Kaunis kesäpäivä karkkilassa. Olimme avokkini kanssa juhlistamassa ystäväni häitä. Päivä meni pienen kiusoittelun merkeissä. Perseen puristelua ja kalun hieromista jne. Kaikki kulminoitui idylliseen huussiin. Avokkini riisui sukkahousut ja stringit alas. Jumalainen märkä pillu päivän kiusoittelusta ja treenattu paljas perse. Puolisoni laittoi kädet seinää vasten ja pyllisti. Nuolin ensin pillua ja samalla tunsin kuinka kaluni oli kivikovana. Puolisoni kiimaisena totesi että pane minua perseeseen. Työnsin kaluni hitaasti sinne niin tiukkaan ja niin kiimaiseen persereikään. Puolisoni voihki nautinnosta ja samalla kädellään hieroi klitorista. Tunsin kuinka orgasmi oli lähellä ja vedin kaluni ulos ja runkkasin lastit puolison perseeelle. Se oli kiihottavin persepano ikinä 😇
Pikapano perseeseen ystävän häissä
8
451
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi olla vain aloittajan fantasiaa tämä tarina..
- Anonyymi
Kyllä se oli totista totta ;)
- Anonyymi
paskapuhetta
Kateellisten huutelua. Kesä kiimaisuus ja testosteroni. Saa naisen hulluksi ja heittääntymään ;)
- Anonyymi
Aloittaja ei ainakaan anna itsestään kauhean älykästä kuvaa.
- Anonyymi
Oikeinkirjotus ei silmiä hivele. Mutta tälleen 60v naisena kateellisena luin ja kiihotuin ajatuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeinkirjotus ei silmiä hivele. Mutta tälleen 60v naisena kateellisena luin ja kiihotuin ajatuksesta.
Älä ole kateellinen. Mene ulos ja pyydä mielestäsi komeaa miestä tekemään sinulle mitä sinä itse haluat. Jos ensimmäinen ei suostu, niin toinen todennäköisesti suostuu.
- Anonyymi
Missä päin olet 60v nainen? Toteutetaanko? Mä mukava 57v mies pirkanmaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362