Niin miksi? Ja jos et ole kiinnostunut, niin miksi et?
Mies, jos olet kiinnostunut minusta
5
292
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiinnostunut
Kaunis, seksikäs, kiinnostava, söpö, hellyyttävä
Ei kiinnostunut
Ne muut jutut
Mutta ei niin yksinkertaista - Anonyymi
Ap - miksi et voi tehdä sellaista aloitusta, jossa kerrot, miksi olet kiinnostunut siitä miehestä?
Nämä kehujen kerjäämiset alkaa olla aika säälittäviä. - Anonyymi
Turha olla kiinnostunut. Olen henkisesti niin kypsymätön. Nainen tarvitsee aikuisen vierelleen. Itse olen tosi lapsenmielinen.
- Anonyymi
Tiedätkö, joskus kohtaa ihmisiä jotka puhuvat kohdallani tunnistamisesta, että ihmisessä on jotain mikä vetää puoleensa eikä sitä osaa selittää itselleen, tietää vain että tuo on mun ihminen. Ennen en tiennyt ja kuulin vain kuinka nämä ihmiset tunnistavat minut mutta en itse tuntenut samoin. Siksi kai vielä ihmettelen tätä sinun touhua vaikka aika älytöntä time to time onkin.
- Anonyymi
Katsot mua niin kiinnostuneesti ja intensiivisesti. Olet myös komea ja hyvässä kunnossa. Vahva kuin mikä <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169