Kiinostaisiko sinua saada päivän jalassa olleet pikkarit. Tai mahdollisesti leggingsit haluamasi tavalla. Kiimaiselta 35 vuotiaan naisen päältä. Tai mahdollisesti bikinin alaosa. Mihin on valunut minun kiimat ja mieheni spermat.
Dirtyjä pikkareita pariskunnalta.
5
235
Vastaukset
- Anonyymi
Kyrpä meinaa haljeta pelkästä ajatuksesta!
- Anonyymi
Millaiset pikkarit haluaisit nuuhkutettavaksi. Nyt tälläkin hetkellä on hikiset ja kiiman tuoksuiset harmaat stringit jalassa 😜 kiihotun kun joku ajatteleekin miltä nää pikkarit tuoksuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset pikkarit haluaisit nuuhkutettavaksi. Nyt tälläkin hetkellä on hikiset ja kiiman tuoksuiset harmaat stringit jalassa 😜 kiihotun kun joku ajatteleekin miltä nää pikkarit tuoksuu
Kaikki käy kunhan vaan tuoksuu kunnolla pillu! Sitä tuoksua en kestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki käy kunhan vaan tuoksuu kunnolla pillu! Sitä tuoksua en kestä
Mä just makaan partsilla aurinkotuolilla. Ja hyväilen mun pillua. Nää on mustat stringit. Ja tuolla sisäpuolella on kohta sellanen iiiiso kiimaläikkå. Koht käyn makkarista hakee anaalitapin. Ja dildon. Tuun takas tähän. Meen kontilleen. Laitan liukkaria. Työnnän tapin perseesee. Vedän sen pillun hajusen narun pois eestä. Työnnän dildon valmiiks märkää pilluu. Ja pillusta valuu lisää hajua stringeihin. Oisko kiva nuuhkia ja runkata ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä just makaan partsilla aurinkotuolilla. Ja hyväilen mun pillua. Nää on mustat stringit. Ja tuolla sisäpuolella on kohta sellanen iiiiso kiimaläikkå. Koht käyn makkarista hakee anaalitapin. Ja dildon. Tuun takas tähän. Meen kontilleen. Laitan liukkaria. Työnnän tapin perseesee. Vedän sen pillun hajusen narun pois eestä. Työnnän dildon valmiiks märkää pilluu. Ja pillusta valuu lisää hajua stringeihin. Oisko kiva nuuhkia ja runkata ;)
Ois kyllä. Mistäpäin olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all261916Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571759- 331462
- 721134
- 521069
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22955- 54900
- 49883
- 24874
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?178869