Olen nyt kaksi kertaa törmännyt tähän eukkoon.
Ekalla kertaa tuli rollaattorin kanssa "päälle," äänekkäästi sadatellen kun hänelle ei sopinut odotella. ( kapea käytävä).
Toisen kerran olin alkamassa kaupassa laittamaan ostoksia hihnalle kun tämä hönkii eteen.
Sanoin tälle eukolle etuilemisesta.
Siirtyi, mutta alkoi repiä ostoskoria käsistäni.
Eukko on vanha, ja kulkee miltei kaksinkerroin.
Mutta p*rseilyä se ei silti oikeuta.🤨
Etuileva iäkäs eläkeläinen
8
216
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ulise. Sulla työtävieroksuvalla pikku koulutytöllä ei ole mikään kiire mihinkään.
- Anonyymi
Oliks tää vanha ämmä Mikkola Prismas? Jos on niin tiedän ämmän. Asuu mua vastapäätä ja kulkee kaksinkerroin rollaattorinsa kanssa ja on itsekäs vxxxu.
- Anonyymi
Keskustassa olen tähän eukkoon törmännyt. Muytta tuo etuilu ja p erseily on sille ihan normaalia. Toiset kassat sille huomauttelee, muttei kaikki.
Käy kitisemässä tarjouksia ja kerjäämässä, harvemmin oikein mitään ostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustassa olen tähän eukkoon törmännyt. Muytta tuo etuilu ja p erseily on sille ihan normaalia. Toiset kassat sille huomauttelee, muttei kaikki.
Käy kitisemässä tarjouksia ja kerjäämässä, harvemmin oikein mitään ostaa.Pitää ymmärtää sairasta vanhaa rouvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ymmärtää sairasta vanhaa rouvaa.
Miten kiuru tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kiuru tähän liittyy?
Ei mitenkään. Se tarkoitti kestoirvistys riikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ymmärtää sairasta vanhaa rouvaa.
No ei pidä. Kaikki ei oo sallittua vanhuuden tähden. Just osaa manipuloida ihmisiä olemalla surkea. Jonossa ei mennä ohi. Nih
- Anonyymi
Rouva alzheimer.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422452Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012024- 221826
- 241605
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241455- 1001339
- 431338
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371201- 361056