V8 DIESELI JYTISEE

Anonyymi-ap

Siinä on sitä oikeaa voimaa. Vain tosimies ajaa tällaisella. EGR ja katalysaattori hemmettiin ja kovaa ajoa! Voorumin papparaisia itkettää kun eivät moista pääse koskaan komentamaan.

32

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pieni kikkeliset ajaa.

• Anonyymi

Teinikikulia viihdyttää v8. Tosi Dacistit ajavat 9 desin bensamoottorilla.

• Anonyymi

Ei kuulu datsiasta miehekästä jytinää ei. Kuuluu vain singer ompelukoneen ääni moisista leluista.

• Anonyymi

Rivi 9 desin kone vain huutaa ja laulaa kun Dacisti heittää löylyä koneeseen. Kyllä lähtee kuin purkka tukasta.

• Anonyymi

Eikö ole mitään keinoa millä voisi pitää lapset poissa tältä palstalta?

• Anonyymi

Ei kait täällä ole ikärajaa? En silti usko että täällä lapsia on. Seniorit vaan mieltävät nuoremmat ihmiset lapsiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait täällä ole ikärajaa? En silti usko että täällä lapsia on. Seniorit vaan mieltävät nuoremmat ihmiset lapsiksi.

Jos ei lapsia, niin lapsellisia.

• Anonyymi

V8:n "musiikki" hivelee korvia. Siinä olet täysin oikeassa. Voiman kuulee, kunnon murinaa. Ai ai, tulee nuoruus mieleen.
      T. Mummeli

• Anonyymi

Entisenä nuorena minäkin pidän V8:n äänestä, mutta harraste-ja käyttöautot ovat erikseen. Nyt ajan Dacialla ja olen tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entisenä nuorena minäkin pidän V8:n äänestä, mutta harraste-ja käyttöautot ovat erikseen. Nyt ajan Dacialla ja olen tyytyväinen.

Mene peilin eteen ja kysy itseltäsi olenko oikeasti tyytyväinen daciaan. Et varmasti ole. Hirveitä autoja. Hyi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene peilin eteen ja kysy itseltäsi olenko oikeasti tyytyväinen daciaan. Et varmasti ole. Hirveitä autoja. Hyi!

58 vuoden kokemuksella erilaisista autoista voin sanoa olevani tyytyväinen Daciaani PISTE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

58 vuoden kokemuksella erilaisista autoista voin sanoa olevani tyytyväinen Daciaani PISTE.

Höpönlöpön. Ehkä niihin 50 vuotta sitten olleisiin autoihin verraten. Nykypäivän autoihin verrattuna hirveä katiska, jokainen ominaisuus jossain 90-luvun lamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpönlöpön. Ehkä niihin 50 vuotta sitten olleisiin autoihin verraten. Nykypäivän autoihin verrattuna hirveä katiska, jokainen ominaisuus jossain 90-luvun lamassa.

Sanokaa mitä sanotte. Parjatkaa Daciaa. Minä olen silti tyytyväinen Daciaan. PISTE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanokaa mitä sanotte. Parjatkaa Daciaa. Minä olen silti tyytyväinen Daciaan. PISTE.

PISTE PISTE dacia ei ole hyvä auto PISTE PISTE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PISTE PISTE dacia ei ole hyvä auto:: mistä sinä sen tiedät. Olet kuulopuheiden varassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet joku lapsenmielinen merkkifani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

PISTE PISTE dacia ei ole hyvä auto:: mistä sinä sen tiedät. Olet kuulopuheiden varassa!

Omistin 2021 vuosimallin sanderon yhden vuoden. Korjaamokäyntejä tuli useita ja osa vioista jäi mystisiksi "saattaa olla ominaisuus" kategoriaan. Vaikutti maanantaikappaleelta koko merkki. Ennen daciaa minulla oli vaikka mitä merkkejä samarasta mondeoon. Dacia ajoi minut toyotan leiriin. Corollassa nyt jo tuplamäärä sanderon kilometrejä... mitään muuta ei ole tarvinnut tehdä kuin öljyjä ja suodattimia vaihtaa. En koske daciaan enää ikinä.

• Anonyymi

Sähköautolla saadaan voimaa ja suurempia tehoja ilman turhaa melua ja "jytinää".
      Se on sitä todellista voimaa.

• Anonyymi

Minä en sähkövatkainta osta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en sähkövatkainta osta.

Sinä et osta mitään autoa! Haaveilet vain poju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et osta mitään autoa! Haaveilet vain poju

Sähkövatkaimessa ei ole voimaa. V8 dieselissä on voimaa kymmenen vatkaimen edestä.

• Anonyymi

Ääni Ei pelota, voimaa täytyy olla.

• Anonyymi

Kyllähän maailmaan jytinää mahtuu. Siksi V8

• Anonyymi

Se on just näin. Tää on just tätä. 9 desin singerillä pääsee hyvin etiäpäin.

• Anonyymi

Mutta minä istun Škoda Combissani. Istun ja pompin.

• Anonyymi

Dieselit ei jytise, ne jyrisee.
      Bensakoneet jytisee.

• Anonyymi

Kyllähän rivi 6 jytisee niin että ai että. Dacisti näkee singerinsä kanssa MÄRKIÄ UNIA. VAIN MÄRKIÄ UNIA.

• Anonyymi

Bensakoneet tikittää ja dieselit jytisee niin että tanner tömisee!!

• Anonyymi

Nonniin arvon Dacistit. Märkiä unia taas takana kun unelmoitte v8 ja rivi 6 moottoreista. Sellaista se. Toiset elää haavemaailmoissa. Toisille se on arkipäivää. Voima puhuttelee.

• Anonyymi

Niitä vanhoja V-8 autoja ei näy ympärivuotisessa arkikäytössä, ainoastaan kesäleluina, joten tule ulos sieltä haavemaailmastasi.

• Anonyymi

Harva noista haaveilee. Kallis ylläpitää ja vaikea päästä eroon. Ellei halvalla myy jollekin friikille.

• Anonyymi

Näin märkiä unia Daciasta. 9 desin singeri huutaa hoosiannaa. Siis mitääää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5220
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2743
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      106
      2262
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1804
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      25
      1780
    6. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      37
      1761
    7. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      0
      1710
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      91
      1583
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1505
    10. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      73
      1458
    Aihe