Onko teillä kokemusta, millainen meediot ja selvänäkijä on Tanja Tissari? Hän vaikuttaa pätevältä. Kertoo, ettei ole koskaan lukenut henkistä kirjallisuutta, vaan nämä lahjat ovat olleet hänellä lapsesta asti.
Löysin youtubesta hämmentävän haastattelun nimellä:
RTV esittää: Paulin pakeilla Tanja Tissari
https://www.youtube.com/watch?v=ZFUisyw7ehU
Miksi haastattelu oli hämmentävä? No siksi, noin 3 min - 5 min kohdalla videota Tanja kertoo omin sanoin, kuinka hä aikuisena alkoi kokea, että häntä tönittiin yöllä ja lopulta selvisi, että kyse oli hänen oppaistaan. Hän kertoi, että ei ollut koskaan aiemmin ollut tutustunut millään tavalla henkisiin asioihin ja oli siksi pelännyt tulevansa hulluksi.
Haluiaisin ymmärtää, miksi Tanja väittää myöhemmillä videoillaan ihan muuta, että hän on ollut jo lapsena selvänäköinen ja yhteydessä henkimaailmaan ym.
Tanja Tissari, millainen näkijä ja meedio?
11
102
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku on käynyt Tanjan vastaanotolla ja hänen näkemänsä asiat ovat toteutuneet, niin toivottavasti he voisivat tänne kertoa. Ainakin tuolla toisessa ketjussa hän oli saanut palautetta, ettei mikään ollut toteunut, mitä oli sanonut. Ja jos hän kertoilee jotain asiakkaan entisistä elämistä vakuuttavasti, niin eihän niitä voi mitenkään todistaa, vaan kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa siitä, mitä asiakas olisi joskus ollut.
Mutta kieltämättä hän kertoilee hyvin asioista, joita ei kertomansa mukaan ole koskaan lukenut, eli itse olen lukenut just vastaavia asioita kirjoista jo monen vuosikymmenen ajan. - Anonyymi
Sekasta selitystä alusta loppuun.
- Anonyymi
Tanja on tosi mukava. Hänen kertomansa asiat eivät ole toteutuneet. Eikä hän mitään pikkutarkkaa tietoa edes kertonut, vähän sellaista ympäripyöreää myönteistä jutustelua. Onneksi Tanja ei kuitenkaan pyydä kohtuuttomia palkkioita. Ehkä hän on parantajana parempi.
- Anonyymi
https://www.ajatonhetki.fi/tietoa-minusta/ Tanjan sivusto.
Tanja kertoo videolla, ettei ollut koskaan ennen kokenut mitään "henkistä" eikä tiennyt mitään henkimaailmasta siinä vaiheessa kun aikuisena miehensä vieressä nukkuessaan koki oppaidensa herättelevän häntä.
Myöhemmin hän silti mainostaa näin: "Lapsesta asti olen aistinut ja tulkinnut energioita."
Mitä käytännössä tarkoittaa, että lapsi tulkitsee ja aistii energioita?
Jospa hän oli vain unohtanut, mitä oli lapsena kokenut... - AnonyymiUUSI
Soitin viime syksynä, kysyin eräästä miehestä josta piti kuulua lähipäivinä ja jonku uuden piti tulla heti alkuvuodesta. No ei ole kumpaakaan tapahtunut.
- AnonyymiUUSI
Sellaasten ei kannata leikkiä mitään meedioita tai selvänäkijöitä, jotka eivät sitä ole.
Minun kokemuksen pohjalta tuolla mainitulla ei ole mitään edellytyksiä, mikään ei ole tähän päivään mennessä toteutunu, mistä edes on keksinyt alottaa, mitään parantajankykyjä en lähtisi edes arvailemaan.
Mielestäni aika surkeeta ja törkeetä niitä kohtaan ja vie heiltä arvostusta, jotka ovat aidon lahjan kanssa, koska jotka käy tuollasilla, luulee pian että kaikki samallaisia. En suosittele.
- AnonyymiUUSI
https://auttajatkuudesaisti.net/tanja-tissari-selvanakija-ja-entisten-elamien-tulkitsija/
Tuolla sivustolla lukee näin:
"Meedio ja selvänäkijä, Tanja Tissari on käyttänyt selväaistejaan jo lapsesta lähtien."
MInua häiritsee, että hän em. videolla kertoo, kuinka hänellä ei ollut ennen aikuisena tapahtuneita "tönimisiä" mitään tietoa henkisistä asioista, vaan kaikki oli ihan uutta. Hän sanoo olleensa kiinnostunut lapsena enkeleistä ja siitä, jatkuuko elämä kuoleman jälkeen. Kukapa pikkutyttö ei olisi miettinyt enkeleitä. Koulun uskototunnillakin heistä kerrottiin ja kiiltokuvia ym. tarroja on paljon enkeleistä tehty.
En tiedä, onko Tanjalla näkemistaitoja ja yhteyttä henkimaailmaan, mutta tuossa asiassa tulee valehtelun makua. Miksi? Jospa hän vastaisi tänne. - AnonyymiUUSI
Tanja tietää tosi paljon henkisistä asioista siihen nähden, ettei hän ole koskaan lukenut henkistä kirjallisuutta - tai niin hän ainakin sanoo.
Jos se on totta, niin mistä hän on saanut monipuoliset tietonsa? Henkioppailta?- AnonyymiUUSI
ettiny googlesta.
- AnonyymiUUSI
Onko sekään kehumisen aihe, ettei ole koskaan opiskellut kirjoista niitä asioita, mitä tekee työkseen. TIetysti sen kertomalla vahvistaa sitä, että ihmiset ajattelevat hänellä olevan nuo lahjat luontaisesti tai hän on saanut opit henkimaailman auttajilta.
Mielestäni kutakin näkijää/meediota voi kyllä kuunnella, jos hänen viestinsä tuntuvat kuulijan sisimmässä resonoivan, eli tuntuvat oikealta, ainakin sillä hetkellä, sillä yleensä, kun kulkee henkistä tietä eteenpäin, myös se oma "totuus" asioista voi muuttua tai laajentua.
Toivon, että T on aito, ettei kukaan tule huijatuksi. Olen käynyt parilla tosi hyvällä, jo edesmenneellä näkijällä, muutamalla aika hyvällä ja muutamalla huijarilla, mutta maksoin silti käynnistä, vaikka harmitti. Toiselle en olisi maksanut, mutta hänellä oli iso musta koira samassa huoneessa, joten en uskaltanut alkaa hankalaksi.- AnonyymiUUSI
Siis koira samassa huoneessa? Mä olen käyny useaan otteeseen Sastamalan meedio-näkijällä, hänelläkin olen nähny Facen kuvissa mustan koiran, mutta se ei ole kertaakaan ollut sisällä, kun olen käynyt luonaan.
Pihassa näin kerran vilaukselta, tosi suloisen näköinen hauveli, haukahti mulle pari kertaa kuin tervehdykseksi ja heilutti häntää :) aika samaa kokoa kun oma pystykorvani mutta paljon paksumpi turkki.
kysyin hältä, voisiko ottaa sen sisään, mutta sanoi ettei koskaan asiakkaitten aikana, että koirista ei voi koskaan mennä takuuseen, kun ovat omaa reviiriään vartioimassa.
Olen itse tosi koiraihminen, ja totesin siihen että se on täysin totta.
Eikä mun kyllä tekisi mieli mennä näkijälle, missä on koira samaan aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593875Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491631Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011576- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134