Pikapano perseeseen ystävän häissä

Anonyymi-ap

Kaunis kesäpäivä karkkilassa. Olimme avokkini kanssa juhlistamassa ystäväni häitä. Päivä meni pienen kiusoittelun merkeissä. Perseen puristelua ja kalun hieromista jne. Kaikki kulminoitui idylliseen huussiin. Avokkini riisui sukkahousut ja stringit alas. Jumalainen märkä pillu päivän kiusoittelusta ja treenattu paljas perse. Puolisoni laittoi kädet seinää vasten ja pyllisti. Nuolin ensin pillua ja samalla tunsin kuinka kaluni oli kivikovana. Puolisoni kiimaisena totesi että pane minua perseeseen. Työnsin kaluni hitaasti sinne niin tiukkaan ja niin kiimaiseen persereikään. Puolisoni voihki nautinnosta ja samalla kädellään hieroi klitorista. Tunsin kuinka orgasmi oli lähellä ja vedin kaluni ulos ja runkkasin lastit puolison perseeelle. Se oli kiihottavin persepano ikinä 😇

11

1665

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taisi olla vain aloittajan fantasiaa tämä tarina..

• Anonyymi

Kyllä se oli totista totta ;)

• Anonyymi

paskapuhetta

• Kateellisten huutelua. Kesä kiimaisuus ja testosteroni. Saa naisen hulluksi ja heittääntymään ;)

• Anonyymi

Aloittaja ei ainakaan anna itsestään kauhean älykästä kuvaa.

• Anonyymi

Oikeinkirjotus ei silmiä hivele. Mutta tälleen 60v naisena kateellisena luin ja kiihotuin ajatuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeinkirjotus ei silmiä hivele. Mutta tälleen 60v naisena kateellisena luin ja kiihotuin ajatuksesta.

Älä ole kateellinen. Mene ulos ja pyydä mielestäsi komeaa miestä tekemään sinulle mitä sinä itse haluat. Jos ensimmäinen ei suostu, niin toinen todennäköisesti suostuu.

• Anonyymi

Missä päin olet 60v nainen? Toteutetaanko? Mä mukava 57v mies pirkanmaalta

• Ihana kun tuollaisia naisia on oikeasti olemassa. Molemmat sai ihan varmasti tyydytyksen tuossa ja ikimuistoisen kokemuksen. Nainen ymmärsi, että haluaa saada sinut tuntemaan suurta himoa ja kiimaa. Minusta on todella kuumottava ihanaa kun nainen sanoo, pane mua perseeseen. 😍😁

• Anonyymi

Sitten menit pakkasilla käsillä ruokailemaan ja sulhasta kättelemään 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27