Aikuinen ja vanhempi mies - kaipaatko kaveriseuraa miehestä - esim. Hki/ Pks. ?

Anonyymi-ap

Hei aikuiset, varttuneet miehet bi- t. ex ukot tai sinkut.
Oletko kaivannut seuraa ja rehtiä kaverisruraa toisesta aikuisemmasta miehestä, enemmän kuin ns. kertakohtaamiin?

Mua kiihottaa erityisesti kookkaat eli pitkät varttuneemmat reilun mukavat miehet. Erikseen mainittava kookkaan sukuelimen omaavat miehet kiihottaa eniten. Isokokoisempi on kiihottanut mua aina, joka sytyttää erityisellä tavalla myös eroottisesti.
Olen ollut aina ns. "bottom" ja siksi miehekkään aktiivinen mies on paras mulle!
Miehen kunnosta riippuen akna jopa liki 80-vuotias vapaa, leski tai ex-ukm yms. voisi olla sopiva? Itse olen myös tätä "seniori" ikää joten siitä lähdetään. Pitkään elellyt yksin ja seksikokemukset olleet vähissä nykyisellään.
Mutta toisinaan tulee valtava " ihmisen ikävä" jossa seksi ei ole se päällimmäinen juttu!
Mutta jos onnistuisin kohtaamaan vielä miehen jolla samoja ajatuksia näissä merkeissä, se olisi upeaa, uskon molemmille kaikkine muine harrastuksineen myös.

Toki nuoremmat ovat kauniita ja energisiä ja komeita katsella, mutta enimmäkseen kiihotun tosiaan valtavasti kun satun näkemään esim. uimalassa hyvin varustetun miehen! Näin käy toisinaan uimahallin tiloissa pitkin vuotta!
Mutta tavallisesti se jää vain ulkoiseen ihailuun, tai katseisiin...eikä kontaktiin jollaista kaipaan kyllä paljon!?
Mitäs sanot viriili aikamies pks;lla tai muuten hyvin saavutettavissa, onko sulla samaa ajatusta tässä mielessä?

😉👍

25

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita viestiä tulemaan täällä olisi 54v bi kaveri

• Anonyymi

Moi, kiva kun vastailit.

Olistko kiinnostunut mun tyyppisestä kaverista, ja miten tässä itseäni kuvaan?
        Ja olisit siis kuvailemaani ja kaipaamaani miestyyppiä?
        Olet nuorempaa ikää minuun nähden, mutta sekö ei sinua häiritsisi?

Eleletkö myös yksin ja täällä pks:n alueella?
        Tässä tämä nyt viestinä sulle... mulla ei nyt "virallisempien" eli henk. kohtaisten
        lisäksi ole muita yhteyskanavia juuri nyt. Kun alkuun tunnustelen miten kiinnostusta löytyisi mun tyyppiseen ihmiseen.
        Miten sinulla, kerro ajatuksiasi sopivassa määrin miten haluat -vielä?
        Kiitos!

• Anonyymi kirjoitti:

Moi, kiva kun vastailit.

Olistko kiinnostunut mun tyyppisestä kaverista, ja miten tässä itseäni kuvaan?
        Ja olisit siis kuvailemaani ja kaipaamaani miestyyppiä?
        Olet nuorempaa ikää minuun nähden, mutta sekö ei sinua häiritsisi?

Eleletkö myös yksin ja täällä pks:n alueella?
        Tässä tämä nyt viestinä sulle... mulla ei nyt "virallisempien" eli henk. kohtaisten
        lisäksi ole muita yhteyskanavia juuri nyt. Kun alkuun tunnustelen miten kiinnostusta löytyisi mun tyyppiseen ihmiseen.
        Miten sinulla, kerro ajatuksiasi sopivassa määrin miten haluat -vielä?
        Kiitos!

Laita viestiä treffien kautta niin jatketaan

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

Laita viestiä treffien kautta niin jatketaan

Kiitos kommentista. Mulla ei ole Treffi- ym. profiilia, valitettavasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista. Mulla ei ole Treffi- ym. profiilia, valitettavasti.

Saat sen helposti tehtyä kyllä

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

Saat sen helposti tehtyä kyllä

Aivan, mutta anna jotain viitteitä itsestäsi tms. ? Mitä siellä treftisivulta tapauksessasi löytyy esim.?

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan, mutta anna jotain viitteitä itsestäsi tms. ? Mitä siellä treftisivulta tapauksessasi löytyy esim.?

54v bi vaalea kaljupää vähäistä kokemusta miesten kanssa normi mitoissa oleva työssä käyvä raitis siisti kaveri

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

54v bi vaalea kaljupää vähäistä kokemusta miesten kanssa normi mitoissa oleva työssä käyvä raitis siisti kaveri

Hyvältä vaikuttaa, ja olet tuo sama "m54" alun vastaaja. Oletko sinkkumies myös?
        Ajattelitko että olisin ehkä hakemaasi tyyppiä, kun luit tuon avaukseni? Kerroin vain asian kuten se on, ettei vastaaja saa väärää kuvaa minusta.
        OK?
        Mietin miten tuon 'profiilin' tekisin kun siihen tarvitaan myös muuta, kuten sp-osoitteen luominen yksityisyyden vuoksi siellä tottakai. Oletko itse ollut tyytyväinen ko. sivustoon noin muuten?

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvältä vaikuttaa, ja olet tuo sama "m54" alun vastaaja. Oletko sinkkumies myös?
        Ajattelitko että olisin ehkä hakemaasi tyyppiä, kun luit tuon avaukseni? Kerroin vain asian kuten se on, ettei vastaaja saa väärää kuvaa minusta.
        OK?
        Mietin miten tuon 'profiilin' tekisin kun siihen tarvitaan myös muuta, kuten sp-osoitteen luominen yksityisyyden vuoksi siellä tottakai. Oletko itse ollut tyytyväinen ko. sivustoon noin muuten?

Juuh sama kaveri...ja kirjoituksesi osui nappiin....se on helppo tehdä tunnus ja yksityisyys on ok

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

Juuh sama kaveri...ja kirjoituksesi osui nappiin....se on helppo tehdä tunnus ja yksityisyys on ok

Okei. Mä en nyt onnistu valitsemaan alkuun sopivaa sp-os. helle kai sekoittaa aikeet ja yrityksen, tai aikaisempiin 'ilmaisiin' sp-kirjauksiin joita ei pitäis olla!? Treffit palsta toki sen jälkeen helppo?
        Kokeilen myöhemnin...

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. Mä en nyt onnistu valitsemaan alkuun sopivaa sp-os. helle kai sekoittaa aikeet ja yrityksen, tai aikaisempiin 'ilmaisiin' sp-kirjauksiin joita ei pitäis olla!? Treffit palsta toki sen jälkeen helppo?
        Kokeilen myöhemnin...

Se on kyllä helppo itse tein tunnarin pelkästään puhelimella

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilen myöhemnin...

Toki voit laittaa sp mulle

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilen myöhemnin...

Laitat meiliboxin loppupäätteellä..... alkuun petonin

• Anonyymi

Joo mulla meni uutta sp:tä tehdessä ( microsoftin kautta sp- ) koko puhelin tilttiin jotain tein väärin vaikka pääsin sivulle!?
      Se meni kerrassaan lukkoon! Yritin katsoa korjausta koneen avulla mutta siellä ei näy lainkaan tätä "uutta"!?

Pöytäkone sentään toimii... josta luin tämän viimeisesi mutta käyn ekana puhelimen kanssa jossain asiantuntijalla nyt tarvitaan osaajaa siihen! Mutta palaillaan viiveellä.
      :o)

• Anonyymi

Saithan postia? "kova kivi" p... ilman n- päätettä siis. Ok?

• Anonyymi kirjoitti:

Saithan postia? "kova kivi" p... ilman n- päätettä siis. Ok?

En saanut mitään kylläkään

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

En saanut mitään kylläkään

Ok, nyt löysin tämän ketjun alun jotta vastailla... osoite ei ollut mulla siis oikein? Osoitteen pääte oli ilmeisen väärä? No yritin tänään aamu pv. -pe. uudelleen jossa molemmat - päätteet!
        Jos nyt onnistuu? Treffit osiota katson jos ei muuten onnistu?!
        Palaillaan, yhteys löytyy kyllä jotain kautta kaikesta huolimatta!?
        ;o)
        Tsemppiä kaikille (seuraajille) jne.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, nyt löysin tämän ketjun alun jotta vastailla... osoite ei ollut mulla siis oikein? Osoitteen pääte oli ilmeisen väärä? No yritin tänään aamu pv. -pe. uudelleen jossa molemmat - päätteet!
        Jos nyt onnistuu? Treffit osiota katson jos ei muuten onnistu?!
        Palaillaan, yhteys löytyy kyllä jotain kautta kaikesta huolimatta!?
        ;o)
        Tsemppiä kaikille (seuraajille) jne.!

Olen pahoillani, - "onnetar" mikä lie ei ole ollut nyt mukana sp- ja muissa yrityksissäni asian suhteen!
        Pääsin alkuun jopa treffit-palstalle, kunnes sekin meni tukkoon... sp- jota käytin ei enää ottanut kirjausta vastaan jne.! Aika vähän ja sekavasti ne treffien sivutkin ovat!
        Sun nikkiäsi en löytänyt jos se on tämä J. ? Luomani sp- temppuili myös - sen verran ehdin että lähetin niitä viestejä kahdella tavalla kirj.! N eivät siis tulleet perille? Vaikka olisikin nyttemmin postia tullut - en pääse enää ko. "outlookiin"! Samaa foorumia käyttäneet kertoo myös sivun palautteessaan ongelmista sen alusta kanssa!
        No nyt on kai parasta luovuttaa, ja katsoa parempi tilaisuus myöhemmin?

Kiitos sulle joka tapauksessa yrityksestä tutustua, uskon olet hyvä tyyppi!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani, - "onnetar" mikä lie ei ole ollut nyt mukana sp- ja muissa yrityksissäni asian suhteen!
        Pääsin alkuun jopa treffit-palstalle, kunnes sekin meni tukkoon... sp- jota käytin ei enää ottanut kirjausta vastaan jne.! Aika vähän ja sekavasti ne treffien sivutkin ovat!
        Sun nikkiäsi en löytänyt jos se on tämä J. ? Luomani sp- temppuili myös - sen verran ehdin että lähetin niitä viestejä kahdella tavalla kirj.! N eivät siis tulleet perille? Vaikka olisikin nyttemmin postia tullut - en pääse enää ko. "outlookiin"! Samaa foorumia käyttäneet kertoo myös sivun palautteessaan ongelmista sen alusta kanssa!
        No nyt on kai parasta luovuttaa, ja katsoa parempi tilaisuus myöhemmin?

Kiitos sulle joka tapauksessa yrityksestä tutustua, uskon olet hyvä tyyppi!

Sain sp ja vastasin siihen kyllä en tiedä saitko tämän postin

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

Sain sp ja vastasin siihen kyllä en tiedä saitko tämän postin

Joo hei vielä, kiitos tiedosta näin, kun nyt sait viestejäni joita lähetin kahdellakin tapaa! Kuten kerroin avaamani sp- se ei enää toiminut jatkossa kuten piti, vaan takkuili vaatien uusia tunnuksia sun muuta todisteluja monella tapaa varmistusten varmisteluja, meni hankalaksi!
        Treffit palstalla avasin samoin tiedoin kun vielä se sp- os. toimi. Pääsin ainakin kerran uudelleen samalla kirj.lla. Mutta kun vielä luin siellä kaikki "alan" ilmoittajat - uusista vanhoihin - en sinuun "J..." viittaavaa nikkiä huomannut?!
        Mulla meni puh. uusiksi - sen edell. lukitus ei ratkennut liikkeessä, kumma kyllä! Taisin kirjoittaa saamassasi sp- jotain siihen viittaavaa?
        Mystinen juttu!?
        Sun osoite joka mulla on, toimii siis. OK. Tämäkin palstan avaus oli välillä "kateissa" nyt kun vastaisit taas helpommin esillä!
        Pitääkö mun vielä yrittää muuta "kanavaa"?
        Eilen ja torst. oli muutenkin niin läkähdyttävä sää ja muuta...!
        Kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua Sinulle!
        😎✌️

• Anonyymi kirjoitti:

Joo hei vielä, kiitos tiedosta näin, kun nyt sait viestejäni joita lähetin kahdellakin tapaa! Kuten kerroin avaamani sp- se ei enää toiminut jatkossa kuten piti, vaan takkuili vaatien uusia tunnuksia sun muuta todisteluja monella tapaa varmistusten varmisteluja, meni hankalaksi!
        Treffit palstalla avasin samoin tiedoin kun vielä se sp- os. toimi. Pääsin ainakin kerran uudelleen samalla kirj.lla. Mutta kun vielä luin siellä kaikki "alan" ilmoittajat - uusista vanhoihin - en sinuun "J..." viittaavaa nikkiä huomannut?!
        Mulla meni puh. uusiksi - sen edell. lukitus ei ratkennut liikkeessä, kumma kyllä! Taisin kirjoittaa saamassasi sp- jotain siihen viittaavaa?
        Mystinen juttu!?
        Sun osoite joka mulla on, toimii siis. OK. Tämäkin palstan avaus oli välillä "kateissa" nyt kun vastaisit taas helpommin esillä!
        Pitääkö mun vielä yrittää muuta "kanavaa"?
        Eilen ja torst. oli muutenkin niin läkähdyttävä sää ja muuta...!
        Kaikesta huolimatta hyvää viikonloppua Sinulle!
        😎✌️

Sait kuitenkin sp osoitteen...hyvä voit laittaa viestiä kun saat toimimaan

• Anonyymi
        Janis1 kirjoitti:

Sait kuitenkin sp osoitteen...hyvä voit laittaa viestiä kun saat toimimaan

Ok, kiitos vaan. Uurastanut aamupäiväntämän kanssa nyt kun sp- onnistui avautumaan. Mutta ei kaikki mennyt kuten "Srömsössä"!
        Lähetin uuden mutta se ei ollut kuten piti.
        Liitin saamaani "koeajoosi" edellisiäkin viestejä ja nyt la. päivän viestiini viittauksen, jota en uusinut nyt se oli pitkä txt!
        Siihen jota et ilm. saanut?
        Nyt saattaa olla ko. sp saattaa toimia ( aueta mulle) kun ja jos vastaat? Tekeekö harjoitus "mestarin"?
        😆😄🫢
        ? Kiitos foorumin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, kiitos vaan. Uurastanut aamupäiväntämän kanssa nyt kun sp- onnistui avautumaan. Mutta ei kaikki mennyt kuten "Srömsössä"!
        Lähetin uuden mutta se ei ollut kuten piti.
        Liitin saamaani "koeajoosi" edellisiäkin viestejä ja nyt la. päivän viestiini viittauksen, jota en uusinut nyt se oli pitkä txt!
        Siihen jota et ilm. saanut?
        Nyt saattaa olla ko. sp saattaa toimia ( aueta mulle) kun ja jos vastaat? Tekeekö harjoitus "mestarin"?
        😆😄🫢
        ? Kiitos foorumin...

*Janis1 - vielä tämä kerrottava - mulla sp-ongelmat jatkuu kirjautumisten kanssa! Kun välillä sain jo viestejäkin lähtemään... mutta en enää lukemaan jos vastailit?
        En siis pääse sivulle joka oli välillä jo toiminnassa - nyt taas uudet ja monenlaiset vahvistusvaatimukset kirjautumiseen!?
        Keinot lopussa - se on hankalaa, joten luovutan 'outlook'-sp:stä joka takkuilee jatkuvasti!
        Kattelin treffit siv. löytyisikö sun kirjautumista viikolla? En nyt löydä jos ei muuan "Jp"ole sun kuvallinen postaus?
        Vieläkö jaksamme tätä... vai luovutetaanko ja odotetaan parempia aikoja?
        Kiitos kuitenkin näistä täällä!

• Anonyymi

Täällä on erikseen sodomia -palstoja, tämä "Seksi" -palsta on tarkoitettu seksuaalisesti terveille ihmisille.

• Anonyymi

Kävit kuitenkin lukemassa tämän ketjun, eli mitä se kertoo sinusta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      204
      2368
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1582
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      135
      1232
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      288
      1028
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      972
    6. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      296
      940
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      912
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      906
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      774
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe