Pillu paljaana perse pystyssä

Anonyymi-ap

Parasta on kesä. Jokin kiva ja irstas julkinen paikka. Lasken stringit mekon alta jalkoihin ja pyllistän että puolisoni voi nuolla ja sormettaa minua esileikiksi. Rakastan suuseksiä siitä asennosta. Ja puolisoni tykkää nuolla innie pilluani siitä asennosta. Samalla itse hyväilen persereikää ja haaveilen että kohta pilluni täyttyy kovasta kyrvästä. Mieheni avaa shortsit ja ottaa kalun esiin ja asettelee sen tiukkojen ja kiimasta märkien häpyhuulien väliin. Mieheni nai minua seinää vasten ja pidän kättä suuni edessä että en huuda. Haluan että mieheni laukeaa sisälleni joten toistelen hiljaa että jatkajatkajatka. Tunnen kuinka lastit purkautuvat sisälleni ja olen täynnä spermaa.tällä kertaa en itse tullut mutta oli kivaa :)

3

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva että teillä oli kivaa. Mitä sitten tapahtuu?

• Mitä haluaisit tapahtuvan ;) voishan täs käydä vielä vaikka iltauinnilla. Tai sit meen pissalle. Imen mun miehen kalun kovaks. Työnnän vibran pilluu. Laitan kyrpää liukkaria. Laitan perseenreikää liukkaria. Nojaan vessan seinää ja sanon miehelle et pane mua perseesee. Persereikä täyttyy miehen kullista vibraattori tuntuu hyvälle mä saan todella äkkiä. Jalat sheikkaa kyrpä lipsahtaa perseestä ulos. Mieheni komentaa sänkyyn. Pyllistän niin että vibra on päälöä ja pillusta valuu nestettä ku tuntuu niin hyvältä. Tuntuu että perse räjähtää ku mies on niin kovana. Haluan että mies panee mua vielä pilluun. Menen selälleen mies täyttää kyrvällään märän ja tiukan pillun kokonaan. Mies on tulossa kohta ja minäkin saan vielä yhen orkun. Haluan runkata lastin ulos niin vedän kyrvän ulos ja runkkaan lastin häpyhuulien päälle. Tällä kertaa tylsä kotipano. Mut ilman perseeseen panemista ei tollasia orgasmeja sais. Tykkään kun miehen kyrpä täyttää reiät niin isosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      120
      2239
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      55
      2174
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      6
      1402
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      76
      1393
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1140
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      979
    Aihe