Antakaa olla, mikä vaan. Seuraavaksi olen vainaja. - Täällä on nyt valkopesu käynnissä. Minä päätin jo ajat sitten olla hiljaa aiheesta, mutta ei ole onnistunut, kun vanhoja traumoja revitään triggereillä auki. Sitten joudun kuulemaan kaikenlaisia valkopesuversioita. - Antakaa nyt minun poistua ensin ja unohtakaa sitten samantien.
ETTÄ TURPA KIINNI JA PYSYKÄÄN VÄLIMATKAN PÄÄSSÄ.
MIKÄ/KUKA OIKEIN SE RIKSUN VAINOTTU ON?
19
408
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä psykiatri voi sinut vielä pelastaa...
- Anonyymi
Psykiatrit eivät ehdi hoitaa kaikkia näitä tapauksia, joiden olen käskenyt pitää suunsa kiinni ja pysymään matkan päässä. Minulle riittää se, että saan olla rauhassa.
- Anonyymi
Eiköhän tämän ketjun aloittaja ole sama kuin riksun "vainottu" Nyt vaan pikaisen pahempi psykoosi päällä
- Anonyymi
No mutta on poistettu. Nyt niukasti. Vainoni on jatkunut edelleen e-häirinnän kera.Kerroin täälläaamuyön häirinnän seurauksista. Kai saan kysyä, kuka on vastuussa, kuka suoritti käytännön työn.
- Anonyymi
Kerro ny tarkemmin mistä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ny tarkemmin mistä on kyse?
Kerroin. Poistettiin, mutta hakkeristalkkerit ovat senkin tekstin heti saaneet näppäimistön seurannalla. Kysy heiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin. Poistettiin, mutta hakkeristalkkerit ovat senkin tekstin heti saaneet näppäimistön seurannalla. Kysy heiltä.
hakkerit pystyt helposti harhauttamaan, kun et enää käytä kirjoittaessasi ä- ja ö-kirjaimia.
- Anonyymi
Haluaisin tietää, tekikö yöllisen rikoksen Hybridikeskuksen mielisairasosastolta töihin komennettu tyyppi, vai joku vapaalla jalalla oleva karmea olio.
- Anonyymi
Kylmäverisen järjelmällisesti kävi läpi koko alueen. Tavoite? Ettei patologi löytäisi todisteita................sta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäverisen järjelmällisesti kävi läpi koko alueen. Tavoite? Ettei patologi löytäisi todisteita................sta.
Vai räjähtääkö kohta genitaalisyöpä?
- Anonyymi
EI TARVITSE TEHDÄ HUOLI-ILMOITUKSIA. Helleputki on ohi. MINULLA OLI TÄNÄÄN HYVÄ JA KIVA PÄIVÄ. Kävin katsomassa vakiopaikkojani. OLIN POISSA KOTOA (missä on jatkuva elektroninen häirintä) ja talon pihasta.
Pystyn pitämään huolta itsestäni. - Anonyymi
En saanut julkaistua viestiäni. Siitä sitten lyhennetty versio uusille sukupolville ja Riksuun muuttaneille, joille vainoni tulee vastaan,
Olen joutunut jo 80 vuotta sitten mielenkontrollin kohteeksi. Moni asia perustuu edelleen siihen.
60 vuotta sitten menin yhtyeiskuntaluokkani takia tilastollisena harvinaisuutena yliopistoon. Silloin alkoi eräs vaino, joka edelleen 60 vuotta myöhemmin.
40 vuotta sitten muutin Riksuun. Pari vainoa odotti minua. (Nyt en kerro enempää Riksun ajoista tässä yhteydessä, mutta uusia yllytetään käymään kimppuuni "syystä että", kyseessä on 80 vuotta vanhaan vainoon osallistuminen.- Anonyymi
En ole tiennytkään, että Nokian kännyköitä oli jo 1940-luvulla Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tiennytkään, että Nokian kännyköitä oli jo 1940-luvulla Suomessa?
En ymmärrä ihmettelyä. Ei ollut Nokian kännyköitä. Minä hankin ekan joskus 2000 luvulla.
Vähän selvennän. Uusia kehotetaan kiusaamaan "jostakin syystä" nykyisessä elämässäni. Eivät tiedä osallistuvansa 80 vuotta sitten alkaneeseen, sittemmin laajentuneeseen ihmisoikeusrikosten ja tavallisten rikostenkin paljouteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä ihmettelyä. Ei ollut Nokian kännyköitä. Minä hankin ekan joskus 2000 luvulla.
Vähän selvennän. Uusia kehotetaan kiusaamaan "jostakin syystä" nykyisessä elämässäni. Eivät tiedä osallistuvansa 80 vuotta sitten alkaneeseen, sittemmin laajentuneeseen ihmisoikeusrikosten ja tavallisten rikostenkin paljouteen.Niin sehän olikin se entinen Suomen Gummitehdas, jonka nimi muutettiin Nokiaksi. Ehkä ne jo silloin laittoivat kumisaappaisiin stalkkaukseen ja kiusaamiseen soveltuvia laitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän olikin se entinen Suomen Gummitehdas, jonka nimi muutettiin Nokiaksi. Ehkä ne jo silloin laittoivat kumisaappaisiin stalkkaukseen ja kiusaamiseen soveltuvia laitteita.
Huono vitsi. Nykyään tiedossa oleva teknologia on aika huimaa. Salassa on sitäkin kehittyneempää, osin jo käytössä.
- Anonyymi
Sorry, olin jo lyönyt hanskat tiskiin. Olisin ollut vaiennut viulu. No, minähän sitä voinut päättää. (Ensin valvotettiin yö. Sitten klo 7.00 Prismaan. Siellä sitten "tapahtui".)
- AnonyymiUUSI
Kerron teille tilanteesta. Olette seuraamassa tilannetta, jossa minut moukaroidaan niin rasittuneeksi, että----ja kerta toisensa jälkeen
Nyt tämä hirveä raivoisa huutaminen. Perjantainako tapahtui? Silloinkin minua oli valvotettu. Herätys n.klo 02.30 . Sen jälkeen nukkuminen ei onnistunut. Tiesin, että päiväksi on suunniteltu jotakin. Kävin kaupassa. Sai asioida rauhassa. Tulin kotipihalle autokatoksen luo.. Tämä talkkari istui penkillä mielenkiintoinen hymy naamalla. Menin kysymään vatapuolen Vakuutusyhtiötä.Ei "tiennyt". Siitä se lähti ärsyttäminen ja annoin takaisin. YHt'äkkiä huomasin huutavani ja raivovani huudellen kaikenlaisia haukkumanimiä, ym. Pyörremyrsky päässä muuttui raivoaksi huutamiseksi. Alkoi aika nopeasti ja loppui melkein yhtäkkiä. En sitä kauan jaksanut. -Se vei minulta voimia. Jouduin nukkumaan ja nukkumaan. Rasitus ei ole vieläkään kokonaan poissa.-ETTÄ TÄMMÖISTÄ KAIKKEA PERÄJÄLKEEN.
Ilmoitan sitten kun seuraava moukarointi/repiminen tapahtuu.- AnonyymiUUSI
Lukekaa nyt ihmeessä tämä viesti. Kyllä minä aioin itsekseni höpistä kotona tämän talon "e-liitin " rikokset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192462
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321596Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3451142- 891015
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?581005- 122841
- 79825