Kyllä tunnen myötä häpeää suomi junttia katellessa kun keskustassa olaan ilman paitaa läskit höllyy mahassa mutta kun ei älytä edes hävetä itteensä. Voi suomi ukkoja....
Paidatta kulkevat miehet.
36
258
Vastaukset
- Anonyymi
Sama pätee suomalaisiin jokinorsuttariin ja siiderivalaisiin...
- Anonyymi
Minua taas nolottaa nämä tyypit, joiden kirjoitustaito on ala-aste tasolla, mutta silti ne torvelot tuppaa tänne typeryyksiään kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua taas nolottaa nämä tyypit, joiden kirjoitustaito on ala-aste tasolla, mutta silti ne torvelot tuppaa tänne typeryyksiään kirjoittelemaan.
Meneekö monta siideriä sinulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja painosi (kg) olikaan..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee kuule muualle hölmö pätemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala-astetaso on yhdyssana.
- Anonyymi
Minä tunnen myötähäpeää, kun luen elämänkoululaisten laatimia kirjoitusvirheitä milloin mistäkin.
Jos on itsetunto kunnossa, niin kyllä kehtaa kulkea ilman paitaa 30 asteen lämmössä. Ei mene koko ajan paidat pyykkiin eikä ole niin tukala olo.- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Maisterin alku taas äänessä😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maisterin alku taas äänessä😂😂😂😂😂😂😂
Työtön hömppämaisteri. 😂
- Anonyymi
mie oon ihmetelly miksi lihavat naiset kuleksii yleisillä paikoilla alushoususillaan. Härskin näköstä ku etuvako ja persvako näkyy kilometrin päähän.
- Anonyymi
Nyt puhut paskaa. Ykskään nainen ei kulje yleisillä paikoilla pelkissä pikkareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhut paskaa. Ykskään nainen ei kulje yleisillä paikoilla pelkissä pikkareissa.
Juu, ei olekkaan niitä mammapöksyjä lainkaan jalassa 😂
- Anonyymi
Kolme asiaa joista tunnistaa pösilön miehen;
1. Liikkuu yleisellä paikalla ilman paitaa
2. Kävelee kaupungilla juomapurkki/pullo kädessä
3. Ruokailee hattu päässä
Siinä varmat juntti-einarin tuntomerkit.- Anonyymi
Naisista ainakin
-lonkero ja siideri maistuu liiankin hyvin
-napostellaan sipsiä ja snacksejä
-kaupan karkkihyllyllä 80% naisia aina
-herkkukaappi kotona ja työpaikalla
-pullaa tms. (kerma)leivos joka päivä kahvin kanssa
-lipitetään mehuja, makuvissyjä ja energiajuomia JOKA päivä (vesi ja maito ei käy)
-ihmetellään kun elopaino on 80-180kg - Anonyymi
👌👌👌👌👌👌
- Anonyymi
Pösilön tunnistaa jo siitä, että liikkuu yleisellä paikalla. Pysykää töissä!
- Anonyymi
Hyvä hyvä! Lisää vihaa miesten ja naisten välille! Suomalaisten sukupuuttoon kuoleminen on paras asia, mitä evoluutiolla on tarjota.
- Anonyymi
Eikö kuitenkin koko ihmiskunnan?
- Anonyymi
evoluutiosta tulikin mieleen... Mitenkä Afrikan sademetsästä karanneesta mustasta apinasta tuli japanilainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
evoluutiosta tulikin mieleen... Mitenkä Afrikan sademetsästä karanneesta mustasta apinasta tuli japanilainen?
Tai joensuulainen sidukkavalas 😂
- Anonyymi
Vittuuko naisia sotkette tähän juntti miehistä kyse. Tänäänkin kaupungilla joku ihra ilman paitaa. Kyllä hävetti👌
- Anonyymi
Sinua hävetti kun joku ihra oli ilman paitaa...? Miksi ihmeessä...?
Ihraa tuskin hävetti yhtään, mutta hyvä kun sinä sivullisena hoidit sen puolen... - Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Opettele suomea.
- Anonyymi
Se on Venäjän trolli.
- Anonyymi
Mitä suotta häpeämään?
Ne miehethän ovat pukeutuneet "itseään varten", kuten... - Anonyymi
Minusta nolointa on ajella avoautolla.
- Anonyymi
nolointa on ajella Audilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolointa on lukea näitä viestejä, ja vielä kommentoida esim tätä aloitusta. "Elämä luisuu käsistäsi, sä vain tuijotat telkkarii." Näin lauloi Pelle Miljoona -80 luvulla. Nyt vain tuijotetaan luuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audit menee ohi, muut jäävät perään. Peräänkö haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mites toyota ja skoda?
- Anonyymi
Onhan se vitun noloo paidatta kulkee ei auta kuumuuten yhtään. Euroopassa joutus putkaan moisesta. Suomessa vaan nolataa itsensä. Kirjotus virheitä löytyy olen käynyt vain amiksen👌
- Anonyymi
Kuuman kesän 🐵 pari pistäytyi kaupassa.
- Anonyymi
Paidatta kulkee yleensä ne joilla ei ole mitään näytettävää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071