Jos nyt voisit lähteä reissuun minne tahansa, mihin haluaisit lähteä? Itselläni unelmien lomakohteina ovat Pohjois-Korea ja Valko-Venäjä. Valko-Venäjälle sentään pääsee tälläkin hetkellä, vaikka vähän järjestelyjä vaatiikin. Pohjois-Koreaan hivenen hankalammin, kun koko maa on edelleen suljettu turisteilta.
Suomen Ulkoministeriö ei ihan ensimmäisenä liputa näihin maihin matkustamista, mutta toivottavasti maailmantilanne muuttuu jossain kohtaa ja voimme palata normaaliin arkeen. Miettikää sitä pivää, jos Finnair Euroopan ensimmäisenä lentoyhtiönä aloittaa suorat lennot Pohjois-Korean Pjongjangiin. Näkisin potentiaalia turismiin, kunhan kohdemaa avaa rajansa.
Unelmiesi lomakohde?
10
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostasi extreme turismi itäukrainaan. Siellä olisi maaperässä paljon kaikkea jänskää löydettävää.
- Anonyymi
Kuulostaa hivenen vaaralliselta matkakohteelta. Ei olisi arvannut, että porilaisten unelmien lomakohteet omieni lisäksi ovat Gaza ja Itä-Ukraina. Näyttää siltä, että minä olen yllättäen normaalimmasta päästä, kun haaveilen matkasta maihin, joissa mitä todennäköisimmin ei ole kuolemanvaaraa.
- Anonyymi
Minä lähtisin Raumalle. Raumalla on Villa Tallbo ja suomen parasta lapskoussia.👍
- Anonyymi
Rauma tosiaan. Raumalla on myös bussiasema, toivottavasti joskus.
- Anonyymi
Rauman kaupungille toivomus, voisitteko poistaa ne tyhmät töyssyt siitä Nortamonkadulta koko matkalta mistä bussit kulkee läpi keskustan. Siksi koska jos istuu bussissa lähempänä taka akselia niin töyssy on peräosassa niin raju että lentää jakkaralta lattialle.
- Anonyymi
Ei voi poistaa.Sori siitä.
T:Rauman kaupunk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi poistaa.Sori siitä.
T:Rauman kaupunkPorin kaupunki saisi olla yhtä aktiivinen tässä ketjussa kuin Rauman kaupunki. Rauan kaupunki vastaa kommenttiin keskellä yötä alle tunnissa, Porin kaupungin edustajien kommentteja ei Suomi24 Pori-foorumilla juuri nähdä.
- Anonyymi
Miksi lähteä mihinkään kun täällä on todella upea kesä, lämpöä mukavasti ja näyttäisi jatkuvankin.
Olisipa nämä kelit ympäri vuoden, todella hienoa olla ulkona ja nauttia kesästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422462Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012034- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371241- 361066