https://youtu.be/Jtm8wL6F8wg?si=B7jXuuV1uQj79FlU
Mikä lie Oton tilanne kuumassa pirtissä?
Itse on siirtynyt kokonaan maan alle harrastamaan, milloin on kellariradalla paukuttelemassa pistoolilla milloin taas kotimökin kellarissa lennokkia liimailemassa.
Askartelee viileässä kellarissa
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Aikuisella miehellä on ihan joutavia harrastuksia, värkkäisi jotakin tarpeellista josta on hyötyä ihmiskunnalle.
- Anonyymi
Etkö itse osaa värkkäillä kun aikaa on kela elätillä tänne kirjoitella.
- Anonyymi
@Lilbettiina 7 t sitten:
"Vitun hyvää kesää kaikille, paskahan se tosin on Sitä oppii kirroomaan ihan huomoomatta, kun katsoo juutuubia"
Lilbettiina kirjoittaa asiaa.
Metsämanin on turha ottaa mitään kantaa vihapuheisiin kun itse on törkypuheen levittäjä. - Anonyymi
Aloittaja on aika pimeä kun huolehtii vieraista ja oma sukunsa missä lie?
- Anonyymi
Nyt oli Juojärvellä, ei Oton, vaan jonkun partaturrin kanssa isolla veneellä. Näkyi veetuttavan, kun ei saanut kiroilla ja möykätä juurikaan saati puhua pälpättää höpöjä.
- Anonyymi
Aika nolo video taas kunnan piikkiin
- Anonyymi
Kunniakuntalaista hemmotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090