Hyi hemmetti, nyt tuo pedofiili jäi kiinni Turussa joka aiemmin touhusi Paraisilla. Henkilön vanhemmat protestoivat vahvasti hänen puolestaan kun erotettiin koulusta mutta mites nyt tuo tunnettu perhe suhtautuu tähän uuteen tapaukseen onkin mielenkiintoista nähdä. Kyllä kasvatuksessakin on jotain häikkää ja luulisi että jotain merkkejä olisi ollut kotioloissakin noista touhuista mutta mene ja tiedä, ainah maailmassa on ollut tuollaisia sairaita ihmisiä ja tulee olemaankin mutta olisi hyvä kun tiedettäisiin kuka on ja nimi niin auttaisi paljon ehkäisemään ennalta seuraavat tapaukset. Lehdistä saamme sitten tietää varmasti ja jo nyt paikkakuntalaiset tietävät perheen ja tuon sairaan henkilön. Toivottavasti saa kunnon tuomion ja suuret sakot.
Lasten Salakatselua
Anonyymi-ap
0
229
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161