Taiteilija Naomi Mesin, tauluistaan olisimme tiedustelleet.
Tulimme Suomeen sukuloimaan, kävimme Ikaalisissa, ja päädyimme ihailemaan taiteilijan maalauksia.
Esitteessä oli kuvaa kuvankauniista taiteilijasta ja töistään, laitoin hänelle viime viikolla sähköpostia mutta en ole saanut vastausta enkä tavoittanut puhelimitse, osaisiko joku sanoa, onko tällä taiteilijalla joku ateljee tai myymälä?
Olemme etsineet maalausta, joka sopisi uudistettuun kotiimme, ja vaikutuimme suuresti maalauksistaan, toivoisimme tapaavamme taiteilijan ennen lähtöämme.
DESPERATELY SEEKING
84
901
Vastaukset
- Anonyymi
Olen vieraillut näyttelyssään, kun oli täällä Sastamalassa, Kulttuuritalo Jaatsilla, ja ostin sen näyttelyn päätyttyä häneltä kauniin taulun.
Se on siitä asti ollut olohuoneen seinällä. Trooppinen maisema lootuksineen, on sitä todella paljon ihasteltu. Joku olisi sen jo minulta ostanut, mutta en myy!
Kävin sitä siellä näyttelyssä useammankin kerran katsomassa, enkä vaan päässyt yli enkä ympäri.
En tiedä onko myymälää, silloin, on siitä jo useampia vuosia, mainitsi että on ateljee, johon ei päästä ketään, että se on vain hänen työtilanaan. - Anonyymi
Moni muukin toivoisi hänet tapaavansa,,,,,
on vaan aikas kiirusen oloonen nainen. - Anonyymi
Kyllä hyvin tavoittaa kun laittaa viestiä puhelimeen, en ole itsekään saanut yleensä soittamalla, menee usein vastaajaan.
Se on selvää ettei niissä taidetöissä ja puutarhahommissa pysty puhelimeen vastailla.- Anonyymi
En määkään vastaa kun olen hommissa. Äänettömällä on tai vallan sammuksissa ja töistä päästessä kattelen e-mailit ja viestit kun kerkeen.
- Anonyymi
mä en kest :) :)
- Anonyymi
>>>mä en kest :) :)
sitten äkkiä huussiin, ei kannata pidätellä. Söitkö taas liikaa?
- Anonyymi
Naomi on kyllä ihana punapää. Me ollaan täällä Sastamalassa koko kaupunki iloinen siitä, että Naomi on valinnut juuri nämä seudut taiteensa tekemisen maisemiksi.
https://www.tyrvaansanomat.fi/elamanmeno/art-2000006937621.html- Anonyymi
Juu ei se siihen ole varmaan keltään Sastamalaiselta lupaa tarvinnu kysyä missä hän taidettaan tekee. Upea, rohkea nainen. Uskaltaa sanoa mitä ajattelee ja tekee hienoa taidetta.
- Anonyymi
Muistan ton jutun, kysyin sillo et ketä ne on, ne vainoojat. Oli siinä pari nimee mistä en olis uskonu, mut ny jälkeeppäin kun olen siihen yhteenki muijaan törmänny, niin uskon sen pystyvän iha mihi vaa. Järkky! Rajattoman kateelline, tietesti ku mu mielest kuis joku marsu Naomii verrate. Muuteskin, Naomi on aivan omaa luokkaa eikä se ole noista paskaaka välittäny. Enemmäski nauranu niitte räpeltämistä.
Se toinen taiteilija, kävin näyttelyssään, en pitäny oikeen minään. Niis ei ollu sitä persoonaa.
Toi just että kun Naomi on itsenää, se ei ole tarvinnu miestä asioitaa hoitaa ja puoliaa pitään. Mutei menny vainot ihan putkee. Sano viimek et on tainnu jo sitkeimmänki puhti loppuu.
Asuin ite siinä kyläs joskus mut muutin pois en ole katunu. Ihme hiipparei.
- Anonyymi
Ne on kyllä kauniita, tässä näyttelyssään on mielestäni vähän tavanomaisista töistään romanttisemman ja herkemmän näköisiä, vaaleita kukka-aiheita- - - aiemmissa näyttelyissä taulujen sävyt olleet mielestäni tummempia, hyvinkin värikkäitä.
- Anonyymi
Mahtaakjo toikaan tehdä niitä taulujansa itse? Hakee jostakin Virosta tai Romaniasta valmiit pohjat. Ihan pikkuisen itse värittää lisää joitakin kohtia.
- Anonyymi
Kyllä kuule ihan itse tekee. Aika törkeitä muuten vihjailet. Et ole tainnut ainootakaan työtänsä nähdä? Hänen maalaustekniikastaan on ihan lehdissäkin kirjotettu, että et ole tainnut osata lukkekkan.
Olen ollut muutamankin kerran autoni kanssa kuskina kun on SAHALTA haettu vaneripohjaa jotka sitten itse sahaa taulupohjiksi, gessoaa ja sen päälle maalaa.
Että se on sikäli aika helppo todentaa se hänen töitten aitous, kun ei ole millekään kankaille maalattuija. Vai montako taiteilijaa tunnet jotka maalaa vaneripohjalle? Ne on osa hemmetin suuria, niitä on kiinnitettuy suoraan seiniin, ihmisten asumuksiin, ne on kuin elementtejä.
Apunansa ollut näyttelyitten pystytyksissä pian 15 v ajan, että aika hyvin olen oppinut tuntemaan.
Kaiken muun tekee itse paitsi kehystyksen, sinnekin olen töitään kuskannut.
Todellinen taiteilija. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kuule ihan itse tekee. Aika törkeitä muuten vihjailet. Et ole tainnut ainootakaan työtänsä nähdä? Hänen maalaustekniikastaan on ihan lehdissäkin kirjotettu, että et ole tainnut osata lukkekkan.
Olen ollut muutamankin kerran autoni kanssa kuskina kun on SAHALTA haettu vaneripohjaa jotka sitten itse sahaa taulupohjiksi, gessoaa ja sen päälle maalaa.
Että se on sikäli aika helppo todentaa se hänen töitten aitous, kun ei ole millekään kankaille maalattuija. Vai montako taiteilijaa tunnet jotka maalaa vaneripohjalle? Ne on osa hemmetin suuria, niitä on kiinnitettuy suoraan seiniin, ihmisten asumuksiin, ne on kuin elementtejä.
Apunansa ollut näyttelyitten pystytyksissä pian 15 v ajan, että aika hyvin olen oppinut tuntemaan.
Kaiken muun tekee itse paitsi kehystyksen, sinnekin olen töitään kuskannut.
Todellinen taiteilija.jäi sana tosta äskesestä pois piti olla että kovalevylle ja vaneripohjalle. Mutta ihan viimmenen keikka oli että haettiin vaneria. Näyttelytaulut tekee kovalevylle.
- Anonyymi
Keskenäsi hae ja haise! Vaikka itte lusmari varmaan tekisit, kunne stietty mitää osaa, nii ei tartte kyvykkäitten muilta vohkia!
En tunne toista laistaa. Tekemisesä jääs moni miäs kattoon monttu auki meinaan tapahtuu!
Äkkituline se sano hällä maine.Kai ne kaikki punapäät, pippuriosia. kyllä mää kerran kuulin se yhrelle karjasi joka sen hommia meni sotkemaa jotta otalkko turpaa ny vai vähä myöhemmi!
Otti kaveri toresta kun peräänty.
Jos olisin nuarempi... aijai.
Nykysin tuntuu naisväellä on kolme peukjaloo ja jokanen keskellä kämmentä.
Puhuu kiäliäki ties mitä. kerran kuuntelin, oli avajaisiin kutsunu, kun jonkun ulkolaisen ystävänsä kanssa puhuvat keskenää pitkät pätkät sujuvaa saksaa.
- Anonyymi
On muuteen sikäli mielenkiintoinen naistaiteilija, olen päässyt sen myös itse toteemaan, että pysyy käsissä niin saha, vasara kuin muutkin työkalut, ja silti näyttää naiselta! Wauh!
Meitin kotikylällä muistan kyllä nuoruudesta naisväkee, joka osasi yhtä ja toista, niin sanotusti miesten töitäki, mutta näyttivätki lähinnä ukoilta.
Naomi nyt tietty on puutarhuri, että ei ihme jos se lapiokin kädessä toimii, mutta muutoskin.
Kysyin kerran kun teki rautakangella tolpalle paikkaa, että missä on oppinut.
Vastasi että työleirillä oppi yhtä ja toista,
En kyselly enempää kun huomasin ettei halunnu aiheesta puhua. Melkonen mimmi ja kyllä sitä ilokseen katselee. - Anonyymi
Nää on aina nää selvänäkemishommat, jotka vie uskottavuuden kaikilta maalaamisilta ja tekemisiltä.
"Tervehdys! Olen selvänäkijä -meedio Naomi Mesin. Myöskin
taiteilija ja Reikihoitaja. Syntymästä asti selvänäkijä ja täällä
Sinua varten.
Olen toteuttanut tätä työtä ja tehtävää niin kauan kuin saatan
muistaa. Minulla on ollut vuosikymmenten saatossa myös
lukuisia taidenäyttelyitä. Maalaan intuitiivisia Enkelimaalauksia
käyttäen taiteilijanimeä Misaga Tafti, sekä maalaan värikylläisiä
tilamaalauksia ja tauluja. Valmistan myös voimakoruja."
Pienemmillä TV-kanavilla noita minuuttiveloituksella ennustavia meedioita on jatkuvasti. Kaikki on selvänäkijöitä ja tietää tulevaisuutta, kun minuuttilaskuri kilisee.- Anonyymi
Tuota noin, ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin selvänäkeminen estää maalaamista tai muuta tekemistä?
Taitaa olla juurikin toisin päin. Monet historian suurista taiteilijoista, kun ovat myös niitä näkijänkykyjä omanneet.
Taitaa olla ihan Tyrväälänen peruskateus siellä nyt äänessä? Olet oikein sivuillaan käynyt nuohoamassa ja tänne jakelet kopioina. Tuntuupa kiinnostavan.
Naomiahan on sinne televisioon pyydetty, Astraliin, ja joihinkin muihin ohjelmiin. Oli vastannu että on selvänäkijä eikä pelle.
Satun olemaan asiakkaansa jo reilun vuosikymmenen ajalta. Olen akateemisesti koulutettu, en pidä itseäni tyhmänä.
Olen kuullut sanottavan, olisi Suomen tämän hetken kysytyin ja paras näkijä. Oman kokemukseni pohjalta uskon näin olevan.
Eipä lahjansa tunnu häneltä vieneen uskottavuutta, päin vastoin. Juuri kuulin on taulujaan varattu ostettavaksi ulkomaita myöten, kunhan näyttelynsä päättyy. Puutarhatöihinsä on hänellä kuulemma enemmän kysyntää, kuin mitä näkijäntyöltään ennättää tehdä.
Mahtoivat olla juurikin nuo hänen enkelimaalauksensa, jotka hänet aikoinaan tekivät taiteilijanakin tunnetuksi. Monissa lehdissä oli niistä juttua, sieltä kautta hänet itsekin yhytin. Samanlaisia kun ei maalaa Suomessa kukaan muu.
Olen enkelinäyttelynsä käynyt katsomassa niin Lempäälässä kuin Tampereella, ja minulla on kaksi enkelitauluaan.
Te ette taida siellä Tyrväällä ollenkaan käsittää, minkälainen uskomaton persoona siellä asustaa ja työskentelee. Asiakaskunnassaan ja ystävinään Suomalaisia poliitikkoja, julkisuuden henkilöitä, merkkihenkilöitä. Tuollainen säälittävä kateus, ei se voi olla ainakaan häneltä pois.
Tiedän, tuo ikävä piirre, on tunnusomainen paikkakunnallanne. Se vie uskottavuutta ja luokseen kutsuvuutta kaikelta tekemiseltänne.
Eipä sinne ole kovin moni taiteilija jäänyt asumaan. Kun nyt muistelen menneitä vuosia, ja vaikkapa Suomalaista nimekästä ja tunnettua tekstiilitaiteilijaa. Hänethän sanamukaisesti ajettiin pois paikkakunnaltanne. Miten häpeällistä!
Ymmärrättekö siellä ollenkaan, että tällaisena informaatiokulun aikakautena, koko muu Suomi seuraa tekemisiänne, myös vaatimattoman Sastamalan osalta.
Nimimerkillä itsekin julkisuuden henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota noin, ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä tavoin selvänäkeminen estää maalaamista tai muuta tekemistä?
Taitaa olla juurikin toisin päin. Monet historian suurista taiteilijoista, kun ovat myös niitä näkijänkykyjä omanneet.
Taitaa olla ihan Tyrväälänen peruskateus siellä nyt äänessä? Olet oikein sivuillaan käynyt nuohoamassa ja tänne jakelet kopioina. Tuntuupa kiinnostavan.
Naomiahan on sinne televisioon pyydetty, Astraliin, ja joihinkin muihin ohjelmiin. Oli vastannu että on selvänäkijä eikä pelle.
Satun olemaan asiakkaansa jo reilun vuosikymmenen ajalta. Olen akateemisesti koulutettu, en pidä itseäni tyhmänä.
Olen kuullut sanottavan, olisi Suomen tämän hetken kysytyin ja paras näkijä. Oman kokemukseni pohjalta uskon näin olevan.
Eipä lahjansa tunnu häneltä vieneen uskottavuutta, päin vastoin. Juuri kuulin on taulujaan varattu ostettavaksi ulkomaita myöten, kunhan näyttelynsä päättyy. Puutarhatöihinsä on hänellä kuulemma enemmän kysyntää, kuin mitä näkijäntyöltään ennättää tehdä.
Mahtoivat olla juurikin nuo hänen enkelimaalauksensa, jotka hänet aikoinaan tekivät taiteilijanakin tunnetuksi. Monissa lehdissä oli niistä juttua, sieltä kautta hänet itsekin yhytin. Samanlaisia kun ei maalaa Suomessa kukaan muu.
Olen enkelinäyttelynsä käynyt katsomassa niin Lempäälässä kuin Tampereella, ja minulla on kaksi enkelitauluaan.
Te ette taida siellä Tyrväällä ollenkaan käsittää, minkälainen uskomaton persoona siellä asustaa ja työskentelee. Asiakaskunnassaan ja ystävinään Suomalaisia poliitikkoja, julkisuuden henkilöitä, merkkihenkilöitä. Tuollainen säälittävä kateus, ei se voi olla ainakaan häneltä pois.
Tiedän, tuo ikävä piirre, on tunnusomainen paikkakunnallanne. Se vie uskottavuutta ja luokseen kutsuvuutta kaikelta tekemiseltänne.
Eipä sinne ole kovin moni taiteilija jäänyt asumaan. Kun nyt muistelen menneitä vuosia, ja vaikkapa Suomalaista nimekästä ja tunnettua tekstiilitaiteilijaa. Hänethän sanamukaisesti ajettiin pois paikkakunnaltanne. Miten häpeällistä!
Ymmärrättekö siellä ollenkaan, että tällaisena informaatiokulun aikakautena, koko muu Suomi seuraa tekemisiänne, myös vaatimattoman Sastamalan osalta.
Nimimerkillä itsekin julkisuuden henkilö.Kirkkoja tönöttää joka niemen nokassa enempi kn kukaan jaksaa laskee.'
luulisi sitä kauttasen olis jonninlaista suvaittevaisuutta. Noin nin niitäkin kohtaan jotka ei niitä ihan tavallisen polun tallaajia, Vammalan perus pallinaamoja.
Eikö ne ole aina ollu, ne uskovaiset piirit mitkä noitten ennustajien ja sanotaaanko niitä sitten noidiksi, perässä ole kirmannu kirnuamasa.
Itte tulin aikonaa naisen ja töitten peräsä. Nytten olen työtön eikä naistakaan enää, pallinaama senki vei.
Vahvasa harkinnasa paluumuutto. Tunkkasen ja ahtaan olonen pitäjä. Sisäänpäin lämpiää ja käryttää. - Anonyymi
"Olet oikein sivuillaan käynyt nuohoamassa ja tänne jakelet
kopioina. Tuntuupa kiinnostavan."
– Mitä ihmeen nuohoamista? Eikö tuo juuri sen takia hänkin ole sivustonsa nettiin laittanut, että ihmiset pääsevät lukemaan ja tutustumaan hänen tarjontaansa?
" Naomiahan on sinne televisioon pyydetty, Astraliin, ja joihinkin
muihin ohjelmiin. Oli vastannu että on selvänäkijä eikä pelle."
– Ne kaikki muutkin Astral-TV:n ennustajat vakuuttavat samaa, että eivät ole pelleilijöitä, vaan oikeasti näkee tulevaisuuteen.
"Satun olemaan asiakkaansa jo reilun vuosikymmenen ajalta. Olen
akateemisesti koulutettu, en pidä itseäni tyhmänä."
– Anteeksi vaan, mutta pientä tyhmyyden vikaa on kyllä siellä olemassa. Jos siis luulet noiden näkevän tulevaisuuteen ja voivan siitä kertoa meille taviksille. Jatka vaan koulutettuna maisterina palvelusta maksamista, ja oma guru-uskosi vahvistamista.
"Olen kuullut sanottavan, olisi Suomen tämän hetken kysytyin ja
paras näkijä. Oman kokemukseni pohjalta uskon näin olevan."
– Minä olen kuullut, että eräs Mikkelissä asuva näkijä olisi kuitenkin voielä paljon tuotakin kysytympi ennustaja. Maan hallitusta myöten käydään Mikkelistyä kysymässä neuvoja.
"Eipä lahjansa tunnu häneltä vieneen
uskottavuutta, päin vastoin. "
– Mitään ennustamistaitoja ja jumalan lahjoja ei ole edes hänelläkään olemassa. Kaikki perustuu pelkästään heikossa henkisessä asemassa ja tilanteessa olevan ihmisen hoopottamiseen. Höpötetään pitkään kuulijalle kaikenlaisia henkisiä skenaarioita, joita omaan päähän nousee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
– Mitä ihmeen nuohoamista? Eikö tuo juuri sen takia hänkin ole sivustonsa nettiin laittanut, että ihmiset pääsevät lukemaan ja tutustumaan hänen tarjontaansa?
– Ne kaikki muutkin Astral-TV:n ennustajat vakuuttavat samaa, että eivät ole pelleilijöitä, vaan oikeasti näkee tulevaisuuteen.
– Anteeksi vaan, mutta pientä tyhmyyden vikaa on kyllä siellä olemassa. Jos siis luulet noiden näkevän tulevaisuuteen ja voivan siitä kertoa meille taviksille. Jatka vaan koulutettuna maisterina palvelusta maksamista, ja oma guru-uskosi vahvistamista.
– Minä olen kuullut, että eräs Mikkelissä asuva näkijä olisi kuitenkin voielä paljon tuotakin kysytympi ennustaja. Maan hallitusta myöten käydään Mikkelistyä kysymässä neuvoja.
– Mitään ennustamistaitoja ja jumalan lahjoja ei ole edes hänelläkään olemassa. Kaikki perustuu pelkästään heikossa henkisessä asemassa ja tilanteessa olevan ihmisen hoopottamiseen. Höpötetään pitkään kuulijalle kaikenlaisia henkisiä skenaarioita, joita omaan päähän nousee.Oho! Jollain on kova tyrvääahdistus iskeny nuppii. Ota vaikka joku burana ja mee lepoasentoo.
Jottet enempää tee ittiäs naurettavaks. tollasta kateutta kehtaa kukaan lukee.
Ekkö osannu tavata. siällä voi ollakin pellejä mutta tossaha luki että Naomi ei heihi liitttyny.
Sääkö sama joka jokasessa sastamala ketjussa käyt kirkumaa ja vänkäämää, lainausmerkkeihin muitten kirjotukset. Perkelen kateellinen vai muuten tyhmä ja hirveesti luppoaikaa kirjotella. mäne töihin siältä ulvomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
– Mitään ennustamistaitoja ja jumalan lahjoja ei ole edes hänelläkään olemassa. Kaikki perustuu pelkästään heikossa henkisessä asemassa ja tilanteessa olevan ihmisen hoopottamiseen. Höpötetään pitkään kuulijalle kaikenlaisia henkisiä skenaarioita, joita omaan päähän nousee.Joku "heikossa henkisessä asemassa ja tilanteessa oleva" vois mennä sinne Mikkelii. Vaikkei ne näkijätkään tietysti ihmeisiin pysty. Joidenkii kohdalla tarvittaisiin apuihin vallan muita tahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku "heikossa henkisessä asemassa ja tilanteessa oleva" vois mennä sinne Mikkelii. Vaikkei ne näkijätkään tietysti ihmeisiin pysty. Joidenkii kohdalla tarvittaisiin apuihin vallan muita tahoja.
Nimenommaa! Ja liekö kaikki saaha apuja niistä muistakaan tahoista.
Eikö tuosta nyt tyhmempikin tajua aloituksesta, kenestä kirjoitetaan ja kysehän on nyt taiteesta.
Mitä tänne tulee riehumaan ja raivoomaan ja vetelemään taiteilijan lahjoja esille ja lokaan. Liekö saanut taiteilijalta bannit kun noin närästää. Tuollaiset näkemyksensä voisi tunkea sinne mihin ei päivä paista.
Olen itse käynyt ikäni aikana monilla näkijöillä. Moni hyvä on jo lopettanut. Täällä mainitulla käyn jatkossakin. Tuollainen tasoton torveaminen ja ennustajien taitojen vähättely ei sitä muuksi muuta. - Anonyymi
Vähäsetpä on tiedot ja yleissivistys! Ne sellaiset "selvänäkemishommat" taitaa olla sen maalaamisen ja taiteen tekemisen paremminkin edellytys kuin este.
Suomessakin useampikin tunnettu taiteentekijä, esim. musiikin saralla, on ihan julkisuudessa ja monessa eri yhteydessä, kertoneet omia henkimaailmakokemuksiaan; enkelikokemuksia, ja muutoin yhteyttään henkimaailmaan.
Muistan lukeneeni joskus pitkän lehtiartikkelin, missä myös todettiin, että taide ja henkisyys, henkimaailma, kulkee aina käsi kädessä.
Siinä lehtijutussa oli haastattelua juuri tässä ketjussa mainitusta taiteilijasta ja myös muista jotka kertoivat omasta työstään.
Pysyköön suutari lestissöän, sanotaan, eli että kannattaako noinkin tietämättömän käydä osallistumaan keskusteluun, jonka aihealueesta ei ymmärrä ei sitten hölkäsen pöläystä.
- Anonyymi
Ensviikolla alkaa loma! Jee! Menen ilman muuta näyttelyn katsomaan, toivottavasti sisustusbudjetti antaa myöden, hankkia joku Naomin teoksista meille.
Olen Naomin Facebook kaveri, ne mitä siellä esillä, aivan ihkuja, ihan just minun makuun. - Anonyymi
“Olen itse käynyt ikäni aikana monilla näkijöillä.
Moni hyvä on jo lopettanut. “
Ensi kerralla et enää mene millekään noilla huijareille. Varaat itsellesi ajan oikealle psykiatrille. Sitä kautta ne mielesi lukot alkaa vähitellen aukeamaan.
Minun tietojeni mukaan elokuulla tulee useita Naomin maalauksia alennettuun hintaan myyntiin. Ei ehkä kannata vielä juuri nyt lähteä ostoksille. Elokuun ja syyskuun aikana hinnat ovat jo selvästi alemmalla tasolla, kuin nyt kaikkein helteisimpänä turistiosesonkina.- Anonyymi
Lainausmerkkitampio jatkaa lainailuaan. Taiteilija on maalannut yli 25 v enkä ole koskaan kuullut olisi yksikään taulu ollut alennusmyynnissä. Haaveile, jatka haaveilua
laitan kanssa lainaten tuon ohjeistuksesi, miten olet saanut asioitasi kuntoon, helteistä huolimatta,:
"Ensi kerralla et enää mene millekään noilla huijareille. Varaat itsellesi ajan oikealle psykiatrille. Sitä kautta ne mielesi lukot alkaa vähitellen aukeamaan."
Kiitos, toivottavasti joku muu lisäksesi saa tuolla tavoin avun. Huijareilla lienet tarkoittaa pehmoleluja sänkysi alla. Onko taas kertoneet sulle omiaan. Älä usko niitä, ei ne puhunee totta kun sanoivat että siellä haisee pissi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainausmerkkitampio jatkaa lainailuaan. Taiteilija on maalannut yli 25 v enkä ole koskaan kuullut olisi yksikään taulu ollut alennusmyynnissä. Haaveile, jatka haaveilua
laitan kanssa lainaten tuon ohjeistuksesi, miten olet saanut asioitasi kuntoon, helteistä huolimatta,:
"Ensi kerralla et enää mene millekään noilla huijareille. Varaat itsellesi ajan oikealle psykiatrille. Sitä kautta ne mielesi lukot alkaa vähitellen aukeamaan."
Kiitos, toivottavasti joku muu lisäksesi saa tuolla tavoin avun. Huijareilla lienet tarkoittaa pehmoleluja sänkysi alla. Onko taas kertoneet sulle omiaan. Älä usko niitä, ei ne puhunee totta kun sanoivat että siellä haisee pissi.Hihih :D
- Anonyymi
Taidemaalarit on köyhää väkea, ne eli ihan kädestä suuhun periaatteella jo aikaisemminkin. Jos jonkun irtotaulun myynnillä sattui säkällä saamaan 700€ rahaa, niin se summa meni heti luottokortin velkojen maksuun.
Tämä talouden matalasuhdanne vaan jatkuu ja jatkuu. Taidemaalarit ovat todella kovassa ahdingossa. Tauluja ei osta enää juuri kukaan, koska kaikilla on taloudessa tiukkaa. Ennustajallekaan ei ole enää varaa mennä kuulemaan uutisia tulevista tapahtumista,a ja sitä, että koska talouslama päättyy.
Taulumaalausten myyntiä alennetuilal hinnoilla on kokeillut jo likimain joka ikinen taiteilija. Jo muutama vuosi sitten hinnat putosi monella puoleen. En ihmettele yhtään, jos Naomikin on päättänyt laittaa teoksia loppukesästä myyntiin halvemmalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidemaalarit on köyhää väkea, ne eli ihan kädestä suuhun periaatteella jo aikaisemminkin. Jos jonkun irtotaulun myynnillä sattui säkällä saamaan 700€ rahaa, niin se summa meni heti luottokortin velkojen maksuun.
Tämä talouden matalasuhdanne vaan jatkuu ja jatkuu. Taidemaalarit ovat todella kovassa ahdingossa. Tauluja ei osta enää juuri kukaan, koska kaikilla on taloudessa tiukkaa. Ennustajallekaan ei ole enää varaa mennä kuulemaan uutisia tulevista tapahtumista,a ja sitä, että koska talouslama päättyy.
Taulumaalausten myyntiä alennetuilal hinnoilla on kokeillut jo likimain joka ikinen taiteilija. Jo muutama vuosi sitten hinnat putosi monella puoleen. En ihmettele yhtään, jos Naomikin on päättänyt laittaa teoksia loppukesästä myyntiin halvemmalla.Noo en sinuna liputtasi sen puolesta. Silti kannata häntä noin hirveesti kadehtia, leikit vaan niillä pehmoleluilla ja mussutat äiteen peräkammarissa pullaa ja lämmintä maitoo.
Ahdinkoo on kovaa mutta montako taiteilijaa tai ennustajaa on sulta käynny apuja pyytämässä?
Positiivisempaa ajattelua ny kehiin, sullekin vois joku ennustajanäkijä osata vaikka jostain ojanpenkalta lantin löytään saisit luottokorttivelkaas pienentymää. Onko isoki summa? Rahasta kovakin puute? Niinhan ne sanoo että siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Ainakin näyttäisi noiden Naomin selvänäkemisten ja reikihoitojen hinnat jo pudonneen. Talvella oli vielä 30% kalliimmat tuntihinnat kuin mitä on nyt, näillä uusilla hinnoilla.
MEEDIOISTUNNOT
– Tunnin istunto: 84 €.
AURATULKINTA
Auran värien ja voimakkuuden perusteella kyetään näkemään keholla mahdollisesti vallitsevat epätasapainotilat; mahdollisesti sairauksia sekä tulkitsemaan tunnetiloja,
– Puolen tunnin istunto 60 €.
REIKIHOITO
– Katselmuksen kanssa yhdessä 115€
ENKELVIESTI, SINULLE..
– Sinun enkeliltäsi..saatu viesti, se kanavoidaan suoraan sähköpostiisi.
– Tunnin istunto: 35 €
ÄITI MAA – yrttihoito
Äitimaan yrttien hellivä kosketus kehollasi. Rentouttava ja uudistava energiahoito.
–Tunnin istunto: 75 €
Kuulostaa aika huokealta. Oma parturinikin ottaa hiustenleikkuusta jo 26 euroa, vaikka homme hoituu 15 minuutissa. Täyden tunnin hinnaksi parturilla tulee 104 €, joka on selvästi enemmän kuin vaikka tuollainen edullinen Meedioistunto tai puolen tunnin Reikihoito.
Enkeliviestin omalta enkeliltäni saisin suoraan omaan sähköpostiin 35 eurolla.- Anonyymi
Mää en sinuna kävisi kopsaamassa tekstejänsä.
Oletko kuullu sellaisesta kuin tekijänoikeuslaki?
Satutko tietämään, että taiteilija on myös kirjailija? Julkassut jo monta teosta. Noi on hänen tekstejänsä, joita ei ole varmaan tarkotettu tänne jakoo.
Muutonkin hänen hinnoistaan ym täällä valehtelet, ettei vaan kävisi nii että olet pian kammarilla vastaamasa huutoihis.
Mun mielestä kun toi mitä täällä hänestä räävit ja haukut näkijöitä huijareiksi, valejtelet hinnoistaan ja alennusmyynneistä sun muusta, alkaa täyttää jo kunnianloukkauksen elementit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää en sinuna kävisi kopsaamassa tekstejänsä.
Oletko kuullu sellaisesta kuin tekijänoikeuslaki?
Satutko tietämään, että taiteilija on myös kirjailija? Julkassut jo monta teosta. Noi on hänen tekstejänsä, joita ei ole varmaan tarkotettu tänne jakoo.
Muutonkin hänen hinnoistaan ym täällä valehtelet, ettei vaan kävisi nii että olet pian kammarilla vastaamasa huutoihis.
Mun mielestä kun toi mitä täällä hänestä räävit ja haukut näkijöitä huijareiksi, valejtelet hinnoistaan ja alennusmyynneistä sun muusta, alkaa täyttää jo kunnianloukkauksen elementit."Lain mukaan tekijänoikeusrikos on rangaistava teko, josta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Tekijänoikeudella tarkoitetaan oikeuden haltijan yksinoikeutta päättää teoksen käytöstä, kuten esimerkiksi sen päätymisestä yleisölle..."
Mun mielestä nuo tekstit on suoraan Naomin kirjasta. Hän niiden haltijana on ne omille sivuilleen siirtänyt, mutta muillahan ei ole oikeutta niittä levittää.
Käy äkkiä niin että toi joka täällä kantaa huolta taiteilijan hinnoista ja taloudesta, on itte pian maksumiehenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lain mukaan tekijänoikeusrikos on rangaistava teko, josta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Tekijänoikeudella tarkoitetaan oikeuden haltijan yksinoikeutta päättää teoksen käytöstä, kuten esimerkiksi sen päätymisestä yleisölle..."
Mun mielestä nuo tekstit on suoraan Naomin kirjasta. Hän niiden haltijana on ne omille sivuilleen siirtänyt, mutta muillahan ei ole oikeutta niittä levittää.
Käy äkkiä niin että toi joka täällä kantaa huolta taiteilijan hinnoista ja taloudesta, on itte pian maksumiehenä."Kunnianloukkaus on rikos, jossa joku esittää toisesta valheellisen tai halventavan tiedon tai vihjauksen, ja tämä teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa loukatulle. Se voi myös olla toisen halventamista muulla tavalla. "
Kyllä toi on jo kunnianloukkausta, maininnu moneen kertaan taiteilijan nimellä, valehtelee ja halventaa täällä asioitaan ja vihjailee ja jakaa luvattomasti tekstejään. täyttyy sekin kohta että leviää suurelle yleisölle, kerta niitä täällä netissä jakaa. - Anonyymi
Olet siis käynyt jo talvella häntä stalkkaamassa?
Ap kyseli taiteesta. Etkö erota taidetta selvänäkijöitten palveluista?
Tuosta kaikesta käy ilmi vain tarpeesi mustamalata taiteilijaa.
En hämmästelisi, vaikka piankin olisi haastemies ovellasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis käynyt jo talvella häntä stalkkaamassa?
Ap kyseli taiteesta. Etkö erota taidetta selvänäkijöitten palveluista?
Tuosta kaikesta käy ilmi vain tarpeesi mustamalata taiteilijaa.
En hämmästelisi, vaikka piankin olisi haastemies ovellasi.Ei ole sitten tainnut ainuttakaan niistä kirjailijan opuksista lukee. Niistähän käy ilmi, hiljattain Facebook postauksestaam myäs luin, on kuspäitten takia käräjillä juossut, luki että kokemusta sen 8 v ajalta.
vuosia jo aikaa meinas, mutta muisteli, että viimosetkin oli tippa linssissä käräjäsalista poistunee. Taisvat saada paitti nenillee myös mukavat maksut.
Mää en sen naisen kanssa alkasi perseily-hippastelee. tunnen sen verran hyvin. Mää olen sen niin räknänny, kun joku tossa totesi ettei ole miestä tarvinnu avuiksee, niin siihen on syy.
Ei tarvitte. pärjää omillaa. sano on oppinu pärjään mukulasta asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sitten tainnut ainuttakaan niistä kirjailijan opuksista lukee. Niistähän käy ilmi, hiljattain Facebook postauksestaam myäs luin, on kuspäitten takia käräjillä juossut, luki että kokemusta sen 8 v ajalta.
vuosia jo aikaa meinas, mutta muisteli, että viimosetkin oli tippa linssissä käräjäsalista poistunee. Taisvat saada paitti nenillee myös mukavat maksut.
Mää en sen naisen kanssa alkasi perseily-hippastelee. tunnen sen verran hyvin. Mää olen sen niin räknänny, kun joku tossa totesi ettei ole miestä tarvinnu avuiksee, niin siihen on syy.
Ei tarvitte. pärjää omillaa. sano on oppinu pärjään mukulasta asti.Kysyim mää jotta mite se hänelaine naine voi sinkkuna jolkottaa, meinas että kuka hänen asiansa tiätää millain jolkottaa.
Meinas sitte kumminkin että ollu senverran paskaaa säkää sillä rintamalla että onko ihme jos jolkottaa, että tarjontaa on ollu enemmän ko kysyntää ja kysyntää ei ole koska ei viitti itteensä heikompia hualia.
Meinas että kaikemmaailman juappoja ja persaukisia raasukoita saa muut muijat verellä peräsänsä että hällä on parempaaki tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyim mää jotta mite se hänelaine naine voi sinkkuna jolkottaa, meinas että kuka hänen asiansa tiätää millain jolkottaa.
Meinas sitte kumminkin että ollu senverran paskaaa säkää sillä rintamalla että onko ihme jos jolkottaa, että tarjontaa on ollu enemmän ko kysyntää ja kysyntää ei ole koska ei viitti itteensä heikompia hualia.
Meinas että kaikemmaailman juappoja ja persaukisia raasukoita saa muut muijat verellä peräsänsä että hällä on parempaaki tekemistä.Vaikuttaa sellaiselta rääväsuiselta, katkeralta vasemmistoakalta ja feministiltä.
Istuu keittiöjakkarallansa, ja haukkuu siitä korkealta tuoliltansa käsin kaikki maailman miehet huonoksi roskasakiksi, jotka ei ainakaan hänelle itselleen kelpaa.
Alkoihan se toinen "taidemaalari" Kata Kärkkäinenkin vanhemmilla päivillään lesboksi. Nuorempana kelpasi varakkaiden liikemiesten seura hyvin. Nyt sitten vanhana kääntyikin tiedostavaksi lesoksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa sellaiselta rääväsuiselta, katkeralta vasemmistoakalta ja feministiltä.
Istuu keittiöjakkarallansa, ja haukkuu siitä korkealta tuoliltansa käsin kaikki maailman miehet huonoksi roskasakiksi, jotka ei ainakaan hänelle itselleen kelpaa.
Alkoihan se toinen "taidemaalari" Kata Kärkkäinenkin vanhemmilla päivillään lesboksi. Nuorempana kelpasi varakkaiden liikemiesten seura hyvin. Nyt sitten vanhana kääntyikin tiedostavaksi lesoksi.Vaikuttaa siltä ettet ole taiteilijaa tavannut kun ei sitten yksikään kohta osunut oikeaan. Hauskat jutut ja sanavalmis, vasemmistosta taitaa olla aika kaukana, kuulin kun kerran jonkun kanssa politiikasta sanaili ja sain vaikutelman voisi vasemmistolaiset alimpaan sinne.
Facessa seuraan julkaisujansa, kaverinaan olen, ja oli sinne kirjoittanut kerran että pitää paikkansa että feministit on rumia ja ruikuttaa :)
Keittiössään olen pariin kertaan vieraillut ja siellä ei ollut jakkaraa :) tuskinpa ehtisi muutenkaan isommin jakkaroila istua.
Se mitä muut taidemaalarit tekee ei varmaan vaikuta hänen valintoihinsa.
Itsekin olen itsellinen, opetustehtävissä toimin ja teen taidetta ja olen täysin samaa mieltä kanssaan, ei kannata itseään huonompiaan ottaa ja parempia ei juuri liikenteessä, itsekin olen eronnut.
Taisi johonkin osua ja upota tuo mainittu "juopot ja persaukiset raasukat" :) no mutta hei, kukin tavallaan ja eihän kaikki ole niin tarkoin valikoivia... ehkä kuitenkin ne vaan, joiden ei tarvitse ihan mihin vaan tyytyä :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa sellaiselta rääväsuiselta, katkeralta vasemmistoakalta ja feministiltä.
Alkoihan se toinen "taidemaalari" Kata Kärkkäinenkin vanhemmilla päivillään lesboksi. Nuorempana kelpasi varakkaiden liikemiesten seura hyvin. Nyt sitten vanhana kääntyikin tiedostavaksi lesoksi.Joku saannu rukkaset? hahahahaha.
Erellämainitutko oli syynnä? Hahahahaaha.
Se ei ole varmaa äijäväelle kovinnii mairittelevaa, jos joku pitää että naine on parei kun miäs. Hahahahaha.
Meikälääsen emäntä se on valintaansa tyytyväne ainaki niinnon viimeks sanonu mutta mää en olekaa mikään juappo eikä ole rahastakaa ollu pulaa sille helyjä juuri hommasin kun oli merkkipäivää, eikä ollu ihan halvimmasta päästä sano. Hahahahahaha.
Onko ne nämä nykypolven läsykät vähän ämmämästä sorttia kunneiva osaa eikä ymmärrä naista itelleen hommata ja vaikka jotennii saisiva nii eivät pysty pitään. Ei se taira siittä parantua että naisväkee haukkuu. Peiliin kun kattoo niin siälä on vastaus misä mättää. Hahahahaha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa siltä ettet ole taiteilijaa tavannut kun ei sitten yksikään kohta osunut oikeaan. Hauskat jutut ja sanavalmis, vasemmistosta taitaa olla aika kaukana, kuulin kun kerran jonkun kanssa politiikasta sanaili ja sain vaikutelman voisi vasemmistolaiset alimpaan sinne.
Facessa seuraan julkaisujansa, kaverinaan olen, ja oli sinne kirjoittanut kerran että pitää paikkansa että feministit on rumia ja ruikuttaa :)
Keittiössään olen pariin kertaan vieraillut ja siellä ei ollut jakkaraa :) tuskinpa ehtisi muutenkaan isommin jakkaroila istua.
Se mitä muut taidemaalarit tekee ei varmaan vaikuta hänen valintoihinsa.
Itsekin olen itsellinen, opetustehtävissä toimin ja teen taidetta ja olen täysin samaa mieltä kanssaan, ei kannata itseään huonompiaan ottaa ja parempia ei juuri liikenteessä, itsekin olen eronnut.
Taisi johonkin osua ja upota tuo mainittu "juopot ja persaukiset raasukat" :) no mutta hei, kukin tavallaan ja eihän kaikki ole niin tarkoin valikoivia... ehkä kuitenkin ne vaan, joiden ei tarvitse ihan mihin vaan tyytyä :)Olen täysin samaa mieltä, tuntuu että sellaisia varteen otettavia sulhasmiehiä ei paljoa ole.
Mutta erikoinen asia, kun itse kävin viime kuulla luonaan, oli nimettömässään sormus?! Käyn muutamia kertoja vuodessa, on äärettömän hyvä näkijä, ja edellisella kerralla ei ollut.
Jotain suhinaa jostain salakihlauksesta, mutta oli vaan jotain huhupuheita,, enkä ole edes varma tarkoitettiinko juuri häntä,
en kehdannut kysyä, kun olen ymmärtänyt että on tarkka yksityisyydestään.
Ja voihan sitä tietysti sormuksia pitää missä vaan sormessa, mutta,,, itsekseni mietin että noinko olisi joku,,,, Onhan se käsittämätöntä, jos miehet tosiaan niin saamatomia ja luusereita, etteivät hänenlaistaan upeaa naista ymmärtäisi tavoitella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku saannu rukkaset? hahahahaha.
Erellämainitutko oli syynnä? Hahahahaaha.
Se ei ole varmaa äijäväelle kovinnii mairittelevaa, jos joku pitää että naine on parei kun miäs. Hahahahaha.
Meikälääsen emäntä se on valintaansa tyytyväne ainaki niinnon viimeks sanonu mutta mää en olekaa mikään juappo eikä ole rahastakaa ollu pulaa sille helyjä juuri hommasin kun oli merkkipäivää, eikä ollu ihan halvimmasta päästä sano. Hahahahahaha.
Onko ne nämä nykypolven läsykät vähän ämmämästä sorttia kunneiva osaa eikä ymmärrä naista itelleen hommata ja vaikka jotennii saisiva nii eivät pysty pitään. Ei se taira siittä parantua että naisväkee haukkuu. Peiliin kun kattoo niin siälä on vastaus misä mättää. Hahahahaha.Se koira älähtää jne.
Vaikuttaisi sellaselta alkomihoolin riivaamalta persaukiselta, katkeralta työtä vieroksuvalta sosialistipummoselta joka löhöö soffan nurkasa päivästä päivään tölkki kädesänsä ja rääppii sieltä kaikki maailman naiset kunnei kukaan ole hualinu.
Mun ymmärtääkseni kun yrittäjyys ja vasemmistolaisuus ei ole koskaan oikeen viihtyny käsi kädessä.
Ja vaikka naisella on järkee päässä ja omia mielipiteitä, niin ei se hänestä feministiä tee, se tekee vaan mielenkiintosen.
- Anonyymi
Tietenkin nuo taidepiirtäjä ja henkiparantaja Naomin taiteelliset, erilaisten reiki-hoitojen ja selvänäkemisten ja enkelikirjeiden hinnastosivut ovat taiteilijan omaa henkistä omaisuutta. Ei niitä taiteellisina teoksina ole kenenkään lupa laajoina sitaatteina varastaa.
Copyright –lakien laatimisessa on kuitenkin jätetty kaikille muillekin ihmisille sitaattioikeus toisen taideteksteihin.
MILLOIN SAAN LAINATA KIRJALLISTA TEOSTA?
”Sitaattioikeudella saat lainata teosta omassa tekstissäsi tai esityksessäsi, jos
siihen on asiallinen syy ja perustelu. Lainauksella tulee esimerkiksi perustella
omia näkemyksiä, kritisoida toisen esittämää näkemystä tai havainnollistaa
asiaa.”
Noilla Naomin taidehinnaston tekstien lainaamisilla halusin vain tuoda esille ihastelun, että onpa monenmoista selvänäkemisen taitoa taulun maalaamisten ohella nyt tarjolla.
Ja että Naomin kullekin omaan sähköpostiin toimittamien taivaan enkelien tekstien 35 € hinnat ovat edulliset. Korkeasti koulutetun taiteilijan tuntihinta on sikäli jopa halvempi kuin vaikkapa tavis-parturikampaajien tuntihinnat.
Ihan vaan tämmöistä kritiikkiä esitin noihin teksteihin. Ja siksi Naomin taidehinnastotekstejä oli pakko tällaisessa vähäisessä määrässä lainata, sitaattioikeuden puitteissa.
Tietenkin Naomi itse pysyy edelleen täysin noiden luomiensa hinnastotaiteiden, ja myös toimitettujen enkelitekstien taiteellisena omistajana.- Anonyymi
Johan muuttui ääni kellossa. Nuo >>ihastelun, että onpa monenmoista selvänäkemisen taitoa taulun maalaamisten ohella nyt tarjolla>> jäisi sitten varmaan muitten arvioitavaksi.
Ne ihastelut kun ei ollut tossa varmaan se ainoo asia, aika rankkoja vihjailuja heittelit taulujen alkuperästä ja valehtelit hinnoistaan.
Täyttä mustamaalaamista ja kunnianloukkausta alusta loppuun. Kahteen kertaan vetelit omia tekstejään tänne, ei taida ihan täyttyy se
kohta<< Sitaattioikeudella saat lainata teosta omassa tekstissäsi tai esityksessäsi, jos
siihen on asiallinen syy ja perustelu.<<
tämä kun on nettikeskustelu, ja kopioimasi tekstit olit tuonut tänne selvästi mustamaalaamistarkoituksessa. - Anonyymi
Nettikeskustelut on ihan samanaisia keskusteluja kuin muutkin keskustelut. Kyllä sitaattioikeus pätee ja on olemassa täälläkin.
Voin hyvin kopioida taiteilija-Naomin nettisivuilta reikihoitoen ja enkelikirjeiden tekstejä ja niilla ilmoitettuja hintoja.
Voin esittää kritiikkiä, että tarjotut palvelut ovat täyttä vedätystä ja ihan täyttä humppaa. Ei kannata kenenkään täysjärksien ostaa tuommoisia Naomin firman tarjoamia hoitoja itsellensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettikeskustelut on ihan samanaisia keskusteluja kuin muutkin keskustelut. Kyllä sitaattioikeus pätee ja on olemassa täälläkin.
Voin hyvin kopioida taiteilija-Naomin nettisivuilta reikihoitoen ja enkelikirjeiden tekstejä ja niilla ilmoitettuja hintoja.
Voin esittää kritiikkiä, että tarjotut palvelut ovat täyttä vedätystä ja ihan täyttä humppaa. Ei kannata kenenkään täysjärksien ostaa tuommoisia Naomin firman tarjoamia hoitoja itsellensä.Herää kysymys, onkohan kaikki ruuvit ihan lokeroissaan, kun eräs ei näytä omaavan ymmärrystä lopettaa.
Toimin aikoinaan pääkaupunkisuunnalla freelancerina, ja jos joku asia kävi selväksi niin se, että plagiointiin ja taideteosten luvattomaan julkaisuun MISSÄ TAHANSA foorumissa, ts ilman lupaa ja lähdettä, suhtaudutaan Suomessa sangen vakavasti. samoin nettiherjaamiseen.
Kannattaisi vähän paneutua tuohon sitaattioikeuteenkin, siinäkin kun kuitenkin pätevät tietyt ehdot.
En esim. näkisi asiallista syytä tai perustelua tuoda taideasioita käsittelevään keskusteluun taiteilijan muita tarjoamia palveluita, varsinkin kun tavasta tuoda ne, välittyy selkeät herjaamisen tunnusmerkit.
- Anonyymi
Maallikoita me kumpikin ollaan näissä asioissa. Jos haluat oikeasti saada oikeutta ja selvyyttä noihin Naomin Reiki-hoitoihin ja enkelikirjeisiin yms, niin sinun on vietävä asia käräjille.
Kyllä ne sieltä kertoo oikeat tulkinnat sille, että onko minun luvallista täällä kommentoida Naomin firman tarjoamien uskomushoitojen toimivuutta.
Koska ei ne sellaiset oikeasti toimi.
Se joka väittää saavansa Taivaan enkeleiltä kirjetekstejä juuri sinua koskien, ja lupaa lähettää ne sinun sähköpostiisi 35 € hintaan, niin hän on huijari.
Käräjille menoa varten pitää käydä poliisiasemalla tekemässä tutkimuspyyntö epäilemästään rikoksesta. Siitä se lähtee sitten eteenpäin.- Anonyymi
Kiitos tuhannesti tiedoista, olikin Naomi, jolta voi tuollaisen enkelviestin tilata.
Olin jo unohtanut. Ystäväni oli sellaisen tilannut, vaikeassa elämäntilanteessa.
Tänään tilasin ja sain itselleni, sähköpostiin. Voi miten ihana, lohdullinen viesti. ja tosiaan tuohon hintaan!
Se tosin tuli minulle selvänäkijä Naomilta, hänen kanavoimanaan.
Siinä sähköpostissa ei lukenut missään kohtaa että huijari.
Naominhan koko kansa tuntee, luotettavana ja hyvänä näkijänä. Luotan häneen.
Äidilläni oli aina tapana sanoa; se joka toista haukkuu on itse. Taidat ollakin itse huijari. - Anonyymi
Niiiin jossei ole sitten jo lähteny,,,,, eteenpäin,,,,,,
istunnon aiheena ei varmaan miltään osin hänen antamat palvelut, ihan laillista ammatinharjoittaja toimintaa on siinä taiteilijana, hyvinvointi palveluitten tuottajana ja puutarhurina sen ymmärtääkseni yli 25 v toteuttanut.
Ihan muut asiat siellä mahtaisi tutkinnan alla,,,,,,,
ei kai sitä nyt sentään ihan mitä vaan törkyä voi ihmisistä huudella, täälläkään,,,,,
ja jos koitat noita törkyviestejäsi poistella, viranomaisethan saa ne vielä jälkikäteen suomi 24.stä
eiköhän tuo selkine miten asia etenee,,,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiiin jossei ole sitten jo lähteny,,,,, eteenpäin,,,,,,
istunnon aiheena ei varmaan miltään osin hänen antamat palvelut, ihan laillista ammatinharjoittaja toimintaa on siinä taiteilijana, hyvinvointi palveluitten tuottajana ja puutarhurina sen ymmärtääkseni yli 25 v toteuttanut.
Ihan muut asiat siellä mahtaisi tutkinnan alla,,,,,,,
ei kai sitä nyt sentään ihan mitä vaan törkyä voi ihmisistä huudella, täälläkään,,,,,
ja jos koitat noita törkyviestejäsi poistella, viranomaisethan saa ne vielä jälkikäteen suomi 24.stä
eiköhän tuo selkine miten asia etenee,,,,,,Se on selvänäkijänä toimiminen ja jopa noituuden harrastaminen aivan luvallisia elinkeinoja suomessa .
Onhan se wiccaismi ihan uskontonakin. Sukulaistyttökin semmosissa asioissa jotenkin touhuaa, joku harrastus se kai. Eipä elellä enää missään keskiajalla, vaikka joillakin tuntuu ne asenteet ja tiedot olevan siltä ajalta.
Kai noissa paljon niitäkin on, jotka esittävät olevansa ennustajia sun muita, vaikkeivat ole.
Se nyt on varmaa että jos on nuoruutensa päivistä tehny ja suomen nimekkäimpiin noussut kuin tua Naomi, niin tarvii siinä aito lahja olla. ei asiakkaita pysty huijaamaan. jos ne huomaisi ettei ole aito, eipä ne toiste menisi.
Minäkin olen jo reilun 10 v ollut asiakkaana, silloin tällöin käyn kun jotakin mihin selvyyttä kaipaan, toteen ne on käyneet mitä ennustanu ja nähny sellasia asioita minunki nuoruudesta, että kenelleen ole niitä kertonu.
- Anonyymi
Monilahjakkuus onkii näköjään kovaa ottanu jolleki. Hahaha.
Semmosta se on, toiset vaan osaa. Toiset luuserina määkyttävä tämmösisä ninkun pahaset ämmät. Huutelee jotain Mikkelistä, taitaa kiikastaakin kikkelistä. Hahahahaha.
Taattu joku saatkuran työtö surkimus, joka ei osaa tilkku-ukkookan ite piirrustaa.
Määkyttää täälä sitte saamattomuuttaa vääntelemäsä asioita kiemuroille ninko enämpiki vajaa. Hahahahaha.
Hyvä sikäli nosteli tohon noita palveluita, varasinkii taas sellasen energiahoidon, olen pari kertaa käynny aiemmin ja onpahan mahtava kokemus!
Emäntä käynny ottamassa tulkinnan jo monena vuonna peräkkäin. Kerran kesässä käyvät siellä siskonsa kanssa.
Kai toi sama kateellinen sääliö joka tossa Bistroketjussakin urveltaa, kaikille yrittäjille tuntuu olevan kade. Eikö ole lanttia laittaa olusee. Hahahaha.
Emännän kanssa tajuttii kyllä, että ihan henkilökohtastahan laatua toi tuntuu olevan, onko saanu tavalla tai toisella taiteilijalta nenillee tai sitten on jäänny jotai josai saamatta. Vaikka sillon ko misä järkee jaettii. Hahahaha.
Olisko joku niissä kirjoissa esiintyneistä hahmoista. Kai se kirjailija ne henkilöhahmot jostain iviooteista niihin kirjoinsa saannu. Onko sääliö sitten sieltä ollu ittensä bongaavinaa, kun noin on pissat keittäny. Hahahaha.- Anonyymi
Ottaako luonaan, vai voikohan tulla kotia tekemään? Kulkeminen nyt vähän vaikeeta kun polvi leikattiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako luonaan, vai voikohan tulla kotia tekemään? Kulkeminen nyt vähän vaikeeta kun polvi leikattiin.
Tietääkseni sekä että, kannattaa varmaan hältä itseltään kysyä, Googlettamalla löytyy yhteystietoja.
- Anonyymi
Toi ÄITI MAA – yrttihoito on I-H-A-N-A! Naomi on Ihana :)
Viime kesänä saaressa oli mun polttarit, kaaso oli haankkinut ton mulle, tai sain itse valita, otanko katselmuksen vai toon, ja otin siks ton, sikset halusin olla kaunis ja rentoutunu mun häissä :)
Saunottiin ja tehtiin hoitoja ja Naomi teki katselmuksia ketkä halus.
Mun äiti on käyny Naomilla, mun isoäiti on käyny, samoin mun isosisko ja minä.
Joku tuhnu ei noilla haukkumisillaa todista muuta kuin omaa tyhmyyttää.
Päättelin tosta että on ilmeisesti miespuoline kun selitti jostain parturikäynneistää. Mietittii mun siskon kanssa että eiks se saa naista ko saa tollasii itkupotkuraivareita vai mikä sen ongelma mut toisaalta, ketä kiinnostaa :)- Anonyymi
On on, lapsellista ja hillitön kateus niistä kuultaa. On varmaan sama tyhmyyden rankaisema nolla mikä noissa muissakin Sastamala - ketjuissa mellastaa :( :(
Kaikki yrittäjät ja yrityksensä ja julkisuus henkilöt tuntuu erityisesti tapausta närästävän.
Kommenteistaan, vai pitäisikö sanoa oksennuksistaan käy ilmi paitsi sivistymättömyys ja tapojen puute, niin yksinkertaisuus.
Niitä on, työttömiä yhteiskunnasta vierottuneita reppanoita joilla sitten aikaa käydä näissä päivät pääksetyksin aamusta iltaaan purkamassa pahaa oloaan.
Kai se sitten harmittaa jos ei ole näkijäkään huolinut asiakkaaksi. Vaikka tokkopa näkijätkään aivan kaikkia pystyisi auttamaan, jostakin muilta tahoilta sitä varmasti pitäisi.
- Anonyymi
Tulin topicia lukemaan kun oli mainintaa Naomista. Taidehan kiinnostaa, mutta näkyy jollain lähteneen keskustelu uusille urille, keskeneräisyydestä ja tietämättömyydestä kielivää ikävää kirjoittelua.
Tätini tiedettiin näkijäksi, ja valitettavan tuttua on tuollainen pelosta kumpuava hyömyäminen.
Itseäni kyseinen aihepiiri on aina kiehtonut, ja olen vuosien saatossa tutustunut moniin mainittuihin palveluihin, Reikihoitoa olen tehnyt jonkin verrann itsekin.
Naomi on kiistatta aikamme nimi. Monia nimekkäitä on suomessa aikojen kuluessa ollut.
Typeryyttä ja huonoa käytöstähän ei pystytä maailmasta koskaan kitkemään. Siihen törmää kaikkialla.
Nämä tällaiset keskustelupohjat tarjoavat sitten tietysti temmellyskentän tuollaisten "päteä" Onko se sitten juuri sitä, että eivät muualla pääse pätemään. Kuka kyvyttömyyttään, kuka mistäkin syystä. Erilaiset mielenterveyden ongelmat ovat näissä keskustelualustoissakin alkaneet lisääntyvästi näyttäytyä. Jokainen osaa varmaan sellaisia ongelmia kuvastavat kirjoittelut jättää omaan arvoonsa.
Toivoa sopii, että löytyy kanavia saada apua. - Anonyymi
Meillä on nyt oikein sellainen Naomi-viikko :D :D :D
Varattiin kaverin kanssa aika sessioon, tekee meille tulkinnat, loppuviikosta mennään katsomaan hänen näyttelyy. Jeeeeeee :D
Tuos joku mainitsi polttareista, niin kysytään ehkä siihenkin jotain ohjelmaa, mutta toiselta kaveriltani kuulin, Naomi oli jossain häissä ollut viime kesänä lausumassa pari kaunista kirjoittamaansa rakkausrunoo, nii laitoin eilen viestii, voisiko tulla meidänkin häihin, runojaan lausumaan.
Tulevan puolisoni kaveri tulee laulamaan, mutta toiveissa olisi saada myös runonlausuntaa.
Naomi oli ollut kuulemma ollut kuin joku filmitähti, kauniissa pitkässä leningissää. Toivon niin että suostuisi, saataisiin meidänkii häihin hiukan julkkisglamouria :D :D - Anonyymi
Minulla on ollut lonkka kipeänä viime toukokuusta lähtien. Haluaisin kysyä Naomilta tai joltakin hyvältä tietäjältä, että tuleeko minun lonkka paranemaan syksyn aikana?
Saako tällaiseen kysymykseen vastauksen sellaisen 35 euron hintaisen Enkelikirjeen kautta? - Anonyymi
Joku sanoi, että tuolla Naomilla olisi ässävikaa, suhuttelee oudosti tekstejä lukiessa. Myös tietynlaisia pakkoliikkeitä tekee. Kaikkia nämä asiat ei häiritse, mutta toisten silmään ja korvaan ne pistää.
- Anonyymi
Jollakin täällä tuntuu olevan jotai vikaa.... pahasti. Mitä helvetin tekstejä lukiessa? Taitaa enemmänki kirjottaa kun lukee, ne lukemiset tekee kai kirjojen lukijat. Ääneenkö luet kun suhuttelee, tavaatko?
Taitaa lonkkavikas lisäks olla vähän isompi vika siellä yläpääsä? tai josain pääsä? Suhuttelun lisäks vielä pakkoliikkeitä? Huippaako pahastiki? Harhoja?
Ja silmään ja korvaanki pistää. Eikun ensiapuun ja hakeen jotain vähän aspiriinia vahvempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollakin täällä tuntuu olevan jotai vikaa.... pahasti. Mitä helvetin tekstejä lukiessa? Taitaa enemmänki kirjottaa kun lukee, ne lukemiset tekee kai kirjojen lukijat. Ääneenkö luet kun suhuttelee, tavaatko?
Taitaa lonkkavikas lisäks olla vähän isompi vika siellä yläpääsä? tai josain pääsä? Suhuttelun lisäks vielä pakkoliikkeitä? Huippaako pahastiki? Harhoja?
Ja silmään ja korvaanki pistää. Eikun ensiapuun ja hakeen jotain vähän aspiriinia vahvempaa.Heh :) no mut hei älä ny, jos toinen on kerra nähny naomin jossai lukemassa tekstejä hahahaha ehkä jotai pyhiä tekstejä ja kuullu suhinaa... korvissaa.....hahaha :) ja humalahikka ollu nii paha että on nähnny pakkoliikkeinä....hahahaha
sitte tietysti nukahtanu uusik tai sammunu ja heränny kunon naapurin koira tullu ojanpohjalle kuselle ja alkanu silmään ja korvaanki pistää. hahahaha :) - Anonyymi
Maksua vastaan sen voi tosiaan tilata lukemaan tekstejä. Etupäässä ne on sen omia tekemiä juttuja. Mutta kai se hääparille voisi jonkun muunkin tekstin lukea, vaikka raamatusta tai jostain hyvästä romaanista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksua vastaan sen voi tosiaan tilata lukemaan tekstejä. Etupäässä ne on sen omia tekemiä juttuja. Mutta kai se hääparille voisi jonkun muunkin tekstin lukea, vaikka raamatusta tai jostain hyvästä romaanista.
No yksissä hautajaisissa olin, missä luki todella kauniin, koskettavan runonsa.
Jos ei sitä ennen vielä oltu kyynelissä, niin sen jälkeen kyllä.
Hyvin selkeällä äänellä, ei siinä kyllä s suhisssut eikä mitään pakkoliikkeitäkään tai muutakaan kummallista ilmennyt. Oi hyvää päivää sentään!
Joku koittaa täällä kovin lystikäs olla.
Kaikin tavoin tyylikäs ja kaunis esitys. Hyvin elegantti asu, pitkä tumma leninki, joku omainen oli tiennyt hänet kutsua kun tunnetaan kauniista runoistaan. Olen kuullut on joidenkin julkimoidenkin juhlissa lausunut runojaan, ja että olisi runokirja tekeillä.
- Anonyymi
Missä tuollainen taulukauppa mahtaa olla? Ei ole kukaan linkittänyt, eikä ole kertonut aukioloaikoja.
- Anonyymi
Ei kai hällä mitään varsinaista taulukauppaa.-.- parhaillaan meneillään näyttely Ikaalinen Spa & Resort, kävin kattomassa, kauniita on, meinaan sieltä ittelleni yhden ostaa.
Sastamalan Suodenniemellä taiteilija itte vaikuttaa, varmaan osaa itte paremmin kertoo missä töitään myy.
- Anonyymi
Varmaan jollekin, kuka nyt minkäkinlaisista kuvista seinällään tykkää.
https://naomintaide.vuodatus.net/
Tuollaisia liljoja ja muita kukka-aiheita opetetaan maalaamaan Työväenopiston maalauskursseilla. Moni on siellä itse seinälleen piirtänyt ja värittänyt erilaisia avautuvia liljankukkia.- Anonyymi
Noi jotkut ikivanhat sivut ja jotain tekovaihees olevia töitä.
Miten ne sanoo, "ei sais keskeneräsiä näyttää hulluille eikä herroille" eikä kateellisille ämmille.
Kyllä ne on Naomin taideopinnot vähän muualta kun työväenopistoista hankitut,
sinne vaan menet jos itekin jotai oppisit ja siitä vaan seinälles vetelet.
Sen verran oli upean näkösiä töitä näyttelyssään että meinaan ihan taiteen ammattilaiselta ottaa enkä ala ite nuukuuttani töhertän niinko se vaikuttasi on täkäläinen tapa. - Anonyymi
On niitä uudempiakin, ainakin sen naisen Facebook-sivuilla. Kovin paljon kummoisempia ne ei ole, kuin nuo edellä olleetkaan kuvat. Aika lailla samanlainen, kukkapainotteinen aihepiiri sielläkin.
Jos jotakin vieläkin uudempia kuvia joku tietää, niin onhan se kaikkien kuntalaisten kiinnostavaa ja mukava katsoa, että millaista taidetta tässä kunnassa tehdään. - Anonyymi
Jos nyt jotain Kansalaisopistoa tarkoitat, niin on ollut siellä opettamassa kyllä, itsekin olen muutamille kursseilleen osallistunut.
On pitänyt myös erilaisia taidekursseja ja kerhoja niin lapsille kuin aikuisille ja monenlaisia väritapahtumia.
Naomilla on hyvin omintakeinen tyyli, Italiassa opintonsa vaikutteet varmasti myös taiteessaan. Olen käynyt monissa näyttelyissään, Tampereella, Nokialla. Todella tykkään hänen eksoottisia maisemia ja aihepiirejä kuvaavista tauluistaan vahvoista väritulkinnoistaan. Hänen työnsä kyllä tunnistaa, onhan niitä esillä julkisrakennuksissakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä uudempiakin, ainakin sen naisen Facebook-sivuilla. Kovin paljon kummoisempia ne ei ole, kuin nuo edellä olleetkaan kuvat. Aika lailla samanlainen, kukkapainotteinen aihepiiri sielläkin.
Jos jotakin vieläkin uudempia kuvia joku tietää, niin onhan se kaikkien kuntalaisten kiinnostavaa ja mukava katsoa, että millaista taidetta tässä kunnassa tehdään.Eiks siellä ole näyttely meneillään, eikö kannattaisi mennä paikan päälle katsomaan eikä täällä pällistellä ja kuvia kysellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotakin vieläkin uudempia kuvia joku tietää, niin onhan se kaikkien kuntalaisten kiinnostavaa ja mukava katsoa, että millaista taidetta tässä kunnassa tehdään.Totaaa noi, mää ny ttiätysti vähän maallikko mutta kun näyttää näyttelyn nimi oleva Valkoiset kukat äärettömän äärellä niimi mitähän siellä sitten olettasi olevan maalauksissa kuvattuna kun että on kukkapainotteine.
Edelline näyttely ei ollu. Mikähän on seuraava. Ne kun on taiteilijat juuri siitä tunnettuja että luovat aina jotannii uutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totaaa noi, mää ny ttiätysti vähän maallikko mutta kun näyttää näyttelyn nimi oleva Valkoiset kukat äärettömän äärellä niimi mitähän siellä sitten olettasi olevan maalauksissa kuvattuna kun että on kukkapainotteine.
Edelline näyttely ei ollu. Mikähän on seuraava. Ne kun on taiteilijat juuri siitä tunnettuja että luovat aina jotannii uutta.Tämäpä juuri.
Varmaan jokainen meistä pääsee taiteeseensa ja sivuihinsa googlen kautta tutustumaan, että en oikein tavoita, mihin tuolla pyritään, jaellaan linkkejä sinne tänne, luuleeko että me muut emme osaa painella laitteidemme näppäimiä.
Varsinkin, kun töitään on aika vähän julkisest esillä, näyttelyt kun ymmärtääkseni on juuri ne taiteilijoitten tavat tuoda töitään näytille.
Itselleni laittoi edellisen näyttelynsä jälkeen kuvia sähköpostiini, myös joistakin niistä mitä ei ollut näyttelyssä, hänellähän varsin laajasti tuotantoa.
Kävinpä vielä paikan päällä tutustumassa muutamaan itseäni erityisesti kiinnostavaan, vielä kauniimpiahan ja vaikuttavampia ne on siten, kuvista ei saa läheskään samaa vaikutelmaa.
Kerään taidetta, erityisesti kaltaistensa nousevien nimien, joilla on oma tyylisuunta mikä ei kopioi muita. Kyllä se niin on, että taide pitää kokea.
- Anonyymi
Noita kukkia erilaisina vedoksina on ollut tällä taitelílijalla aiheistossa jo yli 20 vuotta. Tämä nykyinenkin 2025 näyttely rakentuu edelleen kukka-aiheen ympärille.
https://kauneutta.omasivu.fi/taidenayttely-valkoiset-kukat-aarettoman-aarella/
Monet varmaan tykkäävät kukkatauluista, ja se on fine. Minua taas ei kiehdo lähteä varta vasten johonkin näyttelyyn ajamaan, ja uusia versioita valkoisten kukkien tauluista katselemaan.- Anonyymi
Kukaan ei varmaan tollasta kademieltä sinne kaiåpaakaan. Eikö omat tekeleesi kelpaa kenellekään?
Naomi on juuri siittä hieno taiteilija, ettei ole jumittunut maalaamaan mitään ladon seiniä eikä omenoita vadille.
Joka näyttelyssään, joissa moninaisissa olen vieraillut, on ollut aina eri teema, usein ne on niitä luontoaiheita, kuten ymmärrettävää.
Paljon meriaiheita, Enkeleitä, Aasian maisemia, onpa noituutta ja tietysti kasvillisuutta kuten kukkia. Kauniita piirrostöitään olen myös nähnyt, missä aiheena mitä milloinkin.
Olen kyllä aika meseviä pila-piirroksiaankin nähnyt.
Hyvin monipuolinen ja lahjakas taiteilija. - Anonyymi
Hirvee tarve sulla kyylätä eri sivuillaan kuiteskii?!?
Että sellanen kateelliisena kyöräämis homma kuiteski kiehtovaa. Samaa mieltä, ei kannata noin nurinkurisen nostaa persettää, ketään ei kiinnosta minkälaisista itte tykkäät , taiteilijat ei niitä töitänsä sinu toiveitten mukaan tee.
Minuu on aina kiehtonu kukkataulut ja erityisesti rakastan valkoisia kukkia.
Ruusua, jasmiinia, Parfyymissanikin tuoksuu valkoiset kukat ja kotini olen sisustanut vaalealla, joten vaaleat kukka-aiheet sopivat erinomaisesti.
Taiteilija on erittäin kauniisti vanginnut valkoisten kukkien lumovoimaa tauluihinsa, kun niitä katselin, tuli tunne kuin kävelisin keväisessä puutarhassa. - Anonyymi
20 vuotta jo kyylännyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta jo kyylännyt?
<<<aiheistossa jo yli 20 vuotta. <<<
Yli 20 vuotta jo taiteilijaa stalkannu ??? No huuhhuh!!!
hmetellä täytyy, että kun maailmassa on vaikka miten taidetta ja taiteilijoita, niin mitä sitten Naomia noinkin pitkään stalkannut? - - - Ei kovin onnistuneesti, kun näyttelyissään on mielestäni ollut aika minimisti kukkamaalauskia.
- - - Tämä nykyinen mielestäni ensimmäinen.
Linkittelee tänne sivujansa ja valittaa ettei aiheet kiinnosta- - - jotain puolialastomia miehiäkö pitäisi tauluissa olla taikka munankuvia vai mikä sitten.- - -
Senkun maalisuteja hankkimaan ja itse tekemään, saa mieluisiansa.
Se että puutarhuri haluaa taiteessaan tuoda esiin luontokatoa ja ilmastonmuutoksen vaikutuksia taiteensa kautta, on mielestäni vähän eri asia kuin jotkut kukkataulu piiperrykset joita joku on sitten jossain <<<<työväenopistossa<<< käynyt pykäämässä. - Anonyymi
"Monet varmaan tykkäävät kukkatauluista, ja se on fine. Minua taas ei kiehdo lähteä varta vasten johonkin näyttelyyn ajamaan, ja uusia versioita valkoisten kukkien tauluista katselemaan."
Ketä ton pitäis kiinnostaa? onko joku käskeny johonkin ajaa?
- Anonyymi
Tuommoinen vaaleiden kukkien aihe koko näyttelyn täytteenä. Minusta se on aika lailla loppuun kaluttu aihe. Kaikki laitetaan alkeiskursseillakin aika usein piirtämään kauniita kukkia.
Mikä ero noilla kovahintaisilla kukkakuvilla on niihin itse kunkin piirtämiin liljoihin?
Kaikenlaiset toritkin ja kirpparit on täynnä öljyvärien kukkatauluja.- Anonyymi
Jollain on tainnut mennä ohi muutama seikka.
Sen näyttelyn teemahan on ilmastonmuutos.
Valkoiset kukat on siinä symboliikkaa, näin taiteilija sen minulle kertoi, kun kyselin maalauksistaan.
Jos olisit näyttelyn nähnyt, tietäisit että siellä ei todellakaan ole vain vaaleita kukkia.
Sen kun piirtelet ihan mitä tykkäät liljoja, onko joku kieltänyt.
Siitä vain kirpparille kiertelemään, mitä täällä mesoat, mikä sun ongelma on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollain on tainnut mennä ohi muutama seikka.
Sen näyttelyn teemahan on ilmastonmuutos.
Valkoiset kukat on siinä symboliikkaa, näin taiteilija sen minulle kertoi, kun kyselin maalauksistaan.
Jos olisit näyttelyn nähnyt, tietäisit että siellä ei todellakaan ole vain vaaleita kukkia.
Sen kun piirtelet ihan mitä tykkäät liljoja, onko joku kieltänyt.
Siitä vain kirpparille kiertelemään, mitä täällä mesoat, mikä sun ongelma on?Kaai se ny harmittaa jos on tyäväenopiston alkeiskurssilla eikä läpäse kunnei osaa piirtää liljaa. Joutuu hakeen temusta taulunsa 8.80 eurolla ja kirpparilta.
Taiteilija pitäny näyttelytoimintaa yli 25 v ja taulut kiinnostaa ulkomaita myäten. Valkoset kukkaset ne vaan ihmisiä kiinnostaa. Ja taiteilija itte, tiätty, tai ainakin meikäläinen tykkää. Isosti.
Tyrvääläne kateusha se riipii jaraastaa rintaa.
Vähän sama kun sanosi pukumiähelle että miks sää sieltä pukuliikkeestä haet kalliit puvut kun kirpparilta saa pajo halvemmalla.
Tai miksi sää mersulla ajelet, voithan sää ostaa katiskan ja laittaa pyärrät alle.
- Anonyymi
Nämä Temun tarjoamat aidot ölyyvrimaalaukset, hintaan 8,88 eur, onko nämä huonoa taidetta?
https://img.kwcdn.com/product/open/521bd13c4ed243c08dd558e4bf890ef5-goods.jpeg?imageView2/2/w/800/q/70/format/webp- Anonyymi
Hahahahaha :) oikeen taideasiantuntija. Hahahahaha :) ei jumankaudes sentää.
Suasittelen sun ostaa, tossajhan sää saat taulun alle kybäsää! Hahahahahahahahashah:)
- Anonyymi
> Sen näyttelyn teemahan on ilmastonmuutos.
> Valkoiset kukat on siinä symboliikkaa, näin taiteilija sen
> minulle kertoi, kun kyselin maalauksistaan.
Myös kiinalaisella verkkokauppayhtiö Temulla on koko kesän ja alkusyksun teemana ilmastomuutos. Erityisesti noissa kansalaisille edullisesti myytävissä öljyvärimaalauksen taiteessa teemana on nimenomaan nopeasti etenevä ilmastomuutos, joka uhkaa myös valkoisia kukkia.
Sain nämä tiedot Temun taiteelliselta johtajalta sähköpostitse. Hän välitti kiinalaisten öljyvärimaalausten tekijöiden lämpimät kiitokset Suomeen.
Ilmastomuutos on todella vakava asia. Siitä riittää teemallista aihetta niin Temun taiteilijoille Kiinassa, kuin täällä kotimaassa samoja kukikkaita öljymaalauksia toimittavalle Naomi Mesinille.
Hyvä Kiiina, Hyvä Naomi. - Anonyymi
TAIDENÄYTTELY VALKOISET KUKAT – ÄÄRETTÖMÄN ÄÄRELLÄ
"Taidenäyttelyni esillä Ikaalinen Spa & Resort, 28.8.2025 asti."
https://ikaalinen.fi/wp-content/uploads/2024/11/kuva-3-1200x900.jpg
"Kaikki näyttelyssä esillä olevat työt ovat myynnissä. Ne on numeroitu,
eli jos jokin kiinnostaa, laita viestiä tulemaan."
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980