Jos saisi tietää, että sinunlaisesi mies välittää minusta ja pitää minusta huolen.
Äidiltäni putoaisi huolen kivi sydämeltä
22
495
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, en epäile yhtään. Mä osaan aina hoitaa tollaset mielestäni ihan hyvin
- Anonyymi
Olisipa tämä minulle kiltille ja ihanalle yksinäiselle miehelle. 🥹🫂🫶
- Anonyymi
Tuolloin kosisin äitiäsi
- Anonyymi
🤭😅
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta olisi välissä? Kenties 50?🫢
- Anonyymi
Ymmärrän. Jotkut äidit kun puhuvat lapsilleen pienestä pitäen sukupuolijutuista. Hsn mukaan he väittävät vapauden ja turvallisuuden lisääntyvän niin. Ihan täydellistä vapaa-ajattelua ei varmaan ole olemassakaan takuulla.
Garanty - Anonyymi
Eiköhän hän vielä saa tietää.
- Anonyymi
Onko sanonut niin?
- Anonyymi
Ei hän tiedä kaivatustani mitään, mutta minä tiedän, että äitini reaktio olisi hänenlaisensa miehen kohdalla tuo.
- Anonyymi
Ajattelin aina, että alkuun voisi olla epäileväinen, mutta tunteiden aitous ja välittäminen, sekä säteilemämme onni varmasti vakuutaisi hänet Meistä.
- Anonyymi
Yäk
- Anonyymi
Mieheltä miehelle
- Anonyymi
Ketään naista ei moiset äidin pinkku hinttihiiret kiinnosta.
Äiti pelkää niitä miehiä joita niiden tyttäret antaa nussia.- Anonyymi
Ai niinkö sisaret keskenään?
- Anonyymi
Voisin kunnioittaa äitiäsi laskemalla kukkia hänen haudalleen, kiitoksena.
- Anonyymi
Onko naisen äiti kuollut?
- Anonyymi
Varoen ettei hautakivi kaadu pikkuisen päälle.
- Anonyymi
Kannattaisi äityliinien kasvattaa oikeita naisia 🤭
- Anonyymi
Olenko tavannut äitisi?
- Anonyymi
Mun äidillä leipois pumppu kiinni, jos olisin ehtinyt sekaantua 🤣
- Anonyymi
Perheesi vaikuttaa kyllä todella mukavalta, mutta olen miettinyt mitähän ne mahtaisi ajatella jos tästä joskus edetään.
- Anonyymi
Miks et pudota sitä kivee sieltä pois🙄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1142451- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821169