Muita miehiä joka kiihottuu kun puoliso pissaa? Kiihotun myös jos nään jonkun kusella. Oma puoliso usein runkkaa tai ottaa suihin kun istuu kusella tai on puskapissillä. Jos olisi joku naikkonen niin voitaisiin vaihdella vaikka videoita tai kuvia. Sinulta siis pissavideoita ja meiltä vaikka Mitä nyt haluaisitkaan. Ollaan kolmekymppisiä hulluttelija pervoja vantaalta. Ja ihan vain siksi tällänen hulluttelu että jos nautit että joku kiihottuu kun kuset. Ja sinä kiihotut esimerkiks persepanosta tai suikkarista ni winwin.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479