Kiinostaisiko sinua saada päivän jalassa olleet pikkarit. Tai mahdollisesti leggingsit haluamasi tavalla. Kiimaiselta 35 vuotiaan naisen päältä. Tai mahdollisesti bikinin alaosa. Mihin on valunut minun kiimat ja mieheni spermat.
Dirtyjä pikkareita pariskunnalta.
5
280
Vastaukset
- Anonyymi
Kyrpä meinaa haljeta pelkästä ajatuksesta!
- Anonyymi
Millaiset pikkarit haluaisit nuuhkutettavaksi. Nyt tälläkin hetkellä on hikiset ja kiiman tuoksuiset harmaat stringit jalassa 😜 kiihotun kun joku ajatteleekin miltä nää pikkarit tuoksuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset pikkarit haluaisit nuuhkutettavaksi. Nyt tälläkin hetkellä on hikiset ja kiiman tuoksuiset harmaat stringit jalassa 😜 kiihotun kun joku ajatteleekin miltä nää pikkarit tuoksuu
Kaikki käy kunhan vaan tuoksuu kunnolla pillu! Sitä tuoksua en kestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy kunhan vaan tuoksuu kunnolla pillu! Sitä tuoksua en kestä
Mä just makaan partsilla aurinkotuolilla. Ja hyväilen mun pillua. Nää on mustat stringit. Ja tuolla sisäpuolella on kohta sellanen iiiiso kiimaläikkå. Koht käyn makkarista hakee anaalitapin. Ja dildon. Tuun takas tähän. Meen kontilleen. Laitan liukkaria. Työnnän tapin perseesee. Vedän sen pillun hajusen narun pois eestä. Työnnän dildon valmiiks märkää pilluu. Ja pillusta valuu lisää hajua stringeihin. Oisko kiva nuuhkia ja runkata ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä just makaan partsilla aurinkotuolilla. Ja hyväilen mun pillua. Nää on mustat stringit. Ja tuolla sisäpuolella on kohta sellanen iiiiso kiimaläikkå. Koht käyn makkarista hakee anaalitapin. Ja dildon. Tuun takas tähän. Meen kontilleen. Laitan liukkaria. Työnnän tapin perseesee. Vedän sen pillun hajusen narun pois eestä. Työnnän dildon valmiiks märkää pilluu. Ja pillusta valuu lisää hajua stringeihin. Oisko kiva nuuhkia ja runkata ;)
Ois kyllä. Mistäpäin olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21014753
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182160Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941196- 1261171
- 221090
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30872- 73735
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80693Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688