Olen peili

Se on ihmisestä kiinni, miten hän minut kohtaa. Jos näet narsistisen kusipään, niin sinun pitää itsereflektoida ja miettiä miksi "totuus" ei tullut minusta ulos, vaan tuli narsistinen ja kova haarniska.

Pahat ihmiset näkee minut pahana ja sydämen omaavat hyvänä. Välimuodoille olen välimuoto. Minä tuomitsen ihmisiä enemmän niiden pohjimmaisen hyvyyden perusteella, kuin sanojen tai tekojen.

Sanat ja teot ovat silmälumetta, sillä hetkessä jossa herkkä ja voimakastunteinen ihminen ei tekisi hirviömäistä tekoa, voi tämä logiikalla tekojen ja sanojen pohjalta hyväkäytöksinen (päälinpäin) mies paljastua todelliseksi hirviöksi.

Monien näiden ääriajattelijoiden ihailema Donald Trumpkin oli ystävä aikamme suurimman hirviön kanssa, mikä saisi minut ajattelemaan, että sinun hyväkäytöksisyytesi ei olisi performanssi, jolla piilotat omat sairaat taipumuksesi.

Ehkä meni vähän liian syväksi, mutta pointtini oli, että jollain meillä ei ole edes kykyä olla Trumpin kaltainen hirviö, mutta toisilla on se kyky siihen, ja he ovat usein päälin päin puhtoisia. Kun taas ne herkät ja tunteikkaat usein ajautuu tunteen vieminä aiheuttamaan muilla tavoin harmia muille (omilla tunteillaan), mutta ei ikinä kykenisi hirviöimäisiin tekoihin, se ei ole pahuutta, vaan tyhmyyttä, naiveutta ja tunteikkuutta.

Siksi tuomitsen ihmiset empatiakyvyn perusteella, en sanojen, en tekojen. Koska tiedän, että tätäkin palstaa lukee vähintään muutama hirviö (tilastollinen fakta) :)

18

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja samoun se menee toisinkin päin. Muut ovat sinulle peili.

• Anonyymi

No kuis itselläsi peilaatko omaa persoonaa paljonkin tähän palstaäijään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuis itselläsi peilaatko omaa persoonaa paljonkin tähän palstaäijään

Sinä ainakin näytät peilaavan itseäsi kaikkialta. Näyt olevan täällä vinkumassa tuota samaa virttä 24/7. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että osaatko sä ajatella mitään muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ainakin näytät peilaavan itseäsi kaikkialta. Näyt olevan täällä vinkumassa tuota samaa virttä 24/7. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että osaatko sä ajatella mitään muuta?

Olet aloittajasetä erittäin taitava kaasuvalottaja. Not.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe vastailee itelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aloittajasetä erittäin taitava kaasuvalottaja. Not.

Aloittajasetä sitä ja gubbe tätä. Onko sulla vain hiton rajallinen sanavarasto vai harhoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajasetä sitä ja gubbe tätä. Onko sulla vain hiton rajallinen sanavarasto vai harhoja?

Sillä on liikaa aikaa. Yritä ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe vastailee itelleen.

Usein myös silloin kun ns aloittaa keskustelun ensin jonkun muun kansss

• Anonyymi

Gubbe 🪓🪓🪓🪓🪓

• Anonyymi

Et voi olla niin tyhmä, ettet tajua.

Jos olet ihmisille v@ttumainen, niin ihmiset on sinulle v@ttumaisia, tai ignooraavat sinut. Kun olet tarpeeksi pitkään ja tarpeeksi monelle v@ttumainen, saat v@ttumaisen maineen, jolloin ihmiset tietävät sinun olevan v@ttumainen ihminen ennakkoon ja ovat sinulle suoriltaan v@ttumaisia tai välttävät seuraasi täysin.

Vaikka sinulla nyt olisi joku dissosiatiivinen identiteettihäiriö, niin ne kaikki persoonallisuuden tilat ovat osa sinua. Et voi käskeä ihmisiä näkemään toista toisen läpi. Se on mahdotonta.

• Anonyymi

No uuh ,tuliko avautumaan vittumaisuudestani mies?❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen pesemään suusi saippualla nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa reites!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa reites!

Kopkopkop avaa hakas💦

• Tajuan teidän sosiaaliset konseptit ilman avaamistakin. Sitä en ymmärrä miksi ihmiset ottavat vittumaisuuden niin henkilökohtaisesti, niin kuin se ei olisi suoja tai merkki siitä, että ihminen kannattaa arvoja, joita en kannata, harvoin minulla on henkilökohtaista kaunaa ketään kohtaan, olen vittumainen niille, jotka sen ansaitsee ja kiva niille, jotka sen ansaitsee, simple as that.

Jos vittumainen ihminen kohtaa kivan ihmisen, ja juoruaa hänelle miten vittumainen olen, ja yrittää sosiaalisesti eristää minua, niin oletan, että siinä kohtaa kivalla ihmisellä on ajattelukykyä ymmärtää, miksi olen ollut vittumainen, vittumaista ihmistä kohtaan. (Koska naisviha, homofobia , ilkeys ja tylyys eivät ole arvoja joita edustan)

• Anonyymi
        EgoKuolema kirjoitti:

Tajuan teidän sosiaaliset konseptit ilman avaamistakin. Sitä en ymmärrä miksi ihmiset ottavat vittumaisuuden niin henkilökohtaisesti, niin kuin se ei olisi suoja tai merkki siitä, että ihminen kannattaa arvoja, joita en kannata, harvoin minulla on henkilökohtaista kaunaa ketään kohtaan, olen vittumainen niille, jotka sen ansaitsee ja kiva niille, jotka sen ansaitsee, simple as that.

Jos vittumainen ihminen kohtaa kivan ihmisen, ja juoruaa hänelle miten vittumainen olen, ja yrittää sosiaalisesti eristää minua, niin oletan, että siinä kohtaa kivalla ihmisellä on ajattelukykyä ymmärtää, miksi olen ollut vittumainen, vittumaista ihmistä kohtaan. (Koska naisviha, homofobia , ilkeys ja tylyys eivät ole arvoja joita edustan)

Siis Veera on v*ttumainen sinulle koska ansaitset sen? Tämä toimii katsos molempiin suuntiin.

• Anonyymi

En halua olla tekemisissä.

• En minäkään, tarvitsen nimittäin aivotoiminnan omaavan, käytöstavat omaavan ja hienotunteisen herkän ihmisen keskusteluun, en ihmistä joka on älyllisesti jotenki rajoittunut, ei omaa käytöstapoja ja on erittäin tunnekylmä muita kohtaan, sellaisen ihmisen kanssa en tule toimeen, ja sellainen ihminen olet.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82