Oon varma siitä

Anonyymi-ap

Että oot vain mun rahojen perään, nainen.
Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi.
M-mieheltä

106

818

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä ajatus saa minut hyvin surulliseksi.

• Anonyymi

Se ja sama...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ja sama...

Oletko sinä tämä ihme hiippari joka pyörii nimenomaan näissä aloittajaäijän nimikirjainlimboissa eläytymässä vähän kaikkeen? Meth not even once

• Anonyymi

Kenelle naiselle tämä meni…?

• Anonyymi

Vaikka kaikille. Katokku raha joka on kovalla työllä tehty, ei ole jaossa millekään tyhjäpäille. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka kaikille. Katokku raha joka on kovalla työllä tehty, ei ole jaossa millekään tyhjäpäille. Piste.

Vaikutat oudolta jos kuvittelet olevan rahojesi perään. Itse en ole kenenkään rahojen perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat oudolta jos kuvittelet olevan rahojesi perään. Itse en ole kenenkään rahojen perään.

Joopa joo, niimpä niin. Kuvittele mitä kuvittelet kuule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joopa joo, niimpä niin. Kuvittele mitä kuvittelet kuule.

Olet aika vihainen 😕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika vihainen 😕

Eh. Paukautin vaan faktat pöytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietipä sitä? Raha tuo helpotusta (huonommassa asemassa oleva arvostaa korkealle oman elämänsä helpottajaa) ja antamisen ilo tuo hyvää mieltä myös antajalle, jos tunnet antamisen ilon hyvällä tavalla.

Se antaa sinulle paljon enemmän kuin ottaa, jollet ole ahne, joka haluaa vain hyötyä muista taloudellisesti? Jos raha on kaikki kaikessa sinulle mm. vallan väline, se muuttaa arjen aika kolkoksi ja pinnalliseksi.

Vähemmän läsnä oleva, ei synnytä luottamuksen ilmapiiriä. Samalla jättää monia tilanteita avoimiksi. Joitakin se voi ärsyttää jopa. Kirstun päällä istuva kitupiikki, ei synnytä hyviä tuntemuksia, jos tiedostaa vielä, että pakka on toisella hyvässä kondiksessa.

• Anonyymi

Ja sinä oikein innostuit tätä palstaäijän provon ns kohdetta henkilöimään taas? Ullatus, kuten laitaoikeisto tykkää jankata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä hänen varallisuutta kehen olen silmäni iskenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsut naisia tyhjäpäiksi? Aika loukkaavaa. Taidat itse olla hieman yksinkertainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsut naisia tyhjäpäiksi? Aika loukkaavaa. Taidat itse olla hieman yksinkertainen.

Ja taidat AP olla nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taidat AP olla nainen?

Mistä syystä tämä ns AP olisi nainen? Ole hyvä ha pieraise paras aivopierusi😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syystä tämä ns AP olisi nainen? Ole hyvä ha pieraise paras aivopierusi😉

On se nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpä juuri palstasetä, eli tänään vaikka ”m” , että nämä banaalit avautumiset menee ikäänkuin kaikille naisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se nainen.

Millä perusteella tämä palstasetä olisi satutäti nainen ja mitä hän tällä tilityksellä tavoittelisi? Taidat olla liian syvissä vesissä ymmärtämään edes itseäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elikkä varastamalla toisten tavaroita gubbe hankkinut rahat,jos niitä edes on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se nainen.

Taitaa olla se keinovagina mies,joka on täälläkin esiintynyt!

• Anonyymi

höpötystä.

• Anonyymi

Nyt muuten pomppasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt muuten pomppasi

Mikä pomppasi 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pomppasi 😅

Muuli! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt muuten pomppasi

Koet tämän palstaäijän monetarismiin liittyvän avauksen edistävän loputonta tarinankerrontaasi? Aloittaja on persaukisuutta käänteisesti kitisevä etkä sinäkään miltään lottovoittajalta vaikuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pomppasi 😅

Sydän pomppasi 🥒päähän, koin kevyen oksennus refleksin. Mitään ei sieltä pompannut onneksi ulos? Ilmeisesti tyhjä vatsa 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sydän pomppasi 🥒päähän, koin kevyen oksennus refleksin. Mitään ei sieltä pompannut onneksi ulos? Ilmeisesti tyhjä vatsa 🫣

Mistä moinen oksureflexi?😃

• Anonyymi

En tiedä sun rahoista mitään. 🙄 Oisko kuitenkin itsellesi raha tärkeämpää kuin mikään muu.

• Anonyymi

Ja sitä on ihan turha sanoa etteikö se olisi kelle tahansa tärkeää, se on ihan helevetin tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitä on ihan turha sanoa etteikö se olisi kelle tahansa tärkeää, se on ihan helevetin tärkeää.

Niin no tietenkin turvaa tuo. Mut ei sillä aitoja tunteita terveyttä saa. Onneks varmasti löytyy ihmisiä jotka arvostaa rahaa yhtälailla kuin sinä. Mulle tärkeämpää toisenlaiset arvot ihmisessä.

• Anonyymi

Sul on itseluottamus kohdallaan. Eihän susta tietenkään kukaan voisi olla kiinnostunut. Olisiko sun syytä kehittää omia henkilökohtaisia vahvuuksiasi.

• Anonyymi

Niin täyttä paskaa tuo sun koko teksti että...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tuon sanoit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, että teille palstaan jumhtaneille löytyy aina tällainen kommentti palstasedän monologeista missä roikkua

• Anonyymi

Kiinnostuin kyllä ihan muusta kuin mahdollisesta rahavuoresta. Ja kun ajattelen sinua, ei oo silmissä dollarit!

• Anonyymi

Dollareitakin on muttei ihan vuoreksi asti. Elämää varte.

• Anonyymi

Pysykää kaukana AP tyyppisistä miehistä. Hän ei koskaan auta jos olet pulassa. Hän ei nähnyt, vaikka naista lyötäisiin. Häntä ei vain kiinnosta. Hän näkee vain sen mikä häntä hyödyttää taloudellisesti.

Ketään ei tarvitse sellaista. Luokaa naiset oma ura ja pitäkää lähellä ne ihmiset jotka uskovat teihin ja haluavat teille hyvää. ♥️

• Anonyymi

Aimen sister #girlboss #CEO

• Anonyymi

Entä jos aloittja onkin vaan epävarma siitä, että välittääkö nainen todella hänestä ihmisenä? Voihan niitä olla ongenonkijoita tai jotain...

• Anonyymi

Sellasta liibalaabaa joo... ei täs ny olla ketää lyömäs, ja apua annan niille jokka tarttee.

• Anonyymi

Yleensä nämä ovat vielä oikeasti p*ersaukiisia. 😅 Ystäväni mies on joku miljonääri joutui hieman tekemään töitä että ystäväni ees suostui seurustelemaan hänen kanssaan. Kokoajan raha meinasi pilata välit. Toinen ei halunnut että kukaan ajatekee että on vain rahan perässä.

• Anonyymi

Menehän aloittajaäijä välillä jäähylle vaikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos aloittja onkin vaan epävarma siitä, että välittääkö nainen todella hänestä ihmisenä? Voihan niitä olla ongenonkijoita tai jotain...

Sivusta totean että ei voi vaan on ja paljon.. Kokemus opetti minuakin. Niin pitkään kun saa kaiken hyvän mitä haluaa, ilman vastavuoroisuutta on niin rakas ja kultainen että, mut kun löytyy mies jolla vielä enemmän rahaa ja omaisuutta rakkaus lentää ikkunasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaita mitä olen tuntenut on charmi sukupuolesta riippumatta niin suuri että raha on aivan toissijaista. On tietämystä miten ne suojataan ja miten sen kanssa käyttäydytään. Ei näillä ihmisillä ole mitään tarvetta ilmituoda varallisuuttaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean että ei voi vaan on ja paljon.. Kokemus opetti minuakin. Niin pitkään kun saa kaiken hyvän mitä haluaa, ilman vastavuoroisuutta on niin rakas ja kultainen että, mut kun löytyy mies jolla vielä enemmän rahaa ja omaisuutta rakkaus lentää ikkunasta.

Sovusta - eiköhän kyse ollut ennemminkin siitä ettet halunnut sitoutua ja ollut valmis perhe-elämään toisin kuin se toinen jolla sattui olemaan rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaita mitä olen tuntenut on charmi sukupuolesta riippumatta niin suuri että raha on aivan toissijaista. On tietämystä miten ne suojataan ja miten sen kanssa käyttäydytään. Ei näillä ihmisillä ole mitään tarvetta ilmituoda varallisuuttaan.

Saman huomion tehnyt. Oikeasti varakkaat eivät leuhki varallisuudellaan vaan ovat fiksuja ja hyvin käyttäytyviä, eivätkä katso pitkin nenänvartta ihmistä jolla ei niin suuria omaisuuksia ole. Tekevät usein myös lahjoituksia tai muuta yhteishyödyllistä toimintaa käyttäen siihen varojaan. Näitä ihmisiä arvostan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman huomion tehnyt. Oikeasti varakkaat eivät leuhki varallisuudellaan vaan ovat fiksuja ja hyvin käyttäytyviä, eivätkä katso pitkin nenänvartta ihmistä jolla ei niin suuria omaisuuksia ole. Tekevät usein myös lahjoituksia tai muuta yhteishyödyllistä toimintaa käyttäen siihen varojaan. Näitä ihmisiä arvostan.

Oikeasti varakkaat ei myöskään ehkä kirjoittele tällaisia performatiivisia aloituksia. Henkisesti varakkaat osaa suhtautua näihin kummelijuttuihin ja itsellesi vastailuun, palstaäijä

• Anonyymi

Onneksi tuollaista ongelmaa edes ole. T.M

• Anonyymi

No..köyhästä saa kyllä rikkahan,mutta rumasta ei saa komiaa…💃🎼🎼 onneks on tua lompakko kunnossa

• Anonyymi

Rahalla saa ja hevoosella pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahalla saa ja hevoosella pääsee.

Onko sinulla ollut paljon pääsyä esim elämässä eteenpäin? Sivusta he he

• Anonyymi

No sittenhän ollaan kummatkin yhtä rikkaita ei siis huolta että toinen toisen rahoja havittelee 😁

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Hyi hitto

• Anonyymi

Olet väärässä. Palkkani on pari tonnia suurempi kuin sinulla. Eiköhän tililläkin lepää enemmän rahaa, koska en vietä ryyppy/tupakka-elämää. Asuntoni on myös arvostetulla alueella. Kukakohan on kenen rahojen perässä. 😂

• Anonyymi

Tilillä ei kannata pitää inflaatio syö

• Anonyymi

Se on ihan sama mikä palkkasi on..joku jätteiden lajittelija voi olla lottovoittaja tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilillä ei kannata pitää inflaatio syö

Hei mitä sä tällaista puhut täällä?? Miksi koet tarpeelliseksi?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan sama mikä palkkasi on..joku jätteiden lajittelija voi olla lottovoittaja tms.

Kaikkien kuuluu lajitella jätteensä, mutta se taas ei liity tähän mitenkään. Jos taas lajittelee jätteitä työkseen, niin ei ole lotossa voittanut kuin 4 euroa.

• Anonyymi

Väkisinkin tulee mieleen että oletko se mies jonka kanssa meinasin lopettaa yhteydenpidon siksi että hän on rikas, kun ajattelin ettei meillä rahasta johtuen ole riittävästi yhteistä ja arvomaailmamme ei kohtaa. Koin että sinun oli vaikea ymmärtää ettei minuun voi tehdä vaikutusta tarjoamalla ilmaisia ulkomaanmatkoja tai kertomalla golf harrastuksesta ja purjehtimisesta. Minä menen mieluummin lähimetsään kuuntelemaan lintujen laulua ja poimimaan kanttarellejä. Kyllä minuun tekee suuremman vaikutuksen mies joka poimii kanttarellejä metsästä kuin sellainen joka purjehtii jossain kaukana minusta. Minä haluan miehen jonka kanssa viettää aikaa yhdessä. Olisin halunnut näyttää sinulle toisenlaisen maailman. Maailman jossa aito yhteys rakennetaan pienien kauniiden hetkien kautta eikä yrittämällä ostaa sitä. Tiedän että suutuit kun huomasit tunteeni köyhään mieheen jonka kanssa voisin viettää aikaa. Edelleenkään et saa minua rahalla ja en ole sinun rahoistasi kiinnostunut. Olen edelleen kiinnostunut perhe-elämästä jossa on hyvä yhteys, tehdään yhdessä arkisia asioita pienellä budjetilla tai ilmaiseksi ja jossa on paljon fyysistä läheisyyttä ja rakkautta. Olisiko sinulla tarjota tälläistä mitä minä kaipaan? Jos on niin siinä tapauksessa olen sinusta vakavissani kiinnostunut.

• Anonyymi

Höpötystä, yritä vähän edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei multa tuo edellinen. Missä nähdään viikonloppuna? Höpöttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka on valmis sitoutumaan ja jolla on henkisesti enemmän tarjottavaa voittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritä sinäkin kovemmin saada maalailtua edes yksi aloittajaäijän monologin kommentti naisen kirjoittamaksi, sehän on sun työ näköjään

• Anonyymi

"Varo monta isiä"

• Anonyymi

Onko sinulla jotenki kieroutunut suhde vanhemmuuteen, perhe-elämään tai sukulaisuussuhteisiin? Sivusta tuli vaa mieleen

• Anonyymi

Isät nai m varoo

• Anonyymi

Sivusta, tämä ei ollut tältä M mieheltä. Rahaa ei ole niin paljon, että sen perään pitäisi mustasukkaisena kytätä. Mielellä jaan ne vähät M naisen kanssa.

• Anonyymi

M naisesta nyt ainakaan halua mitään.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M naisesta nyt ainakaan halua mitään.
        Ap

Millä ”kirjaimella” ajattelit palstasetä agitoida näitä järjen riemuvoittoja tänään?

• Anonyymi

Yäk

• Anonyymi

Sanot näin ihmiselle joka on yksin elättänyt itsensä ja lapsensa kahta työtä tekemällä jo toistakymmentä vuotta? En minä muiden maksamana asu kalliissa asunnossa tai ajele suht uudehkolla autolla. Saat mennäkin jos olet noin typerä ja keskinkertainen. Heippa!

• Anonyymi

joo no ihan normaalia ihmistä olen miettiny. mieluiten tuloja jotta elämä ei ole pelkästään tuilla selvitymistä.

• Anonyymi

Raha ei ole kaikki kaikessa. Se että pystyy asiansa hoitaa on ihan riittävästi. Elämässä on paljon tärkeämpiäkin arvoja kuin raha ja omaisuus.

• Anonyymi

Sä et tiedä mistään mitään

• Anonyymi

Raha on tärkein. Sillä saa kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä mistään mitään

Sanoo lapsonen joka ei tiedä elämästä vielä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha on tärkein. Sillä saa kaiken.

Luulet vain. Isollakaan rahalla ei saa terveyttään takaisin jos sen menettää.

• Anonyymi

Typerä aloitus.

M-mies

• Anonyymi

En tarvii miestä.

• Anonyymi

Nainen käy töissä tienaa omat rahansa, eikä ole miehestä kiinnostunut tämän varallisuuden vuoksi.

• Anonyymi

Millä tavalla tai millä kunnolla enää saatna?! Vastaa

• Ei kai kukaa enää rahaa metsästä, eihän :)

• Anonyymi

Naiset on niin vähä-älyisiä ja pinnallisia että raha ja pintakiilto houkuttaa. Siksi niitä on niin helppo manipuloida ja vedättää.
      M mies

• Anonyymi

Tullut huomattua, ja tota kun osaa hyödyntää siten että on itse muka manipuloitavana, niin saa vietyä jokaista muijaa ihan 6-0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tullut huomattua, ja tota kun osaa hyödyntää siten että on itse muka manipuloitavana, niin saa vietyä jokaista muijaa ihan 6-0

Miksi sulla on tarve viedä muijaa 6-0? Haukut vähä-älyisiksi naisia. Tekisitkö tuon myös naiskirurgin, fyysikon, presidentin, korkeakoulun käyneiden naisten edessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla on tarve viedä muijaa 6-0? Haukut vähä-älyisiksi naisia. Tekisitkö tuon myös naiskirurgin, fyysikon, presidentin, korkeakoulun käyneiden naisten edessä?

Toteuta aloittaja ja monologisetä toki tätä fantasiaasi keskustelupalstan kautta, sillähän se todellisuudeksi muuttuu

• Anonyymi

Valetta

• Anonyymi

Tietysti sulla pitää olla talous kunnossa ja pystyä pitämään naisesta huolta.

• Anonyymi

Kuule todellakin on talouspuoli kunnossa. Mutta mun rahat ei millekkää vtun tyhjäpäille tuu koskaa kuulumaan.

• Anonyymi

Joo, on taatusti kunnossa. Mutta mitää pinnallista tyhjäpäätä en kattele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valintaani vaikuttaa taloudellisen tilanteen lisäksi myös äly, kunnioittava käytös ja luonne. Valitettavasti et yllä standardien tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä kieku ja kaiku kommentoimassa ?
        Vaikutatte tyhjäpäiltä kun mitään omaa ei osata kirjoittaa. Siksi en myöskään usko teidän ns. " varallisuuteen" . Säästöpossussa rippilahjaksi saatuja hiluja, tuskin paljon muuta 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko täällä kieku ja kaiku kommentoimassa ?
        Vaikutatte tyhjäpäiltä kun mitään omaa ei osata kirjoittaa. Siksi en myöskään usko teidän ns. " varallisuuteen" . Säästöpossussa rippilahjaksi saatuja hiluja, tuskin paljon muuta 🤣

Kuulut samaan joukkoon.

• Anonyymi

Onko noin huono itsetunto, että kuvittelet ettei nainen voi mitenkään olla sinusta ihmisenä kiinnostunut?

• Anonyymi

Yhdentekevää mulle. Oon itteni kans sujut.

• Anonyymi

Minkä rahojen perässä? Mulla on omat rahat. Joten en olisi yhdenkään miehen perässä ajattelematta kokonaisuutta.

• Anonyymi

Kenen miehen perässä olet mieheke?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen miehen perässä olet mieheke?

Sinä et ymmärrä,mikä on toisen,enkä tarkoita nyt miestä,vaan omistelet toisten koteja,mökkejä,ym. Nehän ei kuulu sulle mitenkään,jos neon vaikka avioparin omaisuutta! Jos sua kielletään astumasta toisten tonteille se on myös niin! Olet riesa ja pahantekijä,vankilaan olisit joutanut jo ajat sitten! Jos menet toisten alueille,lupa täytyy olla molemmilta omistajilta,jos ei ole,se on rikos!!

• Anonyymi

Miksi et sitten ole yksin? Ja jos nainen on tyhjäpää mikset sitten unohda?

• Anonyymi
      UUSI

Kannattaa mennä terapiaan hoitamaan tollaset pelot, oikeesti.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä joku terapia liittyy edes aloitukseen. Ei mitenkään.

• Anonyymi
      UUSI

joojoo SOKERIPAPPAA luikkarin veskaa ja aika helvetisti muutaki !

• Anonyymi
      UUSI

M
      Kuinka joku voi olla noin tietämätön?
      Terkuin S

• Anonyymi
      UUSI

Mies joka rakastaa naista haluaa käyttää rahaa naiseen, haluaa tarjota ja turvata mahdollisimman hyvän elämän naiselle ja suojella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      30
      2756
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1807
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1790
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1404
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      71
      1261
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1225
    7. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1148
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      75
      1105
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      998
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      91
      970
    Aihe