Suurin osa heistä on ihmesakkia. Taitavat olla juurikkaat (lapset) asialla? Useimmat kirjoitukset sisältävät yhden tai muutaman sanan. Se yksi tai muutama sanakin on usein virheellisesti kirjoitettu.
Jos kirjoittajat ovat tosiaankin vanhoillislestadiolaisia, he vaikuttavat kovin sivistymättömältä porukalta. Lienevätkö he käyneet edes peruskoulua? Sitä luokkaa on kirjoitusten taso, pelkkää räkyttämistä.
Kirjoittavatko täällä tosiaan vanhoillislestadiolaiset?
7
193
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksista päätellen melko vähän, mutta on täällä vl:tenkin kirjoituksia.
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt. En tunnista näistä kirjoituksista lestadiolaisten puhetapaa. Lestadiolaiset työkaverini ovat asiallisia ja huomaavaisia. Täällä äänessä on joku muu sakki
- Anonyymi
Lestat ovat vain ihan tekopyhiä. Heidän uskonsa on se ainut ja oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat ovat vain ihan tekopyhiä. Heidän uskonsa on se ainut ja oikea.
Olen kuullut, etteivät vanhoillislestadiolaiset pidä muita uskovaisia oikeina uskovaisina. He ovat omasta mielestään ainoita oikeita uskovaisia. Edesmennyt äitini, joka oli uskovainen, yritettiin käännyttää vanhoillislestadiolaiseksi.
Kuitenkin hän sanoi vanhoillislestadiolaisille, että hän on jo uskovainen. Ja hän uskoo Jeesukseen. Vanhoillislestadiolaiset eivät pitäneet äitiäni oikeana uskovaisena, vaan he yrittivät tuputtaa omaa uskoaan hänelle.
Tiedän joitakin vanhoillislestadiolaisia. He ainakin ovat olleet asiallisia. Kuitenkin heissäkin, kuten muissakin ihmisissä, on todennäköisesti hyviä ja pahoja ihmisiä.
Itse kuulun kansankirkkoon niin kuin useimmat suomalaisista. Olen myös uskovainen. En ole vanhoillislestadiolainen enkä kuulu mihinkään muuhunkaan lahkoon.
Vanhoillislestadiolaiset kuuluvat yleensä myös kansankirkkoon. LIsäksi heillä on Rauhanyhdistyksensä. Ja he käyvät Suviseuroilla.
Mennäänpä varsinaiseen kysymykseen. Kirjoittavatko täällä vanhoillislestadiolaiset? Sitä on vaikea tietää, koska lähes jokainen kirjoittaa nimettömänä.
Oletan kuitenkin, että monet tänne kirjoittaneet henkilöt ovat leikinlaskijoita. On toki joukossa varmaan asiallisiakin kirjoittajia. Ymmärrän huumoria, mutta jos vain räkytetään, en pidä sitä huumorina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut, etteivät vanhoillislestadiolaiset pidä muita uskovaisia oikeina uskovaisina. He ovat omasta mielestään ainoita oikeita uskovaisia. Edesmennyt äitini, joka oli uskovainen, yritettiin käännyttää vanhoillislestadiolaiseksi.
Kuitenkin hän sanoi vanhoillislestadiolaisille, että hän on jo uskovainen. Ja hän uskoo Jeesukseen. Vanhoillislestadiolaiset eivät pitäneet äitiäni oikeana uskovaisena, vaan he yrittivät tuputtaa omaa uskoaan hänelle.
Tiedän joitakin vanhoillislestadiolaisia. He ainakin ovat olleet asiallisia. Kuitenkin heissäkin, kuten muissakin ihmisissä, on todennäköisesti hyviä ja pahoja ihmisiä.
Itse kuulun kansankirkkoon niin kuin useimmat suomalaisista. Olen myös uskovainen. En ole vanhoillislestadiolainen enkä kuulu mihinkään muuhunkaan lahkoon.
Vanhoillislestadiolaiset kuuluvat yleensä myös kansankirkkoon. LIsäksi heillä on Rauhanyhdistyksensä. Ja he käyvät Suviseuroilla.
Mennäänpä varsinaiseen kysymykseen. Kirjoittavatko täällä vanhoillislestadiolaiset? Sitä on vaikea tietää, koska lähes jokainen kirjoittaa nimettömänä.
Oletan kuitenkin, että monet tänne kirjoittaneet henkilöt ovat leikinlaskijoita. On toki joukossa varmaan asiallisiakin kirjoittajia. Ymmärrän huumoria, mutta jos vain räkytetään, en pidä sitä huumorina.Minä olen oikeasti vl enkä räksytä. Jaan kokemuksesi palstan tasosta - pääosin erittäin matala. Olen käynyt täällä ensi kerran jo vuosia sitten ja kun pitkän tauon jälkeen palaa katsomaan, voi laadun todeta olevan sama. Suurin osa räksyttäjistä on selvästi muita kuin vl:ia, osa voi kuitenkin olla oikeastikin vl:ia. Keskusteluista löytyy syvällisempääkin pohdintaa ja jokainen voi huolehtia vain omista kirjoituksistaan. Olen huomannut, että jos itse pysyy asialinjalla, voi keskustelukumppanikin antautua räksyttämisestä oikeaan keskusteluun.
- AnonyymiUUSI
Siksi meitä vl-uskovaisia kirjoittelee täällä, koska ei voi muualla sanoa mitä ajattelee esim. Hoitokokouksista.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoittaa? "Hoitokokous."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun553954KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912330Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261531- 281516
- 151172
- 311128
- 1091084
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791042