me. Näin niin kuin kärjistettynä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jännä muuten miten heti porukkaa suututtaa, jos joillain tapahtuu irl jotain aitoa. Ei saa iloita enää, ei saa purkaa tuntojaan, koska miksi? Kuka sen kieltää?
Päästään hieman järkähtäneet ilmeisesti kuvittelevat näin.
Eivätkö kaikki halua täällä palstan ulkopuolista elämää eikä tätä?😂En aloittajaäijä todellakaan pidä niitä ihmisiä normaaleina, jotka eläytyy näihin kekeilyihiso ainoastaan kun annat ymmärtää olevasi nainen. Juu, ei se meidän osa ole rastia piirtää seinään ns mikäli niikseen tulee. T naiselta näille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En aloittajaäijä todellakaan pidä niitä ihmisiä normaaleina, jotka eläytyy näihin kekeilyihiso ainoastaan kun annat ymmärtää olevasi nainen. Juu, ei se meidän osa ole rastia piirtää seinään ns mikäli niikseen tulee. T naiselta näille
Ps tämä illuusio ON naisvihaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps tämä illuusio ON naisvihaa
Viivettä pukkaa oli niin loukkaavasti muotoiltu. Joukkokannetta pystyyn
- AnonyymiUUSI
Hiuk asia vai
- AnonyymiUUSI
Höpöti Höpöti höö. 👍🏻😂
- AnonyymiUUSI
Väärin
- AnonyymiUUSI
Sinäkö sen sanot mitä toisen tuntemattoman kuuluu tehdä?
Jos entinen kaivattuni sanoisi noin, löisin yhteydet jäähän.
Ei tehnyt mitään silloin, kun minä sitä eniten tarvitsin. Kyllähän siinä alkaa tunteet laimentua.
Välitän toki aina, mutta..
Löydän aidon rakkauden ja se ei ole hän. Niin se vaan on.
/ap🌻 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö sen sanot mitä toisen tuntemattoman kuuluu tehdä?
Jos entinen kaivattuni sanoisi noin, löisin yhteydet jäähän.
Ei tehnyt mitään silloin, kun minä sitä eniten tarvitsin. Kyllähän siinä alkaa tunteet laimentua.
Välitän toki aina, mutta..
Löydän aidon rakkauden ja se ei ole hän. Niin se vaan on.
/ap🌻Olet jo menossa, mutta käännyt aina takaisin. Rivien välistä pystyy haistamaan manipulointia ja juupaseipäs kauppaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo menossa, mutta käännyt aina takaisin. Rivien välistä pystyy haistamaan manipulointia ja juupaseipäs kauppaa.
En todellakaan käänny takaisin sellaisen luo jolta sai vain kyyneleet ja karua kyykytystä. Siksi jätin tämän päivän väliin. Emme kohtaa. Piste. Tunteita heräämässä toisaalle.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet jo menossa, mutta käännyt aina takaisin. Rivien välistä pystyy haistamaan manipulointia ja juupaseipäs kauppaa.
Se kuka manipuloi oli se mies, en minä. Aivan täysi turhuus koko soppa. Mitään ei saanut aikaan.
Jos oli tunteita, ne tunteet oli tai ovat kyllä sellaisen muurin takana jota ei kukaan saa auki. Minä en siihen ala.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan käänny takaisin sellaisen luo jolta sai vain kyyneleet ja karua kyykytystä. Siksi jätin tämän päivän väliin. Emme kohtaa. Piste. Tunteita heräämässä toisaalle.
/apNaurettavaa...
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa...
SivustaNo mitä nyt? Kyllä ihminen jolla on tunteita tekee asialle irl jotain selkeästi eikä elä jossain haaveissa.
Kaikki oli yksipuolista minun suunnasta.
Minä avauduin kaikesta ja kaikista tunteistani, hän ei mistään. Ei ole tervettä. Kai ymmärrät?
Asia ei ole mulle ok. Siksi eteenpäin. Hänen toiminta oli naurettavaa ja ilkeää. Hiljaisuus oli tässä tapauksessa äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Olisin arvostanut suoruutta
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä nyt? Kyllä ihminen jolla on tunteita tekee asialle irl jotain selkeästi eikä elä jossain haaveissa.
Kaikki oli yksipuolista minun suunnasta.
Minä avauduin kaikesta ja kaikista tunteistani, hän ei mistään. Ei ole tervettä. Kai ymmärrät?
Asia ei ole mulle ok. Siksi eteenpäin. Hänen toiminta oli naurettavaa ja ilkeää. Hiljaisuus oli tässä tapauksessa äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Olisin arvostanut suoruutta
/apJoo, sais sanoa suoraan että ei kiinnosta. Tuo hajottaa toisen psyykeen. Ei ole ok. Ei ihminen lue kaikkia ajatuksia vaikka ois miten intuitiivinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂valetta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/apYäk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yäk
Parempaa löytää etsimättäkin kuin entinen kaivattu. Oikea rotkopora koko jätkä.
Keksi uus virsi Pelle Hermanni.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/apOnnea sulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa...
SivustaNiin tämä sinun palstaäijän teksteissä roikkuminen ja niiden kautta elämöintiä onkin. Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sais sanoa suoraan että ei kiinnosta. Tuo hajottaa toisen psyykeen. Ei ole ok. Ei ihminen lue kaikkia ajatuksia vaikka ois miten intuitiivinen.
Kuinka kauan siitä on aikaa aloittajasetä kun psyykkeesi hajosi ja kuka niistä lukuisista saavuttamattomista naisista katkaisi kamelin selän? Häntä syyttäkäämme- miehellä on nääs paha olla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Parempaa löytää etsimättäkin kuin entinen kaivattu. Oikea rotkopora koko jätkä.
Keksi uus virsi Pelle Hermanni.
/apSiitä taitaa olla jo tovi kun sinä aloittajaäijä olet mitään muuta porannut ku palstalla tätä samaa soopaa päivästä toiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onnea sulle
Saat siis jotain kiksejä miettiessäsi tätä palstaäijän ulinaa. Onnea sulle vaa
- AnonyymiUUSI
?????
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät kuka olen? Jos olisit ennen kaipaamani mies, kyllä avaisit yhteyden irl. Yhteys on! on toistemme numerotkin ja myös muita kanavia..
Ei hän täällä ole. Kaikki on ollut höpöhöötä. En ruoki omia tai toisten harhaluuloja. Minä en mielenterveyttäni uhraa!
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kuka olen? Jos olisit ennen kaipaamani mies, kyllä avaisit yhteyden irl. Yhteys on! on toistemme numerotkin ja myös muita kanavia..
Ei hän täällä ole. Kaikki on ollut höpöhöötä. En ruoki omia tai toisten harhaluuloja. Minä en mielenterveyttäni uhraa!
/apA nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A nainen?
Ei. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A nainen?
Juu en ole A.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A nainen?
Mistäpäin on A nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin on A nainen?
En tiiä, aloittaja ei oo A.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/apYäk
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/apValheellista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valheellista
Jää sä itkee tänne elämääs. Säälittävä tapaus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valheellista
Haluatko avata tarkemmin, että mikä osio tai muu tässä palstaäijän pölinässä oli valheellista- tämä mainittu yhteys johonkin heppuun? Ihan vain kartoitan, että liittyykö pakkoajatteluusi jokin toinenkin henkilö. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Asiat tapahtuu irl, jos tapahtuu. Palsta ei ole mitään. Tsemppiä.
- AnonyymiUUSI
Täällä on hyvä keskustella, jos tietää kenen kanssa🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on hyvä keskustella, jos tietää kenen kanssa🤍
Mulla on irl yhteys nyt erääseen toiseen. Se on paljon kivempaa. Otan mieluummin mahdollisuuden sellaiseen kuin tähän. En tuu ruikuttaa enää tänne yksipuolista rakkauttani joka vei luottamusta. Opin kyllä paljon, mut itsetunnosta hävisi loppukin.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on irl yhteys nyt erääseen toiseen. Se on paljon kivempaa. Otan mieluummin mahdollisuuden sellaiseen kuin tähän. En tuu ruikuttaa enää tänne yksipuolista rakkauttani joka vei luottamusta. Opin kyllä paljon, mut itsetunnosta hävisi loppukin.
/apMiksi sitten olet vielä täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet vielä täällä?
Ei sillä ole väliä enää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten olet vielä täällä?
Varmaan sen takia palstasetä on täällä, että sinä saisit kysellä siltä typeriä sitä innokkaammin mitä vähemmän sen tekstissä on logiikkaa. Se kertokoon sinusta
- AnonyymiUUSI
Jätän tän keskustelun nyt lopullisesti. Pitäkää hauskaa. Taidatte kaikki olla juovuksissa.
/ap🌻🥀🥀🥀🥀- AnonyymiUUSI
Taidat aloittajasetä kyrsiintyä aamupäivään mennessä jos et saa tarpeeksi huomiota ja alat kirjoitella tähän esim sitä hakkaus-saagaa tai sitten pystytät jonkun tappelun itsesi kanssa feikkidialogisi myötä aiheesta x eli ihan mikä vaa
- AnonyymiUUSI
Aivan oikein! 👍 Tunteita pitää elää eikä pantata ja jumiutua asioihin jotka eivät toteudu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145