Olen 50+ nainen ja olen seurustellut saman ikäisen miehen kanssa jonkun aikaa. Hän otti puheeksi, että haluaisi antaa minulle piiskaa paljaalle takapuolelle. Olen hieman hämmentynyt koska en ole koskaan ollut kenenkään piiskattavana. En saanut edes lapsena selkään vanhemmiltani. Olen tietysti lukenut juttuja asiasta, mutta pitänyt niitä lähinnä fantasia kertomuksina. Olisiko kenelläkään asiasta kokemuksia ihan oikeasti. Olisi mukava saada asiasta kommentteja. N. 54
Miesystävä haluaa antaa piiskaa
21
881
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 66v mies.Annoin ikäisellesi naiselle selkäsaunan hänen ensimmäinen soitteli 2 kuukauden päästä kysyi annanko uuden on niin kiihottavaa olla polvella alasti.Ja annoin nyt aika säännöllisesti tavataan..Mies varsinaissuomesta
- Anonyymi
En täysin ymmärtänyt mihin aloittaja tähtäsi. Olen itse suunnilleen saman ikäinen ja saanut olla miehen polvilla useammankin kerran. Ei sitä kannata pelätä jos kaverisi on normaali, siis ei mikään sekopää. Eikä sitä kannata ujostella se nenempää.
- Anonyymi
Vieläkö haluaisit.Siisti mukava mies kyselee 66v.
- Anonyymi
Onko naista joka haluaa kuritusta.Mies 66v.Eteläsuomi.
- Anonyymi
tykkään kun mies laittaa minut konttaus asentoon ja siinä läpsii paksulla pehmeällä nahkarukkasella hanuriin , kuuluu kiva ääni mutta ei satu hirveästi vaikka löisi kovaakin. siis kinnas ei ole kädessä vaan pitää reunasta kiinni. tykätään molemmat nahasta
- Anonyymi
Tuo voisi olla hienoa kokeilla. Mies 66v.
- Anonyymi
Aloittaja sinun kannattaa olla tyytyväinen, että olet löytänyt tällaisen miehen. Moni nainen haluaisi piiskaa jos vain olisi luotettava ja osaava antaja. Ei siis näitä urpoja jotka täällä kirjoittelevat asiasta josta ainoastaan haaveilevat.
- Anonyymi
Minullakin oli joskus kumppani, joka ehdotti samaa. Suhtauduin siihen positiivisesti, sillä se kiihotti kovasti kumppania ja tykkäsin miellyttää häntä. Piiskausleikit toivatkin seksielämään uutta kipinää ja actionia. Kaikille piiskaus ei toki sovi, koska kyllähän se piiskan saaminen aina tekee kipeää. Jokin kevyt pyllyn läpsiminen on oma lukunsa, mutta jos tietää saavansa ihan oikeaa piiskaa, niin siinä on vähän jännitystä ilmassa.
- Anonyymi
Kyllä se vähän jännitti silloin kun ensimmäistä kertaa sai selkäsaunan. Ja viellä nykyään kun tietää sitä odottaa, niin tietyllä tavalla jännittää. Eniten sitä kuitenkin pelkää, että jos joku pääsisi yllättämään. Kerran on tapahtunut kun olimme matkoilla. Silloin hotellin siivooja törmäsi huoneeseen kun olin mieheni polvilla poikittain takapuoli pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se vähän jännitti silloin kun ensimmäistä kertaa sai selkäsaunan. Ja viellä nykyään kun tietää sitä odottaa, niin tietyllä tavalla jännittää. Eniten sitä kuitenkin pelkää, että jos joku pääsisi yllättämään. Kerran on tapahtunut kun olimme matkoilla. Silloin hotellin siivooja törmäsi huoneeseen kun olin mieheni polvilla poikittain takapuoli pystyssä.
.. Jäikö siivoja katselemaan kun asia hoidettiin loppuun?
- Anonyymi
Siis Sysmässä ?
- Anonyymi
Onhan se jo aikakin sinun saada selkäsauna, jos kerran et ole tuohon ikään viellä saanut. Toivottavasti mies osaa homman eikä hosu.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Jos ekalla kerralla on antajana joku osaamaton tunari niin saa väärän kuvan asiasta. Onkohan aloittaja jo pääsyt kokeilemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Jos ekalla kerralla on antajana joku osaamaton tunari niin saa väärän kuvan asiasta. Onkohan aloittaja jo pääsyt kokeilemaan?
Eka kerta jännittää ja se on ihan normaalia. Olin itse yli neljäkymmentä saadessani ensimmäisen kerran mieheltä selkäsaunan. Eniten se tuntui jotenkin nololta. Tämä tapahtui työpaikalla töiden jälkeen. Asiasta oli sovittu etukäteen joten asia oli mielessä koko työpäivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka kerta jännittää ja se on ihan normaalia. Olin itse yli neljäkymmentä saadessani ensimmäisen kerran mieheltä selkäsaunan. Eniten se tuntui jotenkin nololta. Tämä tapahtui työpaikalla töiden jälkeen. Asiasta oli sovittu etukäteen joten asia oli mielessä koko työpäivän.
Haluutko lisää olen 66v. Kokemusta omaava terve mies.Eteläsuomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on aina jännittänyt yllätetyksi tuleminen, siis se että joku törmää sisään kun on takapuoli paljaana. Onko kenellekään käynyt näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua on aina jännittänyt yllätetyksi tuleminen, siis se että joku törmää sisään kun on takapuoli paljaana. Onko kenellekään käynyt näin?
Haluatko tulla kuritus leikkiin mukaan.Meitä pieni porukka 1nainen 2 miestä voidaan leikkiä yllätetyksi tulemista.Olemme siistejä mukavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain tai olen saanut jo kolmekertaa selkäsaunan mies ystävältä. Tällä hetkellä viime kerta tuntuu vaikka siitä on jo kaksi päivää. Varmaan johtuu koivuniemen herrasta. Kokeiltiin sitä ekaa kertaa. Se kyllä tuntui ja tuntuu vielläkin istuessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain tai olen saanut jo kolmekertaa selkäsaunan mies ystävältä. Tällä hetkellä viime kerta tuntuu vaikka siitä on jo kaksi päivää. Varmaan johtuu koivuniemen herrasta. Kokeiltiin sitä ekaa kertaa. Se kyllä tuntui ja tuntuu vielläkin istuessa.
Kannattaa lämmittää kunnolla ennen vitsaa. Silloin se ei kirpaise niin kovaa. Tämä ihan vinkkinä.
- Anonyymi
Hei! Täälläpä 49v nainen , olin 14v tyttö neitin alku
Äitini kanssa ajatukset ,eivä oikei kohdannu,niin hän heinäladossa otti niskatukasta kiinni nosti hamee ylös laski alushousut ,ja sellasella vahvalla remmillä veteli mua paljaalle perseelle ,sattui kipeesti.Äitini huuti minulle,muista tyttö tästä lähtien sinä et ole tyttö tuolla kylällä iltasilla poikien karva perse karvasta pilluas koitattamassa. Tästä puhutaa koko kylällä.
Nyt kyllä aikuisena, oli vkl otettu alkoholia tää oli himo saada tälläistä tanakkaa takapylly naista kiusata rajunlaisesti, kun väittivät että tätä kerjään.
Miehet otti tosi vyön sillä lövät pitkin tätä tanakkaa takapersettäni mekonpäältä että perselihat vapisi.
Kui keksivät että ottivat hameeni alas, , siitä vaan nylönalushousuje päälle niin helvetisti että pyysin armoo.Sitten alkoi vittuni lihoje hankaamine puristeleminen nylonalushousuje haaroista.
Kunnes ottivat alushousut ja minulta sääret haarat levälle ja tietysti olin selälläläni ja kyrpää vittuuni sitä
sain niin helevetist. Tällekkää en voinut mitää.- Anonyymi
Haluutko vielä.Mies 66v.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042358
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401572Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351222Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881018Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis288915- 55906
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20902Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763