Onko nuoret aina ollut yhtä rumia vai mikä näissä häiritsee vanhempana ihmisenä.
Nuoret rumia tai jotain muuta
32
384
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaaman näköisiä enemmän sairaampia luultavasti.
- Anonyymi
Vähän semmosia koomasta heränneen näköisiä nukkumasta nousseen näköisiä.
- Anonyymi
Voi olla että ruman näköisiä ihmisiä olisi syntynyt enemmän mitä aikaisemmilta vuosilta.
- Anonyymi
Sairaista vanhemmista sikiöt kehittyneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaista vanhemmista sikiöt kehittyneet.
Eivät tule näkemään tervettä päivää.
- Anonyymi
Ei oo totta, nyt alatte lyttäämään nuorisoa!! Mikä helvetti kajaanilaisia vaivaa vai kuka näitä älyttömyyksiä heittelee tänne?????! Jos ei oo muuta sanottavaa kuin vittuilla, niin hypätkää järveen!!
- Anonyymi
Ollaan sitä ihmetelty, kuinka sairasta on mielenmaailma kajaanilaisilla. Lieneekö todellakin koronarokotteet vaikuttaneet vai kuuluneeko luonteenpiirteisiin, vaikuttaa hieman häiriöityneeltä asenteelta.
- Anonyymi
Eli nuoret saa vain haukkua ja solvata vanhempia ihmisiä,mutta vanhemmat eivät saa kritisoida mistään nuorempia? Osa nuorista jo ehdotti että yli 65v ei sais edes äänestää
- Anonyymi
Huomattavasti rumempia mitä aikaisemmin ovat olleet.
- Anonyymi
Syntyvien lapsien kuolleisuus on kasvanut kuusi kertaiseksi 30 vuoden aikana tämä jo kertoo miksi nuoret nykyään ruman näköisiä.
- Anonyymi
Katukuva on kyllä mennyt huonoksi ettei siellä paljon kukaan viihdy vähemmän ruman näköiset nuoretkin.
- Anonyymi
Pilaa aina mielialan näitä näkee ennen vanhukset olivat ongelma nykyään nuoretkin.
- Anonyymi
Kyllä vanhuksilla on enemmän symmetriset kasvon ja pään muodot mitä tämän päivän nuorilla.
- Anonyymi
Tästä on tullut rumien oma juttu korostavat näyttämällä miten ruma maailma on 2025
- Anonyymi
Rumaa on sen verran paljon ettei kukaan katso nykyään ketään persläpeen.
- Anonyymi
Feminismi rumentaa naiset
- Anonyymi
100% totta
- Anonyymi
Sonta on iso osa ihmisten elämää kaikkialla tässä ympäristössä.
- Anonyymi
Tässä maailmassa köyhän ei kannata yrittää se ei johda muuta kuin seuraavaan päivään.
- Anonyymi
Täällä uusiorikastuneet romanit koettavat olla nokkelia.
- Anonyymi
Nykyajan nuorista naisista saa ihan kauniita kun riisuu nenä ym. lävistykset pois.
- Anonyymi
Ja eivät ottaisi tatuointeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin lauloi Tapani Kansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin lauloi Tapani Kansa.
Kainuulaiset tytöt on suokalmukkeja ,ei niitä viitsi katsoa kun puolisokeat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jollain elätillä vara laittaa sossun avustukset tatuointeihin? Herrajee sentään...
- Anonyymi
Kyllä ja vanhoista akoista saa kauniinpia kun osaisivat pukeutua. Kulkevat pitkissä housuissa ja joku riekale yläosassa.
Vanhoille naisille tullee sellainen pahka tuonne niskaan!!
Lyhyet hiukset eivät sovi tällaisille vaan kasvattaisivat pidemmät hiukset.
- Anonyymi
Ei rumia sellaisia vastenmielisen näköisiä ja mitä enemmän näet sitä vähemmän haluat nähdä.
- Anonyymi
Joo rumia ovat, minäkin laitan rakastellessa silmät kiinni ja mietin missityttöjä.
- Anonyymi
Rumuus on katsojan silmissä. Onneks välillä sattuu kauniimpiakin silmäniloksi.
- Anonyymi
Myös kauneus on katsojien silmissä.
- Anonyymi
Lyhyet värjätyt hiukset eli mt-tukka,nenä lävistys kuin sonnilla,tatuoitu naama niin eipä ihme kun on rumia
- Anonyymi
Ja patti niskassa muttei lävistyksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090