Työssäkäyvien kokaiinin käyttö on parin viime vuoden aikana lisääntynyt, sanoo päihdelääkäri – "Pelkkä känni ei enää riitä"
Työssäkäyvien kokaiinin käyttö on lisääntynyt
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
- Tutkimustieto kertoo myös sen, että Huumeita käyttävät lähinnä -
- Vasemmistolaiset -
- - - eli SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreät -huume riippuvaiset ihmispolot . - Anonyymi
Suurin osa päihdelääkäri Simojoen asiakkaista on työssäkäyviä ihmisiä. Erityisesti kokaiinin käyttö on parin viime vuoden aikana alkanut näkyä vastaanotolla yhä laajemmin.
- Anonyymi
Minulle tarjottiin munakokkelia. Kyllä se on parempi nenän kautta.
- Anonyymi
Ihmiset ovat täysin hultteettomia nykyään 20-40 rappiolla ja pöllyssä, siihen kun sattuu vielä samaan lapsia niin nekin jo aivovaurioisia ja käytöshäiriöisiä. Kamala lukea kun lapset on ilman ruokaa, ilman huolenpitoa ja vailla turvallista, vakaata vanhemmuutta.
Lastenhuostaan otot lisääntyneet ja sitten lapset ovat monesti näissä turvakodeissa jopa hyväksikäytön uhreja ja väkivallan uhreina.
Siksi ihmiset ilman omaatuntoa, empatian tunnetta, häikälemättömiä.- Anonyymi
Kun tätä nykyistä väestöainesta katsoo, niin ei voi mitään sille että alkaa toivoa ydinsotaa, tai edes tavallista sotaa...
- Anonyymi
Kiva kun pomo puhalluttaa aina 0 tulee tietäspä kamat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071