MIKÄ AATTEELLINEN TAI USKONNOLLINEN LIIKE/YHDITYS ON KYSEESSÄ

Anonyymi

Sitä kyselee riksun vainottu, joka viime sodan jälkeen syntyi siellä Hämeenlinnassa vaikka ei olisi saanut. Siellä jouduin jo kohteeksi. Nyt rauhoitan eliittiä: en kerro , mitä kauheuksia olette tehneet minulle. Vainoni muuttui gang stalkingiksi 1990 luvun lopulla, e-häirintää on ollut vuosikymmenet. NYT KIINNOSTAA MIHIN LIIKKEESEEN KUULUU YLÄPUOLELLANI ASUVA NAINEN, jonka viime syksynä tunnistin vaino/aatepomoksi. Olen hellariketjun loppuun kerännyt havaintoja. Luulisi jonkun tunnistava. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048711/mita-mielta-olette-helluntailaisista

32

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On pitkä ketju. Alussa yleisempää ihmettelyä, minkälainen lahko voi tehdä tällaista?

      KOHDASTA 5.12.2021 LÄHTIEN ON SITTEN ORANSSIPIPOISEN JAHDIN JOHTAJAN LAUMAN TUNNISTAMISTA.

      • Anonyymi

        Aluksi kirjoitin jahdin johtajasta, miten häntä on manipuloitu/aivopesty, ehkä jo lapsena. Että missä yhteisössä tämmöisiä tehdään. Tarkoitus oli, että ihmiset tunnistaisivat. Oli itse nähnyt sekä tässä pomossa, että erinäisissä muissa ihmisissä.

        Huomasin, että ketjusta on poistettu viestejä. Juuri yllä olevat jutut on poistettu. Olin ottanut kopioita ketjusta. Kun otin niitä esille, huomasin , että niistä oli käyty poistamassa koko loppuosa, jäljellä oli vain helluntailaisia koskeva osuus. .Nyt harkitsen, viitsinkö kirjoittaa niitä uudestaan. - Voin mainita, että kaksi niistä oli "lapsen" äärimmäistä alistumista: antaa vanhempien hoitaa joku konkreettinen asia ja itse seisoo pakoilleen jähmettyneenä, tumput suorina. -Toinen oli äärimmäistä ihailua ja kunnioitusta ilmaiseva, alhaalta päin ylöspäin katsomista. Se aktivoitui taksikuskin kanssa, myyjän kanssa (sama kultti), jne.


        Mutta, nyt ketjussa on jäljellä muita huomioita eli miten muuhun maailmaan ja ihmisiin suhtautuvat.

        JA SOPII SATANISMIIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi kirjoitin jahdin johtajasta, miten häntä on manipuloitu/aivopesty, ehkä jo lapsena. Että missä yhteisössä tämmöisiä tehdään. Tarkoitus oli, että ihmiset tunnistaisivat. Oli itse nähnyt sekä tässä pomossa, että erinäisissä muissa ihmisissä.

        Huomasin, että ketjusta on poistettu viestejä. Juuri yllä olevat jutut on poistettu. Olin ottanut kopioita ketjusta. Kun otin niitä esille, huomasin , että niistä oli käyty poistamassa koko loppuosa, jäljellä oli vain helluntailaisia koskeva osuus. .Nyt harkitsen, viitsinkö kirjoittaa niitä uudestaan. - Voin mainita, että kaksi niistä oli "lapsen" äärimmäistä alistumista: antaa vanhempien hoitaa joku konkreettinen asia ja itse seisoo pakoilleen jähmettyneenä, tumput suorina. -Toinen oli äärimmäistä ihailua ja kunnioitusta ilmaiseva, alhaalta päin ylöspäin katsomista. Se aktivoitui taksikuskin kanssa, myyjän kanssa (sama kultti), jne.


        Mutta, nyt ketjussa on jäljellä muita huomioita eli miten muuhun maailmaan ja ihmisiin suhtautuvat.

        JA SOPII SATANISMIIN.

        HUOM. ON TEHTY TROLLIKETJU SYYSKUUSSA 2022. OLIN SILLOIN NIIN HUONOSSA HUONOSSA KUNNOSSA, ETTEN JAKSANUT KIRJOITTAA JUURI MITÄÄN. TROLLIKETJUN NIMI;

        Mikä vainoa harjoittava lahko/järjestö on kyseessä.

        LINKKI:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17563449/mika-vainoa-harjoittava-lahko-tai-jarjesto


    • Anonyymi

      Miksi et olisi saanut syntyä Hämeenlinnassa? Olenko kenties punikkien lapsi?

      • Anonyymi

        Rupesin vastaamaan. Keskeytettiin heittämällä toiselle palstalle. Lyhyesti. Olen au-lapsi. Äiti äänesti kokoomusta, vaikka oli köyhä. Isänä itseään pitävä kuului eliittiin. Siimahäntä löysi munasolun sodan aikana, kun aviomies oli rintamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesin vastaamaan. Keskeytettiin heittämällä toiselle palstalle. Lyhyesti. Olen au-lapsi. Äiti äänesti kokoomusta, vaikka oli köyhä. Isänä itseään pitävä kuului eliittiin. Siimahäntä löysi munasolun sodan aikana, kun aviomies oli rintamalla.

        Yritän varovasti kirjoittaa vähän lisää, koska saattaa liittyä motiiviin, miksi joku pimee aatteellinen porukka on innolla osallistunut eläkevuosieni tuhoamiseen.

        Ehkä sieltä eliitistä tuli mojovan annos älykkyysgeenejä ja lahjakkuuksia. Olisi voinut tulla isäpuolen suvuistakin. Kun oli harteilla tällainen pää, se vaati mahdollisuuksien toteuttamista. Menin ihan väkisin hyvien perheiden oppikouluun (HYK). Sieltä sitten ihan helposti Helsingin yliopistoon. Vaino alkoi, kun olin tunkeutunut eliitin reviirille. Köyhän perheen lapsi oli tilastollinen harvinaisuus. Valmistuin, Yritettiin estää työelämään siirtyminen. Minähän vaan menin. Yliopistovaino ei lopu koskaan. Eliitti tuotti hankaluuksia vähän väliä 1990 luvun lopulla oli ruuhkaa ja rysäystä ja gang stalking aloitettiin ja jatkuu. Sitä toteututtaa "koko Suomi" tai ainakin hyvin monet tahot. Nyt kiinnostaisi tietää, mitä nämä oranssi/ nykyään tuoreen verenpunaisen patalakin heimolaiset ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän varovasti kirjoittaa vähän lisää, koska saattaa liittyä motiiviin, miksi joku pimee aatteellinen porukka on innolla osallistunut eläkevuosieni tuhoamiseen.

        Ehkä sieltä eliitistä tuli mojovan annos älykkyysgeenejä ja lahjakkuuksia. Olisi voinut tulla isäpuolen suvuistakin. Kun oli harteilla tällainen pää, se vaati mahdollisuuksien toteuttamista. Menin ihan väkisin hyvien perheiden oppikouluun (HYK). Sieltä sitten ihan helposti Helsingin yliopistoon. Vaino alkoi, kun olin tunkeutunut eliitin reviirille. Köyhän perheen lapsi oli tilastollinen harvinaisuus. Valmistuin, Yritettiin estää työelämään siirtyminen. Minähän vaan menin. Yliopistovaino ei lopu koskaan. Eliitti tuotti hankaluuksia vähän väliä 1990 luvun lopulla oli ruuhkaa ja rysäystä ja gang stalking aloitettiin ja jatkuu. Sitä toteututtaa "koko Suomi" tai ainakin hyvin monet tahot. Nyt kiinnostaisi tietää, mitä nämä oranssi/ nykyään tuoreen verenpunaisen patalakin heimolaiset ovat.

        Toivottavasti en hämärrä asiaa, kun kerron mukana olijoita. Helsingin TAIDEHALLI. Kun googlaatte, pitäisi saada näkyviin pitkä lista jäseniä: laitoksia, yhdistyksiä, jne ulkomaita myöten. Riksussa ainakin on henkilöitä, jotka kuuluvat johonkin Taidehallin alaiseen yhteisöön. Vaikka nämä yhteisöt eivät virallisesti harrasta esim. saatanan palvontaa, niin kulissien takana jotkut kuitenkin. - Ja kuulutaan kansainväliseen "salaliittoon", jonka tavoitteena on suunnilleen maailman saaminen hallintaan, jne.

        Minullehan on sanottu, etteivät tässä taloyhtiössä asujat ole helluntailasia , vaan kuuluvat johonkin muuhun pimeään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en hämärrä asiaa, kun kerron mukana olijoita. Helsingin TAIDEHALLI. Kun googlaatte, pitäisi saada näkyviin pitkä lista jäseniä: laitoksia, yhdistyksiä, jne ulkomaita myöten. Riksussa ainakin on henkilöitä, jotka kuuluvat johonkin Taidehallin alaiseen yhteisöön. Vaikka nämä yhteisöt eivät virallisesti harrasta esim. saatanan palvontaa, niin kulissien takana jotkut kuitenkin. - Ja kuulutaan kansainväliseen "salaliittoon", jonka tavoitteena on suunnilleen maailman saaminen hallintaan, jne.

        Minullehan on sanottu, etteivät tässä taloyhtiössä asujat ole helluntailasia , vaan kuuluvat johonkin muuhun pimeään..

        Jäi mainitsematta, että TAIDEHALLI ON VAINOSSANI MUKANA kaikkinen jäsenineen.

        En rasita tätä palstaa enemmillä kirjoituksilla. Kirjoitan Riksun palstalle lisää.

        IHAN VAAN HALUAISIN TIETÄÄ SEN YHTEISÖN, JÄRJESTÖN NIMEN, MIHIN TÄMÄ JAHDIN JOHTAJA alaisineen kuuluu.
        (V ituttaa, kun se on asunut 30 v. yläpuolellani.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi mainitsematta, että TAIDEHALLI ON VAINOSSANI MUKANA kaikkinen jäsenineen.

        En rasita tätä palstaa enemmillä kirjoituksilla. Kirjoitan Riksun palstalle lisää.

        IHAN VAAN HALUAISIN TIETÄÄ SEN YHTEISÖN, JÄRJESTÖN NIMEN, MIHIN TÄMÄ JAHDIN JOHTAJA alaisineen kuuluu.
        (V ituttaa, kun se on asunut 30 v. yläpuolellani.)

        Minulle on Riihimäellä vihjailtu, että vainoni tulee vasemmalta. Olenko ollut politiikassa mukana. Vainoni muistuttaa poliittista vainoa. - En ole ollut politiikassa.

        Nyt pulpahti mieleen. V.1918 muualta tulleet punaiset ampuivat äidilleni elintärkeän ihmisen, tuolla Varsinais-Suomen suunnassa. Oli siitä lähtien tuntenut voimakasta vihaa punaisia kohtaan. Hämeenlinnassa asuessaan toi sitä avoimesti esille, muutenkin kuin kokoomusta mainostamalla. - Olen tajuamattani saanut poliittista mainehaittaa itseeni. -Riksussa olenkin nyt kysynyt, maksetaanko minulle jälkikäteen vainoamalla. -Odottelen vastausta. -MUTTA TÄMÄ OLISI ERI ASIA KUIN YLÄPUOLEN AKATEEMISEN NOITA-AKAN YHTEISÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti en hämärrä asiaa, kun kerron mukana olijoita. Helsingin TAIDEHALLI. Kun googlaatte, pitäisi saada näkyviin pitkä lista jäseniä: laitoksia, yhdistyksiä, jne ulkomaita myöten. Riksussa ainakin on henkilöitä, jotka kuuluvat johonkin Taidehallin alaiseen yhteisöön. Vaikka nämä yhteisöt eivät virallisesti harrasta esim. saatanan palvontaa, niin kulissien takana jotkut kuitenkin. - Ja kuulutaan kansainväliseen "salaliittoon", jonka tavoitteena on suunnilleen maailman saaminen hallintaan, jne.

        Minullehan on sanottu, etteivät tässä taloyhtiössä asujat ole helluntailasia , vaan kuuluvat johonkin muuhun pimeään..

        Hkin taidehallista ihan vaan hämärä-muistona että mahdollisesti tuo satanistinen mielenkontrolli tai muu vaino- tai satanismi-tyyppinen juttu mukana siellä joskus-

        viittaa kyllä siihen että satanismi kontrolloi koko taidekenttääkin pitkälle kuten viihdettäkin ja mediaa. tää on niin hullua nää länsimaat.

        eikä paljon muuta kuvaa Viipurin eli Hmln taidemuseostakaan?

        Helsingissä Taidehalli-... samaa kulttia-piirejä muutkin alan paikat siellä?


    • Anonyymi

      linkki

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17861446/saatananpalvoja-satanismi-satan-is-real

      Tässä ketjussa löytyy määritelmää, minkälainen ihminen on satanisti.

      Sopivat tähänkin ihmiseen, mutta hän kuuluu johonkin suunnilleen "eliitti-satanisti-salaseuraan" ( en parempaakaan keksi). Häntä itseään on aivopesty/manipuloitu ehkä jo lapsena,

      En selitä enempää, ettei tartuta johonkin vähän väärään termiin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tänään jakanut seuraavaa linkkiä

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17460315/pienikokoiset-miehet---onko heilla-olemassa-yhdistys-suomessa

        Tässä ketjussa on asioita, joita myös hoolinnassa on tapahtunut. Hyvin pienten ihmisten yhteisöön törmäsin Aulangon joutsenlammella, ei missään kivoissa puuhissa.

        SATANISMI kukoisti Aulangolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SATANISMI kukoisti Aulangolla

        Tai jotakin sinnepäin. Minut sotkettiin Aulangon joutsenten asioihin sen takia, että vainooni kuuluu eläinrääkkäys. Ja tämän kyllä Metsähallituksen miehet tiesivät ja nainen.
        -Kerron vaan sen, että lapsia pakotettiin katselemaan, kun vaikka Ainoa rääkättiin ja minut pakotettiin katsomaan koko tilannetta.
        Hyvin monet ihmiset olivat huolissaan joutsenista ja yrittivät auttaa. En ollut ainoa, joka metsähallitukseen otti yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jotakin sinnepäin. Minut sotkettiin Aulangon joutsenten asioihin sen takia, että vainooni kuuluu eläinrääkkäys. Ja tämän kyllä Metsähallituksen miehet tiesivät ja nainen.
        -Kerron vaan sen, että lapsia pakotettiin katselemaan, kun vaikka Ainoa rääkättiin ja minut pakotettiin katsomaan koko tilannetta.
        Hyvin monet ihmiset olivat huolissaan joutsenista ja yrittivät auttaa. En ollut ainoa, joka metsähallitukseen otti yhteyttä.

        ILtalehti(?)julkaisi jonkun huumorijutun Hesassa olleesta joutsenesta. Kirjoittaja oli Suomen kuvalehdestä. -Tämän jutun jälkeen käytiin kimppuuni. Vaadittiin vastausta olenko kertonut "siitä". En osannut vastata olenko, kun tiennyt, mikä se "siitä" oli. - Kun joutsenten tarina oli loppu, kokosin kopiot suomi24 ketjuista. Panin ne boxiin ja boxin puusohvan laatikkoon. Boxin päälle ilmaantui postikortti, jossa tappouhkaus ellen vaikene.

        ETTÄ JOTAKIN PAHAA MINUN ARVELLAAN TIETÄNEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ILtalehti(?)julkaisi jonkun huumorijutun Hesassa olleesta joutsenesta. Kirjoittaja oli Suomen kuvalehdestä. -Tämän jutun jälkeen käytiin kimppuuni. Vaadittiin vastausta olenko kertonut "siitä". En osannut vastata olenko, kun tiennyt, mikä se "siitä" oli. - Kun joutsenten tarina oli loppu, kokosin kopiot suomi24 ketjuista. Panin ne boxiin ja boxin puusohvan laatikkoon. Boxin päälle ilmaantui postikortti, jossa tappouhkaus ellen vaikene.

        ETTÄ JOTAKIN PAHAA MINUN ARVELLAAN TIETÄNEEN.

        Eläinrääkkäyksiin minut sotkettiin sitten Riksussa vuosien ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinrääkkäyksiin minut sotkettiin sitten Riksussa vuosien ajan.

        MINUT SITKETTIIN AULANGON JOUTSENTEN ASIOIHIN. Lyhyesti ja ylimalkaisesti kerron , miten suunnitelmallisesti tuo tapahtui.

        Menin Riksussa Hirvijärvelle uimaan. Siellä olikin pystytetty seiväs ja siihen virallinen tiedote, että vedessä on sinilevää. Uiminen kielletty. Jonkun laboratorion Anelonen, jossa tutkimustiedot. (Jälkeenpäin kävi ilmi, että tiedote oli feikki, ei ollut sinilevää.)

        Lähdin HML:aan Ahvenistolle. Jouduin hankalan käsittelyn kohteeksi. Tehtiin selväksi, että minulla on kielto sinne. Häirittiin niin, että pyysin vieraan miehen avuksi ajamaan minut autollani maantien varteen.

        Ajoin Aulangon järvelle. Sain uida rauhassa. Kun olin niin lähellä Joutsenlampea, päätin käväistä jalkaisin siellä. Kuljin polkua pitkin. Polku päätyi lammen rannalla olevaan puskaan, jonne Janne yritti piiloutua. Takaosa näkyi. Menin houkuttelemaan pois. Näin, että toinen siipi oli vaurioitunut. - Sitten olinkin jutussa kiinni.


    • Anonyymi

      kirjoita keyword eli hakusana satanismi kohtaan Etsi--- tulee esille ketju: Jos on satanistisen----

    • Anonyymi

      Joskus kun vielä oli päässäni voimassa aivopesu, että hellarit ovat kaiken minuun kohdistetun pahan takana, mietin, että ehkä fundamentalisti helluntailaiset ?????

      Sitten kun mietin yläpuolella asuvaa noita-akkaa, sain vinkin ja linkin tutustua vapaa ajattelijoihin. EI, ei se noita-akka mikään vapaa ajattelija ole, vaan päinvastoin. Siitä päinvastaisesta eli fundamentalismista oli ollut ja on vieläkin artikkeli vapaa ajattelijoiden sivulla.

    • Anonyymi

      MIKSI KIRJOITTELEN HOOLINNAN PALSTALLE TÄMMÖISIÄ. Alkuun ihan siksi, että halusin selvittää, mikä pimee yhteisö on tässä talossa kimpussani. Että jos siellä olisi tietoa.

      MUTTA kannatta lukea se KOKO SUOMI VAINOO -ketju. Hämeenlinnassa vainotaan edelleen niin, etten viitsi käydä siellä. -Saisitte tietoa oman kaupunkinne tilasta. Kyllä se vainosysteemi ja valmius olisi siellä olemassa, vaikka minä en olisikaan.

    • Anonyymi

      AVASIN AIKOINAAN TÄMÄN KETJUN VAHINGOSSA HML-PALSTALLE VAIKKA PITI AVATA RMK-PALSTALLE. siksi täällä.

      LOPULTA SELVISI, ETTÄ KYSEESSÄN ON ELITISTISALASEURASATANANISTI.

      • Anonyymi

        toi Aulanko mahdollisesti okkultistien tai jopa muiden kuin ihmisten tekemää- eli sopii satanistien paikaksi- ja on ollut satanismia siellä-

        kaippa tuota eliitti-satanistien rikollista toimintaa?


    • Anonyymi

      selventävä linkki itse asiaan

      https://fi.wikipedia.org/wiki/salaseura

      Olli hei, toivoisin yhdistyksen kotisivuille vaikka blogiin artikkelia salaseuroista. Netistä löytyy tietoa. On monenlaista salaseurasatanistiakin.

      Monet TI:t eivät yhtään tiedä, mikä taho vainoaa tai mikä taho on mukana toteuttamassa vainoa. Voi olla salaseurakin.

    • Anonyymi

      vapaa-ajattelijat

      • Anonyymi

        Kun tässä taas ehdotetaan vapaa ajattelijoita, kirjoitin kahteen ketjuun. Virallisempaan ja satanismista kyselevään ketjuun. - Katsonpa sen ekan linkin.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe