Itsensä paljastelu/vilauttelu kiihottaa

Anonyymi-ap

Olen huomannut varsinkin nyt yli 40-vuotiaana, että pieni "tahaton" itseni paljastelu kiihottaa todella. Tykkään esimerkiksi kulkea omalla pihalla rintaliiveissä ja pikkareissa, joskus aamulla rinnat paljaanakin. Tai sitten ohut toppi päällä eikä rintaliivejä alla ollenkaan. Piha on aika suojaisa, mutta kyllä naapureista ja tieltäkin sinne näkee. Saatam myös pukeutua ja riisuutua ikkunan edessä. Yleensä sellaista ihan tahatonta paljastelua. Eikä välttämättä kukaan läheskään aina edes tuota näe. Itseäni kuitenkin kiihottaa tuossa se, että joku saattaa nähdä.

Joskus saatan myös lenkillä käydä tuollaisessa melko ohuessa topissa, josta sopivassa auringon valossa rinnat vähän näkyy läpi. Muuten en nyt mitenkään erityisen paljastavasti pukeudu. Mutta tällainen pieni oma leikki välillä pihalla

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia?

Jonna43

15

463

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin jonna olet?

• Anonyymi

Keski-Pohjanmaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-Pohjanmaalta.

Olis ihana nähdä! Missäpäin k-p?

• Anonyymi

Itse tykkään myös kulkea ulkona vähissä vaatteissa. Ja esimerkiksi kasvimaalla, kun puuhailee niin lyhyt hame päällä siellä pyllistelen. Saa naapurin mies jotain katseltavaa 😊 Mutta joo samanlaisia ajatuksia ja tuntemuksia itsessäkin tuo herättää.

N41

• Anonyymi

Missä sä vaikutat

• Anonyymi

Minä ajattelen monesti nuorempia miehiä. Itse olen 43, niin sellaisia parikynppisiä, jotka käyvät kuumana tällaiseen vanhempaan naiseen. En ole koskaan toteuttanut fantasiaani, mutta usein vaikka kaupungilla jos huomaan nuoren/nuorten miesten katsovan tarkasti tai vaikka ravintolassa nuoren miehen kanssa tanssiessa, monesti alkaa pöksyt kostua. Näistä sitten masturboidessani haaveilen.

N43

• Anonyymi

Laita mulle viestiä oon 190 cm pitkä ja komea kikissä muhku2262

• Anonyymi
        UUSI

Moi, haluaisitko ottaa minulta neitsyyden. Olen 17 vuotias ja olen haaveillut vanhemmista naisista

• Anonyymi

Olenkin muutaman kerran miettinyt että tietääkö naiset (no tottakai tietää) että tiettyyn vuorokauden aikaan, illalla erityisesti kun aurinko paistaa alempana, niin joistain jumppatrikoista paistaa läpi kivasti. Näkyy stringit, nännit ja kaikki. Osa varmasti tekee sen ihan tietoisesti mutta sitte tuhdimmat tyttöset ei varmaan edes ajattele koko asiaa.. se taas näyttää kamalalta.

Salilla myös näkee nöpöttäviä nännejä toppien ja urheiluliivien alta. Ei se mua häiritse, enkä nyt juurikaan salilla vahtaile koska se on epäkohteliasta.

• Anonyymi

Itselle kävi joskus niin kun pihalla olin valkoinen toppi päällä ilman rintaliivejä jotain pihahommia tekemässä. Naapurin puolelle tuli joku remonttimies tekemään ulkovarasroa ja kysyi sieltä, että haittaako jos jättää kärryn siihen meidän puolelle tms. Samalla juteltiin niitä näitä siinä hetken. Huomasin, että mies kumman paljon kiinnittää rintoihini huomiota ja tajusin, että varmasti auringonvalo justiin sopivasti tulee sieltä suunnasta ja näkymät on ns. Melko avoimet. Siinähän sitten nännit kovana ja posket punaisena koitin keskustelua jatkaa.

Tavallaan ihan tahaton tilanne, jossa toinen näkeekin vähän liikaa alkoi itseä kiihottaa ja vielä tuo kiihotuksen näkyminen lisäsi sitä. Joten jonkun aikaa juteltuamme alkoi olla myös pikkarit märkänä.

Sinänsä ihan kiva tilanne ja mukava muistella jälkeenpäin.

• Anonyymi

Tämmösiä tilanteita saisi tulla enemmänkin kaikille vastaan. Ties vaikka niistä saisi alkunsa kiihkeä suhde? :)

Voisitko muuten kertoa mitä siinä tilanteessa pitäisi miehen tehdä jos jää kiinni naisen tissien katsomisesta? Voiko sitä tilannetta/mokaa mitenkään "pelastaa"? Esim katsomalla rohkeasti vaan uudestaan? Katsomalla silmiin ja hymyilemään? Ottamalla tilanteen haltuun ottamalla asenteen "kyllä, katsoin sun tissejä koska halusin! Mitä sitte vaikka katoinkin?" Vai pitäiskö häpeillen luikkia karkuun? Kuten sanoin niin en kohteliaisuudesta kyyläile naisten tissejä, mutta mies kun olen niin väkisinkin katse harhailee aina välillä. Varsinkin jos tulee vastaan kookkaampia ryntäitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmösiä tilanteita saisi tulla enemmänkin kaikille vastaan. Ties vaikka niistä saisi alkunsa kiihkeä suhde? :)

Voisitko muuten kertoa mitä siinä tilanteessa pitäisi miehen tehdä jos jää kiinni naisen tissien katsomisesta? Voiko sitä tilannetta/mokaa mitenkään "pelastaa"? Esim katsomalla rohkeasti vaan uudestaan? Katsomalla silmiin ja hymyilemään? Ottamalla tilanteen haltuun ottamalla asenteen "kyllä, katsoin sun tissejä koska halusin! Mitä sitte vaikka katoinkin?" Vai pitäiskö häpeillen luikkia karkuun? Kuten sanoin niin en kohteliaisuudesta kyyläile naisten tissejä, mutta mies kun olen niin väkisinkin katse harhailee aina välillä. Varsinkin jos tulee vastaan kookkaampia ryntäitä.

Varmasti ihan tilanteesta kiinni. Tuossa kun juteltiin ja mies katseli niin se tuntui hyvältä. Kyllähän katsoa aina saa, tuijottaminen tietysti eri asia. Mutta itse ainakin yleisesti tykkään, kun katotaan. Sehän on merkki, että niissä on jotain katottavaa.

• Anonyymi

Mitäs mieltä naiset on jos mies vilauttelee kullia vaikka lenkillä vastaan tullessa?

• Anonyymi

No jos mulkku paljaana kävelet vastaan niin et saa ihailevia katseita ellei sulta sitten löydy joku eeppinen megamulkku.

Joskus olen pullotus farkkujen sisällä seisoskellut kaupungilla aurinkolasit päässä. Hieman alaspäin kasvot kääntyneenä mukamas kännykkää räpläten. Samalla kumminkin olen oikeasti katsellut ohi käveleviä naisia. Aika moni vilkaisee alakertaan, jotkut hymyileekin. En tokikaan ole mikään soijainen löysäranne vaan ihan salilla ravaava parrakas ja komeakin mies että kyllä niitä katseita muutenkin tulee vaikkei pullottelisikaan. Itsevarma ja sopivan röyhkeä asenne/käytös on myös hyvä magneetti. Se heijastuu olemuksesta ulospäin ja kerää katseita.

• Anonyymi
      UUSI

Minä paljastelin penistäni naisille 80-90-luvuilla, ajaessani urhailushortsit jalassa työmatkoja pyörällä.
      Se alkoi ihan vahingosta, kun shortsit olivat silloin nimensä mukaisesti lyhyitä, ja ajaessa tahtoivat vielä lahkeet rullautua nivusia kohti. Joskus sitten kun oli erektio polkiessa päässyt jäykistämään kalun, se oli luiskahtanut aluspöksyistä ja lahkeesta ulos. Liikennevaloissa viereen pysähtynyt nuori nainen tuijotti kaluani ja hymyili, itse menin hämilleni ja koitin kiskoa lahjetta alemmaksi.
      Mutta sitten huomasin pitäväni tuosta kalun esittelemisestä ja niin vaikuttivat pyöräilevät naisetkin pitävän. Joskus kiihotuin niin paljon että runkkasin ajaessani mällit reisilleni.
      Kukaan ei vaikutanut laittavan pahakseen ja kerran jopa erään polttariseurueen naiset koskettelivat pikkupäissään kaluani, ollessani silloinkin valoihin pysähtyneenä ja suojatietolpasta kiinnipitäen asetin jalat polkimille niin, että varmaan yli kymmenen senttiä penistä oli näkyvillä jäykkänä. Kikatus oli kova ja tytöt piiskasivat toisiaan koskettelemaan yhä rohkeammin minua. Lopulta yksi heistä runkkasi kyrpääni niin että terska paljastui kokonaan. Oli aika vaikea jättää hommaa kesken, mutta valot vaihtuivat ja ihmisiä alkoi tulla lähemmäksi. Se jäi paljastelukokemusteni ykköstapahtumaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3364
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      552
      2078
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1976
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1960
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1307
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1230
    Aihe