Ollaan leski anopin luona kylässä, heräsin juuri kahvin keittoon vaimon vielä nukkuessa, menin keittiöön ja näen sieltä kuinka anoppi nukkuu kamarissa aivan alasti ilman peittoa, kohta hiivin salaa katsomaan anopin aarteita, kullini seisoo isona kovana boxereissa ...
Anopilla kylässä
18
1182
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko että anoppisi antaisi pillua minulle kysy ja laita viesti ja sano että odotan oikein muhkea märkä panoa.
- Anonyymi
Uskoisin kyllä, ei ole yli 10v saanut ja usein on minulle avautunut että kun vielä saisi tuntea miehen kosketuksen, kävin juuri äsken katsomassa kun nukkui selällään ihanasti tuhisten, isot tissit roikkuivat molemmin puolin ja mitkä nännin pihat ja nännit, wau! karvainen pillun kumpu nousi ja laski hengityksen mukana, oli ihanaa katsoa kun näin niin läheltä salaa tuon anopin pillun huulet ja klitoriksen, oli pakko mennä runkulle vessaan kuvitellen että nussin ja nuolen anopin aarretta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin kyllä, ei ole yli 10v saanut ja usein on minulle avautunut että kun vielä saisi tuntea miehen kosketuksen, kävin juuri äsken katsomassa kun nukkui selällään ihanasti tuhisten, isot tissit roikkuivat molemmin puolin ja mitkä nännin pihat ja nännit, wau! karvainen pillun kumpu nousi ja laski hengityksen mukana, oli ihanaa katsoa kun näin niin läheltä salaa tuon anopin pillun huulet ja klitoriksen, oli pakko mennä runkulle vessaan kuvitellen että nussin ja nuolen anopin aarretta.
Kerro jos hän haluaa koskettelua ja seksi niin voi tulla käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro jos hän haluaa koskettelua ja seksi niin voi tulla käymään.
Voin vähän ehdotella että olisi tiedossa kaveri joka voisi pitää leskeä hyvänä , oletko minkä ikäinen ja kokoinen niin voin kertoa kun varmaan kuitenkin utelee sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vähän ehdotella että olisi tiedossa kaveri joka voisi pitää leskeä hyvänä , oletko minkä ikäinen ja kokoinen niin voin kertoa kun varmaan kuitenkin utelee sinusta.
Olen 62v pyöreä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vanha anoppisi on onko hänellä pillunkarvoja vai onko hän posliini posliini olisi ihana saada nuolla.
- Anonyymi
Taas heräsin aikaisin aivan hiestä märkänä, laitoin jo kahvin tippumaan, vaimo nukkuu sikeästi makkarissa ja kävin jo kurkkaamassa Oviaukolta anoppia, siellä se nukkui sievästi tuhisten, vuodesohvalla ja peitto lattialla, on niin kuuma ettei ole mitään päällä, wau! Kohta hiivin hiljaa salaa ihaileen anopin muotoja, päätin että tänä aamuna runkkaan anoppia katsoen sen vieressä ja annan spermani lentää mihin lentää, jännittää kyllä paljon ja sydän sykkii kullin kanssa mutta en voi sille mitään kun on niin ihanan kiimaisen näköinen anoppi ja olen jo pitkään haaveillut että saisin sitä nuolla ja nussia.
- Anonyymi
Onko anoppi mielessä kun rakastelet vaimoasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko anoppi mielessä kun rakastelet vaimoasi.
On kyllä välillä ja olen sen tainnut jokusen kerran vahingossa vaimoa nussiessa sille kiimoissani sanoa, että nyt saa anoppi kullia kun ei ole pitkään aikaan saanut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä välillä ja olen sen tainnut jokusen kerran vahingossa vaimoa nussiessa sille kiimoissani sanoa, että nyt saa anoppi kullia kun ei ole pitkään aikaan saanut...
Miten vaimo reagoinut.itse käyn ex anopin luona ja aina pyykkikorissa pikkarit valmiina sotkettavaksi.tietää et kiihotun pöksyistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten vaimo reagoinut.itse käyn ex anopin luona ja aina pyykkikorissa pikkarit valmiina sotkettavaksi.tietää et kiihotun pöksyistä..
Vaimo on tullut mukaan fantasiaani ja pillu onkin supistellut enemmän ennen orkkua, usein silloin puhunut rivommin että anna sitä isoa kullia kunnolla ja ääneen vielä lauennut, ihana vaimo ja anoppi!
- Anonyymi
Miten ihana haluaisin päästä panemaan anoppiasi haluaisin nuolla pillua runkkaa sitä puristaa ihania rintoja ime nännejä ja pyöritellä niitä sormien välissä ja vetää niistä ja lopuksi saisi ruiskuttaa sperma hänen pillun uumeniin. Voitko kysyä pian jos hän haluaisi sitä ja koskaan se sopisi hänelle tulla käymään ja nauttimaan.
- Anonyymi
Just kävin leski anoppia nussimassa, aamulla heräsin jo 5jälkeen ja hiivin salaa anoppia ihailemaan kun se nukkui nakuna sohvalla, isot tissit ja nännit johon olisin halunnut pääni upotaa ja tuo vanha karvainen vittu jota haluisin nuolla, anoppi nukkui ihanasti tuhisten otin kovana seisovan ja sykkivän kullini esiin boxereistani kun aloin runkkaamaan näin että anoppi oli herännyt ja kuiskasi haluan tuota....
- Anonyymi
Mummo ikäiset kiihottavia.
- Anonyymi
Illalla ennen nukkumaan menoa nussin vaimoa niin että sänky natisi ja anoppi varmaan kuuli että tytär saa kunnon kyydit, nyt juuri heräsin ja kuulin kun anoppi kävi vessassa niin hiivin salaa sen viekkuun ja annan vanhemmalle painokselle kanssa kyydit, eilen anoppi pyysi että tulisin salaa pitämään sitä hyvänä jos vain herään, kulli seisoo jo valmiina odottaen että pääsen imemään anopin isoja tissejä ja nöpöttäviä nännejä, nyt nuolen sen vanhaa karvaista vittua ennen kuin upotan kullini nauttimaan anopin kiimaisesta imupillusta, ihana anoppi!
- Anonyymi
Olihan anoppi kiimainen, sanoi että saan tehdä ihan mitä haluan, pyysin istumaan päälleni että saan imeä ihanaa kiima pilluasi, imin ja nuolin pillun huulia sekä klitorista mikä on anopilla isompi kuin vaimollani, tunsin kuinka sai orkun kun pillu supisteli ja värisi anoppini inisi ihanaa ja otti kullini suuhunsa ja imi lujaa kunnes laukesin voimalla eikä lopettanut vaan jatkoi imememistä kunnes oli niin herkkänä että oli pakko ottaa kulli anopin suusta pois, hetken helittiin ja tuli uusi seisokki niin nussittiin lusikassa vielä hetki ja samalla hieroin isoa herkkää klitorista niin imin vielä fritsun merkiksi niskaan anopin saadessa orkun. Aamulla hiivin hiljaa takaisin vaimon viereen...
- Anonyymi
Eilen päivällä käytiin kaupassa, olisin mielelläni jäänyt anopin kanssa kahdestaan kämpille mutta vaimoni sanoi että tarvitsee kantoapua kun juomat painaa niin paljon, olin jo suunnittelu kuinka ja missä ottaisin anopin, kulli oli seisonut aamusta asti kun ajattelenkin että saadaan olla ja nauttia toisistamme eikä varoa ääniä ym. Kaupasta tultuamme anoppi kuiskasi minulle että on trimmanut itselleen posliinin, kullini sykki entistä kovemmin housujen sisällä ja terska tuli esiin ja araksi kun hieroitui housujeni sisällä, odotin jo että pääsisin nussimaan ihanaa kiimaista anoppini, sain kyllä illan mittaan salaa sormella koittaa anopin shortsien lahkeen välistä kiimasta märkää posliini pillua. nyt heräsin ja kohta hiivin anopin viekkuun, ensin nuolen tuota ihanaa vanhaa posliini vittua ja sormetan pepunreikää...
- Anonyymi
Miten ihanalta näyttikin tuo anopin pullea trimmattu posliini pillun kumpu, huulet törröttivät tyrkyllä ja iso klitoris näkyi sievästi kun makasi selällään jalat levällään tyyny pepun alla, kiimainen vanha vittu oli märkänä, anoppi oli varmaan laittanut liukkaria reilusti kun sormeni upposi niin helposti sisään, hieron ensin pillun huulia ja herkkää klitorista ennen kuin aloin nuolla tuota ihanuutta samalla työnsin sormeni pepureikään anopin inahtaen ja inisten nautinnosta, oli ihana nähdä ja tuntea kuinka se nautti ja minä anopista kunnes se kuiskasi tule jo sisään, oli helppo mennä kun pillu oli tyrkyllä tyynyn ollessa anopin pepun alla, oikea imupillu anopilla kun imaisi ison kullini sisään ja nautin sen imusta ja sykkeestä mikä tuntui hyvältä, tunsin että tulen ihan kohta ja varmaan anoppikin tunsi sen kun saimme orkun samaan aikaan, vähän aikaa suutelimme ja hellimme ennen kuin menin keittään aamu kahvia hyvän olon saattelemana, ihana anoppi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255899- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20832Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743