Ajaako iso mulkku miehen homouteen. Tieto siitä, että homopiireissä isomulkkuinen mies on korkealle arvostettu, vie alitajuisesti miestä lähemmäksi homosuhteita. Siellä mies tuntee itsetuntoaan hiveltävän ja voimaannuttavan olotilan.
Ison omistava
22
690
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedä nyt sitten ajaako mutta varmasti sieltä puolen löytää kehuvaa kommentointia. Siellä korostuu enemmän tämä mittatikkuasenne. Sehän on tiedossa, että hyvin harvaa naista koko sinällään edes kiinnostaa, koska naisen tyydyttäminen on riippuvainen todella monesta muusta seikasta kuin kuinka monen sentin kalu sattuu olemaan tarjolla.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
Oletan kerrot myös omasta kokemuksestasi - ehkä molempiin suuntiin?
Ihmiskeho on kokonaisuus, naisia ihaillaan hyvästä vartalosta, täyteläiset rinnat ja takapuoli yleisemmin.
Samoin miehen vartalo on upea parhaimmillaan, lihakset ja pakarat.
Mutta uskon kaikki miehet noteeraa alastomassa miesvartalossa myös sukuelimen, oli se normaali tai kookkaampi.
Kookkaamman kullin eli kyrvän omaavat tiedostaa hyvin sen että saavat katseita joilla voi olla monenlaista merkitystä. Ihailevaa tai jopa kiihottavaa.
Minnepä sitä silmänsä panee esim. täpötäydessä uimalan tai yleisissä saunoissa?
Penistä turvottaa seksuaaliset ajatukset ja jopa nämä katseet, syystä tai toisesta!
Ihailen itse kookkaita kyrpiä sekä lepo että puolo kiihottuneessa tilassa!
Ja luonnollisesti aktissa jossa saan kookasta sisään taisaan sitä hyväillä muuten!
Oma on normaali tai ehkä jopa pieni,kookkaosta kiveksistähuolimatta.
Joskus joku kiinnostuu ehkä enemmän ottavan näköisestä perseestäni, joillekin se voi olla epäseksikäs, liian iso?
Mutta näillä mennään!
Great!
- Anonyymi
Itsellä on todella iso muikku mutta täysin hetero edelleen. Esittelen kulliani Alastonsuomessa ja kyllä siellä homomiehiltä tulee paljon kommentteja ja hehuja. Ehdotuksiakin tulee mutta ignooraan ne jos käy turhan röyhkeiksi. Ei ole homostelu käynyt mielessäkään enkä millään tavalla mieleltään ole lähestynyt siihen suuntaan.
- Anonyymi
Mahtavaa! Jo tuo kertomasi san "todella isomulkkuinen" on niin kiihottavssti sanottu! Jopa sanallinen kuvaus voi olla näin kiihottavaa! Esiinnytkö kuvissasi aina erektio päällä?
Hienoa kun et väheksy miestenkään ihailuja, siitä täydet posteet! Mutta koetko olet samalla jollain tavalla paljastelija, joka ei kiinnostuneita häiritse.
Kiva vaan ilahdutat muita näinkin.
Missä muualla kuin 'somessa' sun komeutta voi ja saa ihailla?
Tässä pitkään puutteessa eläneenä (hs) pelkkä katselukin ja muuten näkeminen tyydyttää mieltä!
Kuten eilen Stadionin maauimalan sauna- ja pesutiloissa oli paljon silmänruokaa! Eli kookkaita kyrpiä ja upeita monen ikäisiä miehiä!
Yksi useimmista tyypeistä oli aamupäivästä jo, vanhempi keskimittainen mies jolla hulvaton kalustus palleja myöten. Hän lienee homo katseet sen kertoo myös toisinpäin. Puolijäykkänä ja oikein kookas terska mitä lie itse koko erektiossa?!
Löytyispä joku iholle saakka, nuo iskemiset ko. tiloissa on hankalia kaikesta huolimatta!
Pusipusi...😋😅😎
- Anonyymi
Kyllä yleisissä saunoissa ne kullit tulee katseltua. Työpaikan saunailloissa näkee millaista kenekin rouvva saa. Itse ihailen isokokoisia mulkkuja ja mielelläni myös koskettelisin.
- Anonyymi
Naisystäväni kehuu ja ylistää isoa kaluani ihan riittävästi :)
- Anonyymi
Ei se iso mulkku tee haluutavaksi, ainkin itselle käynyt noin
- Anonyymi
on se mahtava löytää iso mulkku joka tykkää pepusta ja voi että tuntuu myös hyvältä sisään meno ja pitkät työnnöt kumpa ois vielä useempi kerralla tv.iloinen antaja
- Anonyymi
iso mulkkuinen ei saa peppua naiseltaan mutta miehiltä saa
- Anonyymi
Itsellä omasta mielestä isohko (24cm) ja hetero. Kyllä osa jää normiseksissä käyttämättä. Runkkaaminen on erittäinkin hauskaa ja saa otettua suihin itseltä mikä on vielä mahtavempaa :D Näin kesäisin varsinkin mukavaa puuhaa luonnossa ja muuten julkisillä paikoilla salassa ;) Tänään viimeksi salin vessassa. ps. Vähempikin riittäs. M41
- Anonyymi
Misspäin olet? Olis tod upeaa saada tollanen megalerssi livenä nähdä ja ihailla vieressä ku otat itseltä suihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misspäin olet? Olis tod upeaa saada tollanen megalerssi livenä nähdä ja ihailla vieressä ku otat itseltä suihin
Toiveajattelua kuten kaikki muukin! Fulaa! Feikkiä!
- Anonyymi
Mulla on 23cm pitkä ja aika paksu mulkku. En ole vielä homoksi muuttunut eikä ole miehet alkaneet kiinnostamaan. Homomiehet kyllä vilkuilee yleisissä saunatiloissa ja uimahalleissa kun on löysänäkin niin iso, mutta eipä se minua haittaa.
- Anonyymi
Olet sillä tiellä;)
- Anonyymi
Misspäin tota olis mahd nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Misspäin tota olis mahd nähdä
As.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
As.
mikä nikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä nikki
Jussithegreat
- Anonyymi
itsellä pien mato, mut rakastan imeä isoja kulleja.
- Anonyymi
Runkkaan joka aamu kookasta kulliani joka nykyään haluaa vain miehen pyllyä. Ylistaron alue, E-P
- Anonyymi
Pieni reviiri kuin Heinolan trollilla siis.
Miten olisi treffit Pesäsuolijoella liian kaukana?
Riittäiskö sulle XL kortsun koko yms.?
- Anonyymi
Minä arvostan eniten siisteyttä enkä suutinta kalua.
Suihkussa käynyt, hyvälle tuoksuva ja karvat sheivattu siistiksi niin sellainen kiihottaa eniten.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057064
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404369- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247