Bi- heteromiehen seuraa miehelle hakusessa.

Anonyymi-ap

Mahtaako löytyä rehtiä ja reipasta seuraa miespuolisille etsijälle?
Kiinnostaa varttunut vanhempikin tavallisen mukava mies olisi sopivinta seuraa.
Kyllä toki, miesseuraa voi myös hakea kuin muutakin seuraa bi-/t. heteroiden tapaan.
"Leimaa otsassa ei ole eikä tarvita", -intuitio ja tunne kertoo paljon, kehon kieli ja katseet jne.
Seksi painotuksella se voi ollakin hankalaa jos hakee vain pikaista anonyymiä hetken hekumaa, ja siitä selviämistään, siihen en pyri!
Ukkomiehillä joila taipumusta... on yleensä hyvä maine seksisuhteissa myös miespuolisten eli homoseksuaalien piirissä, uskoisin.

Itsellä alkaen nuoruudesta myöhempiin vuosiin olen kohdannut ns. bi-miehiä jotka olleet tai olivat aviossa.
He ovat olleet ihania rakastajia, minkä muistan. Tyydytys on ollut taattua siinä "genressä" l. tavassa mistä itse olen nauttinut ja jota eniten olen odottanutkin. He ovat innokkaits ja osaavat hommansa.

Heitä ei ole tarvinnut erikseen ohjata, osaavat yhtyä ihanasti kuten muissa suhteissaan aviossa tai muuten suhteissaan.

Mutta nykyään huomannut mm. tällä ym. palstalla vanhemmat miehet (useat aviossa, leskiä ym.) eritoten ovat alkaneet kiinnostua mieskontakteista ja haluavat "oppia" ja saada neuvoa asiaa entuudestaan tuntevilta.
He ovat rehtejä ja luotettavia uskoisin järjestään, kun vain kontaktien ottaminen onnistuisi paremmin.
Tällä palstalla se hankalaa jos yhteystietojen luovuttaminen epäilyttää ja hankalaa.

Sen jälkeen jo privaatimpaa jos tapaaminen onnistuu, eikö niin jos olette löytäneet keinoja kertokaa miten yhteys onnistuu.

Seksihelteet jatkuu... jos hyvin käy muutenkin.

8

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asiaa, hyvä sins ajankohtaonen avaus, nyt miehet pois poteroista ja päivänvaloon!
      Vielä on kesää jäljellä...jne.!

• Anonyymi

Kyllä, nyt aikuiset halukkaat luotettavat miehet, kertokaa haaveistanne mutta myös jotain itsestänne suhteessa omaan sukupuoleen - miehiin jotka kiinnostaa?

Ehkä meissä löytyy jotain enemmän kuin "käsityöt" yms. pikaiset satunnaiset jutut ?
      Olisi kiinnostavaa löytää kaveri "isolla K:lla, roteva pitkä mies aikuisen iässä, jolla 'pahimmat kiireet' olleet ja menneet!
      Ja nyt aikaa ja kykyä löytää vielä jopa kestävämpää ystävyyttä ja kaveria jatkuvan etsinnän sijaan!?

• Anonyymi

Kysellään vieläkö löytyy 'varteenotettavia' rehdin mukavia vahempia miehiä pks;lla?

• Anonyymi

Löytyy kun sopivat henkilöt kohtaavat... täällä se on huomattavan vaikeaa, vaikka kaikki ryhmät ja tyypit kokoontuu palstan mukaisella teemalla!
        "Etsivä löytää... ja kolkuttavalle avataan", tuli mieleen ja - "yrittänyttä ei laiteta"!
        Luotetaan tähän ajatukseen?

• Anonyymi

Mitä miehet miettii kun kuumat päivät painaa päälle?

Tänäänkin ajankohtainen aihe monille vapaille ja varatuille jotka yhä etsivät rohkeutta kohtaamisiin haluilllen, -tämäkin ap-!

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa kertokaa lisää, mielihaluistanne ja kokemuksista aiheen mukaan.

• Anonyymi

No kyllä löytyy.....

• Anonyymi

Kiva juttu, jos löytyy... annatko osviittaa millainen mies ja millä suunnalla tällä kertaa - ihan vaikka ujostelematta vihjaten?
        😉👆

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1767
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1631
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1222
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      991
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      951
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      801
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50