Itsensä paljastelu/vilauttelu kiihottaa

Anonyymi-ap

Olen huomannut varsinkin nyt yli 40-vuotiaana, että pieni "tahaton" itseni paljastelu kiihottaa todella. Tykkään esimerkiksi kulkea omalla pihalla rintaliiveissä ja pikkareissa, joskus aamulla rinnat paljaanakin. Tai sitten ohut toppi päällä eikä rintaliivejä alla ollenkaan. Piha on aika suojaisa, mutta kyllä naapureista ja tieltäkin sinne näkee. Saatam myös pukeutua ja riisuutua ikkunan edessä. Yleensä sellaista ihan tahatonta paljastelua. Eikä välttämättä kukaan läheskään aina edes tuota näe. Itseäni kuitenkin kiihottaa tuossa se, että joku saattaa nähdä.

Joskus saatan myös lenkillä käydä tuollaisessa melko ohuessa topissa, josta sopivassa auringon valossa rinnat vähän näkyy läpi. Muuten en nyt mitenkään erityisen paljastavasti pukeudu. Mutta tällainen pieni oma leikki välillä pihalla

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia?

Jonna43

41

2044

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäpäin jonna olet?

• Anonyymi

Keski-Pohjanmaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-Pohjanmaalta.

Olis ihana nähdä! Missäpäin k-p?

• Anonyymi

Itse tykkään myös kulkea ulkona vähissä vaatteissa. Ja esimerkiksi kasvimaalla, kun puuhailee niin lyhyt hame päällä siellä pyllistelen. Saa naapurin mies jotain katseltavaa 😊 Mutta joo samanlaisia ajatuksia ja tuntemuksia itsessäkin tuo herättää.

N41

• Anonyymi

Missä sä vaikutat

• Anonyymi

Minä ajattelen monesti nuorempia miehiä. Itse olen 43, niin sellaisia parikynppisiä, jotka käyvät kuumana tällaiseen vanhempaan naiseen. En ole koskaan toteuttanut fantasiaani, mutta usein vaikka kaupungilla jos huomaan nuoren/nuorten miesten katsovan tarkasti tai vaikka ravintolassa nuoren miehen kanssa tanssiessa, monesti alkaa pöksyt kostua. Näistä sitten masturboidessani haaveilen.

N43

• Anonyymi

Laita mulle viestiä oon 190 cm pitkä ja komea kikissä muhku2262

• Anonyymi

Moi, haluaisitko ottaa minulta neitsyyden. Olen 17 vuotias ja olen haaveillut vanhemmista naisista

• Anonyymi

Olenkin muutaman kerran miettinyt että tietääkö naiset (no tottakai tietää) että tiettyyn vuorokauden aikaan, illalla erityisesti kun aurinko paistaa alempana, niin joistain jumppatrikoista paistaa läpi kivasti. Näkyy stringit, nännit ja kaikki. Osa varmasti tekee sen ihan tietoisesti mutta sitte tuhdimmat tyttöset ei varmaan edes ajattele koko asiaa.. se taas näyttää kamalalta.

Salilla myös näkee nöpöttäviä nännejä toppien ja urheiluliivien alta. Ei se mua häiritse, enkä nyt juurikaan salilla vahtaile koska se on epäkohteliasta.

• Anonyymi

Itselle kävi joskus niin kun pihalla olin valkoinen toppi päällä ilman rintaliivejä jotain pihahommia tekemässä. Naapurin puolelle tuli joku remonttimies tekemään ulkovarasroa ja kysyi sieltä, että haittaako jos jättää kärryn siihen meidän puolelle tms. Samalla juteltiin niitä näitä siinä hetken. Huomasin, että mies kumman paljon kiinnittää rintoihini huomiota ja tajusin, että varmasti auringonvalo justiin sopivasti tulee sieltä suunnasta ja näkymät on ns. Melko avoimet. Siinähän sitten nännit kovana ja posket punaisena koitin keskustelua jatkaa.

Tavallaan ihan tahaton tilanne, jossa toinen näkeekin vähän liikaa alkoi itseä kiihottaa ja vielä tuo kiihotuksen näkyminen lisäsi sitä. Joten jonkun aikaa juteltuamme alkoi olla myös pikkarit märkänä.

Sinänsä ihan kiva tilanne ja mukava muistella jälkeenpäin.

• Anonyymi

Tämmösiä tilanteita saisi tulla enemmänkin kaikille vastaan. Ties vaikka niistä saisi alkunsa kiihkeä suhde? :)

Voisitko muuten kertoa mitä siinä tilanteessa pitäisi miehen tehdä jos jää kiinni naisen tissien katsomisesta? Voiko sitä tilannetta/mokaa mitenkään "pelastaa"? Esim katsomalla rohkeasti vaan uudestaan? Katsomalla silmiin ja hymyilemään? Ottamalla tilanteen haltuun ottamalla asenteen "kyllä, katsoin sun tissejä koska halusin! Mitä sitte vaikka katoinkin?" Vai pitäiskö häpeillen luikkia karkuun? Kuten sanoin niin en kohteliaisuudesta kyyläile naisten tissejä, mutta mies kun olen niin väkisinkin katse harhailee aina välillä. Varsinkin jos tulee vastaan kookkaampia ryntäitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmösiä tilanteita saisi tulla enemmänkin kaikille vastaan. Ties vaikka niistä saisi alkunsa kiihkeä suhde? :)

Voisitko muuten kertoa mitä siinä tilanteessa pitäisi miehen tehdä jos jää kiinni naisen tissien katsomisesta? Voiko sitä tilannetta/mokaa mitenkään "pelastaa"? Esim katsomalla rohkeasti vaan uudestaan? Katsomalla silmiin ja hymyilemään? Ottamalla tilanteen haltuun ottamalla asenteen "kyllä, katsoin sun tissejä koska halusin! Mitä sitte vaikka katoinkin?" Vai pitäiskö häpeillen luikkia karkuun? Kuten sanoin niin en kohteliaisuudesta kyyläile naisten tissejä, mutta mies kun olen niin väkisinkin katse harhailee aina välillä. Varsinkin jos tulee vastaan kookkaampia ryntäitä.

Varmasti ihan tilanteesta kiinni. Tuossa kun juteltiin ja mies katseli niin se tuntui hyvältä. Kyllähän katsoa aina saa, tuijottaminen tietysti eri asia. Mutta itse ainakin yleisesti tykkään, kun katotaan. Sehän on merkki, että niissä on jotain katottavaa.

• Anonyymi

Mitäs mieltä naiset on jos mies vilauttelee kullia vaikka lenkillä vastaan tullessa?

• Anonyymi

No jos mulkku paljaana kävelet vastaan niin et saa ihailevia katseita ellei sulta sitten löydy joku eeppinen megamulkku.

Joskus olen pullotus farkkujen sisällä seisoskellut kaupungilla aurinkolasit päässä. Hieman alaspäin kasvot kääntyneenä mukamas kännykkää räpläten. Samalla kumminkin olen oikeasti katsellut ohi käveleviä naisia. Aika moni vilkaisee alakertaan, jotkut hymyileekin. En tokikaan ole mikään soijainen löysäranne vaan ihan salilla ravaava parrakas ja komeakin mies että kyllä niitä katseita muutenkin tulee vaikkei pullottelisikaan. Itsevarma ja sopivan röyhkeä asenne/käytös on myös hyvä magneetti. Se heijastuu olemuksesta ulospäin ja kerää katseita.

• Anonyymi

Minä paljastelin penistäni naisille 80-90-luvuilla, ajaessani urhailushortsit jalassa työmatkoja pyörällä.
      Se alkoi ihan vahingosta, kun shortsit olivat silloin nimensä mukaisesti lyhyitä, ja ajaessa tahtoivat vielä lahkeet rullautua nivusia kohti. Joskus sitten kun oli erektio polkiessa päässyt jäykistämään kalun, se oli luiskahtanut aluspöksyistä ja lahkeesta ulos. Liikennevaloissa viereen pysähtynyt nuori nainen tuijotti kaluani ja hymyili, itse menin hämilleni ja koitin kiskoa lahjetta alemmaksi.
      Mutta sitten huomasin pitäväni tuosta kalun esittelemisestä ja niin vaikuttivat pyöräilevät naisetkin pitävän. Joskus kiihotuin niin paljon että runkkasin ajaessani mällit reisilleni.
      Kukaan ei vaikutanut laittavan pahakseen ja kerran jopa erään polttariseurueen naiset koskettelivat pikkupäissään kaluani, ollessani silloinkin valoihin pysähtyneenä ja suojatietolpasta kiinnipitäen asetin jalat polkimille niin, että varmaan yli kymmenen senttiä penistä oli näkyvillä jäykkänä. Kikatus oli kova ja tytöt piiskasivat toisiaan koskettelemaan yhä rohkeammin minua. Lopulta yksi heistä runkkasi kyrpääni niin että terska paljastui kokonaan. Oli aika vaikea jättää hommaa kesken, mutta valot vaihtuivat ja ihmisiä alkoi tulla lähemmäksi. Se jäi paljastelukokemusteni ykköstapahtumaksi.

• Anonyymi

Minä olen antanut kyrpäni tulla esille Speedo-uikkareistani uimarannalla. Eihän se jäykkänä niihin millään mahdu, mutta ei se minua kiusaa. Tytöt (ja osa pojista) tykkää katsella ja kyrpä seisoo siksi vieläkin komeammin. Sitten kotiin lähtiessä täytyy käydä vessassa vetämässä käteen, että kalu mahtuu housuihin.

• Anonyymi

Tämä tässä kiteyttää yhden typerän ongelman mikä miehillä on. Vähän kun kiihottaa niin painellaan johonkin vessaan runkkaamaan sen sijaan että käytettäis kyseinen seksuaalinen energia panoseuran etsimiseen. Tai mikäli ei panoseuraa just sillon irtoa niin se energia käytettäisiin johonkin muuhun järkevään. Vaikka punttisalille, halkopinolle tai vaikka pitkälle kuluttavalle pyörälenkille! Sen energian voi kyllä valjastaa ihan järkevästikin. Ei ole pakko mennä runkkaamaan niinkuin joku säälittävä soijapoika.

• mielelläni katselisin, runkkaisin varmaa isoa kulliani 19cm

• Anonyymi

Minä kuljin viikonloppuna kesämekossa ilman rintsikoita. Varmasti ainakin välillä nännit mekon läpi erottuivat. Ihanan seksikäs tunne itselle tuli. Lisäksi tuttavien mökillä oli mukava saunasta mennä uimaan alastomana kun bikinit "unohtuivat" kotiin. Tuttavaperheen mies ei tuntunut saavan katsetta irti minusta viikonlopun aikana. Kiva oli tuottaa silmäniloa toisille sekä itselle mukavaa oloa.

N38

• Anonyymi

Itsellä miehenä kiihottaa myös pieni "tahaton vilauttelu". Esim. kesällä kuljen löysissä shortseissa ilman alushousuja ja huomattavasti normaalia suurempi kullini näkyy selvästi heilusessaan lahkeessa. Ei jää epäselväksi se että millainen pölli löytyy lahkeesta.

• Anonyymi

aloitit ihan oikein liivit jotta kunnon nännit näkyy kireän topin alta myös yleisellä paikalla ole ylpeä rinnoistasi näytä muillekkin

• Anonyymi

Omassa puutarhassa tulee joskus kuljettua ainoastaan lyhyt kesämekko yllä, kukkien kastelua lähinnä, voi hyvinkin nähdä hoidetun puutarhani hyvällä tuurilla, ainakin naapuri tulee aika usein samaan aikaan kyykkimään sen toivossa, sattumaltako ?

• Anonyymi

Eilen illalla tein vain kierroksen kesämekossa, ei tarvinnut kastella lainkaan puutarhaani, tuuli kevyesti nosteli helmoja aina välillä ja olihan naapuri myös tietysti pihallaan puuhastelemassa, yritin pitää käsin helmoista kiinni, mutta välillä en ehtinyt kun tuuli toi esiin pakarani, en tiedä olenko vähän pikkutuhma naapurille välillä, sillä kumarruin peppu naapuriin päin vähän ja kääntäen samalla suuntaa sieltä pois kumartuen kokonaan alas, rinnat melkein näkyviin , peppuni sijaan.

• Anonyymi

Minä kuljin usein myös alusvaatteissa omalla pihalla. Joskus taas ilman alusvaatteita kesämekko päällä. Naapurin 70-vuotias mies tuntuu usein seurailevan ja kovasti tuntuu olevan asiaa varsinkin jos alusvaatteissa olen. Olenkin alkanut jopa vähän häntä varten pukeutua. Ja on se minunkin mielestä kiihottavaa, että voin tarjota naapurin vanhalle Herralle jotain nähtävää. Aluksi se huomio ehkä vähän hämmensi, mutta nykyisin enemmän kiihottaa, vaikka välillämme ikäeroa reilusti onkin, kun itse olen 36-vuotias.

• Anonyymi

Hienoa hienoa. Lisää vain pikku vilauttelua 👍👍

• Anonyymi

En löytänyt enää palstaa (muista), jolla joku kertoi havainnoistaan Lahden satamassa viikonvaihteessa,useampia naisia kesämekoissa ilman rintsikoita alla ja pari pöksytöntä havaintoa. Silloin luin havainnot vaimolle ääneen.

Eilen päätimme lähteä satamaan peräkonttikirppisnkierrokselle. Vähän yllytin vaimoa, että nyt on niin kuuma, että voisi myös pukeutua kepeästi. Tavanomaisiin valmisteluihin meni taas tovi. Huomasin, että vaimo sovitteli kahtakin kesämekkoa ja kysyi kumpi. Molemmat kepeitä, lyhyitä. Mutta toinen, avara kaula-aukko ja selkäpuolella nauhat pepun yläosasta niskaan on aina mielestäni suosikkini. Mekko istuu hyviin ja on ohuehko paljastaen hyvin vaimon muotojen liikkeet.

Odottelin jo pihalla ja autoon noustessamme huomasin, että nyt oltiinkin liikkeellä tosi kepeästi. Mekon alla ei ollut mitään. Tissit sojottivat kivasti turvavöissä ja helma nousi paljastaen autossa istuessa pöksyttömyyden.
      Vaimo tuumasi kommenttiini, oho, rohkea, että itsehän ehdotit.

Satamassa kuuma ja varmaan 70-80 myyjää ja paljon väkeä. Kyllä tosiaan tuo liivittömyys piti paikkansa. Pongasin useamman eri-ikäisen naisen ilman tissiliivejä. Oli kiihottavaa seurata vaimon liikkumista, välillä vähän kauempaakin.

Kyllä hänen kepeä vaatetuksensa tuli myös noteerattua usealta taholta.

• Anonyymi

Jatkoa
        Vaimon kesämekon nauhaselkämyksestä näkyi jo selvästi, ettei alla ole rintsikota ja osin sekin ettei pöksyjäkään ole sen verran avoin selkämys oli myös pyllyn yläosan päällä.

Vaimo katseli ja tutkiskeli myytäviä tavaroita kaikessa rauhassa autojen taakse asetetuilla pöydiltä ja myös maasta syvään kumarrellen jolloin tissit paljastuivat kaula-aukosta nännejä myöden. Useampi miesmyyjä ja asiakkaatkin pääsivät osalliseksi näkymistä. Pari ukkoa seuraili vaimoa pidemmän aikaa, josta ohimennen vihjaisin hänelle. Ja näillekös hän sitten kumartelikin useamman kerran tavaroita tutkiskellessaan.

Aina vaimon kumartuessa lyhyt mekonhelma nousi takaa ihan kankkujen tuntumaan.. Yhdessä kohtaa vaimon tutkiessa maassa maton päällä olevia lasiastioita tuuli nosti hieman helmaa hetkeksi, jolloin näkyi selvästi paljas takamus. Olin aika lähellä näitä kahta ukkoa ja kuulin toisen sanovan, että nyt varmistui ettei tuolla naisella ole pöksyjäkään ja olis kiva nähdä edestä. Kehuivat myös vaimon pystyjä tissejä.

Myynipaikat kierreltyämme, mukaan tarttui kaksi lasimaljakkoa ja päättimme mennä sataman yhdelle terassille juomaan jotain kylmää.
        Vaimo jäi katselemaan löytyisikö terassilta varjoisaa paikkaa ja minä hain juotavat.

Ei ollut varjossa vapaata. Minä istuin selin aurinkoon ja vaimo vastapäätä. Hän tykkää ja jaksaa hyvin olla auringossa.

Olihan siinäkin kiva katsoa miten hänen ohuen mekon alla olevat paljaat rinnat värähtelivät pienestäkin liikahduksesta ja nännit kuulsivat
        selvästi läpi. Huomasin, että vaimoa aiemmin seurailleet miehet menivät aivan vierestämme ohi istuen takanani olevan pöydän ääreen.

Kerroin havainnoistani ja miesten puheista hiljaa vaimolle ja leikilläni vihjaisin, että voisit siinä vähän vilauttaa äijille lisää. Niinkö meinaat hän vastasi ja näytti minulle kieltään. Hetken päästä hän kumartui eteenpäin ja oli korjaavinaan sandaalien hihnaa, jolloin kaula-aukko paljasti täyden näkymän sisältöön auringon kirkkaassa valossa.

Kiirettä pitämättä vaimo korjaili sandaalin solkea.
        Ylös noustessa huomasin tutun kiihotuksen punan kaulalla ja nyt nännit sojottivat tappeina kankaan läpi. Juomat oli juotu, mutta yllätyksekseni hän ehdotti vielä pehmiksiä.

Kävin hakemassa vaniliapehmikset. Olivat muuten jättikokoa. Tuli kiire nuoleskella ettei jätski sula tötteröstä sormille. Tullessani pehmisten kanssa
        sisätiloista terassille huomasin vaimon näyttävän edessään oleville ukoille hieman enemmän. Hän räplääsi kännykkäänsä ja kuin huomaamatta hänen jalkansa aukesivat ja samalla mekon helma kohosi.

Hänen musta kiitoratansa ja paljaat häpyhuulet näkyivät selvästi. Vilkaisin ukkojen pöytään ja sinnehän ne ukot katselivat vaimon jalkoväliin. Kirkas auringon valo ei jättänyt mitään piiloon.

Istuutuessani, vaimo vielä väisti minua hieman ja levitti siinä jalkansa hetkeksi ihan kunnolla. Siirsin vielä hieman tuolia I, jolloin viereisessä pöydässä miehillä oli vapaat näkymät vaimon suuntaan.

Nautiskelimme pehmikset kiireettä ja juttelimme, jolloin vaimo nojasi välillä pöytään ja aina samalla vielä muutaman kerran raotteli jalkojaan tarjoten ukoille näkymiä tuijottaen minua silmiin selvästi kiihottuneena. Ylös noustessamme hän vielä pudotti laukkunsa ja sitä ylös terassilta nostaessaan suorin jaloin paljasti miehille kokonaan takamuksensa ja mitä sieltä jalkovälistä nyt näkyi.

Kotiin päästyämme minut melkein raiskattiin. Vaimo kävi niin kuumana, että hänen oli saatava ja heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa
        Vaimon kesämekon nauhaselkämyksestä näkyi jo selvästi, ettei alla ole rintsikota ja osin sekin ettei pöksyjäkään ole sen verran avoin selkämys oli myös pyllyn yläosan päällä.

Vaimo katseli ja tutkiskeli myytäviä tavaroita kaikessa rauhassa autojen taakse asetetuilla pöydiltä ja myös maasta syvään kumarrellen jolloin tissit paljastuivat kaula-aukosta nännejä myöden. Useampi miesmyyjä ja asiakkaatkin pääsivät osalliseksi näkymistä. Pari ukkoa seuraili vaimoa pidemmän aikaa, josta ohimennen vihjaisin hänelle. Ja näillekös hän sitten kumartelikin useamman kerran tavaroita tutkiskellessaan.

Aina vaimon kumartuessa lyhyt mekonhelma nousi takaa ihan kankkujen tuntumaan.. Yhdessä kohtaa vaimon tutkiessa maassa maton päällä olevia lasiastioita tuuli nosti hieman helmaa hetkeksi, jolloin näkyi selvästi paljas takamus. Olin aika lähellä näitä kahta ukkoa ja kuulin toisen sanovan, että nyt varmistui ettei tuolla naisella ole pöksyjäkään ja olis kiva nähdä edestä. Kehuivat myös vaimon pystyjä tissejä.

Myynipaikat kierreltyämme, mukaan tarttui kaksi lasimaljakkoa ja päättimme mennä sataman yhdelle terassille juomaan jotain kylmää.
        Vaimo jäi katselemaan löytyisikö terassilta varjoisaa paikkaa ja minä hain juotavat.

Ei ollut varjossa vapaata. Minä istuin selin aurinkoon ja vaimo vastapäätä. Hän tykkää ja jaksaa hyvin olla auringossa.

Olihan siinäkin kiva katsoa miten hänen ohuen mekon alla olevat paljaat rinnat värähtelivät pienestäkin liikahduksesta ja nännit kuulsivat
        selvästi läpi. Huomasin, että vaimoa aiemmin seurailleet miehet menivät aivan vierestämme ohi istuen takanani olevan pöydän ääreen.

Kerroin havainnoistani ja miesten puheista hiljaa vaimolle ja leikilläni vihjaisin, että voisit siinä vähän vilauttaa äijille lisää. Niinkö meinaat hän vastasi ja näytti minulle kieltään. Hetken päästä hän kumartui eteenpäin ja oli korjaavinaan sandaalien hihnaa, jolloin kaula-aukko paljasti täyden näkymän sisältöön auringon kirkkaassa valossa.

Ylös noustessa huomasin tutun kiihotuksen punan kaulalla ja nyt nännit sojottivat tappeina kankaan läpi. Juomat oli juotu, mutta yllätyksekseni hän ehdotti vielä pehmiksiä.

Kävin hakemassa vaniliapehmikset. Olivat muuten jättikokoa. Tuli kiire nuoleskella ettei jätski sula tötteröstä sormille. Tullessani pehmisten kanssa
        sisätiloista terassille huomasin vaimon näyttävän edessään oleville ukoille hieman enemmän. Hän räplääsi kännykkäänsä ja kuin huomaamatta hänen jalkansa aukesivat ja samalla mekon helma kohosi.

Hänen musta kiitoratansa ja paljaat häpyhuulet näkyivät selvästi. Vilkaisin ukkojen pöytään ja sinnehän ne ukot katselivat vaimon jalkoväliin. Kirkas auringon valo ei jättänyt mitään piiloon.

Istuutuessani, vaimo vielä väisti minua hieman ja levitti siinä jalkansa hetkeksi ihan kunnolla. Siirsin vielä hieman tuolia I, jolloin viereisessä pöydässä miehillä oli vapaat näkymät vaimon suuntaan.

Nautiskelimme pehmikset kiireettä ja juttelimme, jolloin vaimo nojasi välillä pöytään ja aina samalla vielä muutaman kerran raotteli jalkojaan tarjoten ukoille näkymiä tuijottaen minua silmiin selvästi kiihottuneena. Ylös noustessamme hän vielä pudotti laukkunsa ja sitä ylös terassilta nostaessaan suorin jaloin paljasti miehille kokonaan takamuksensa ja mitä sieltä jalkovälistä nyt näkyi.

Kotiin päästyämme minut melkein raiskattiin. Vaimo kävi niin kuumana, että hänen oli saatava ja heti.

Kesä ja helle sekä naisen kiima.
        Hyvä yhdistelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa

Harmi kun jäi kirppis välistä töiden takia. Olisi ollut kiva seura tuonlaista naista kevyessä vaatetuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa

Ihana ja upea vaimo!

• Anonyymi

Mie olin peräkonttikirppiksellä ja näin tuon naisen, jonka mekon selkämyksessä nauhat.
      Voi pahus kun en tullut seuranneensi paremmin.
      Nyt meni hukkaan.

• Anonyymi

Kiihottavaa on nähdä vilauttelua ja sen huipentuma olisi takaapäin pano, pakaroita ja pehmeitä tissejä puristellen.

• Anonyymi

Vähän surullinen olo tulee kun lukee ylläolevia kommentteja. Joskus menneinä vuosina ihmiset paljastelivat itseään estottomasti, mutta nyt tarjolla on enää pikkutuhmaa vilauttelua jos sitäkään.

Kansa on huudellut kovempia tuomioita ja isompia vankiloita. Lopputulos on sitten se että häkki heilahtaa jos joku näkee vahingossakin sukukalleudet. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Minä vilautin vahingossa vähän enemmänkin. Olin iltalenkillä ja valtava uimaranta tai hiekkadyynit, jossa ei porukkaa lähelläkään. Ajattelin käydä uimassa, joten vaatteet pois ja veteen. Hetken uituani nousin vedestä ja tarkoitus oli hetken kuivatella ja pukea vaatteet takaisin päälle.

Siinä vaiheessa huomasin rannalla vähän vanhemman miehen joka oli myös ollut uimassa ehkä vähän matkaa minun uimapaikastani ja kuvaili itseään.. ja minä olen vedessä, vesi enää poövien alapuolella. Täysin alastomana ja vedestä noustessa nännit tietysti pystyssä. Ehkä pahinta tuossa oli, että kun tarkemmin katsoin niin mies olin yksi minua reilu 20v vanhempi työkaveri.

Oli loman jälkeen maanantaina mukava palata töihin. Sellainen kiihottunut puna levisi kasvoille kun tämä mies tuli huoneeseeni työasioissa. Kyseli sitten työasioiden perään, että oletko uimassa käynyt. En tiedä miksi mutta tämän jälkeen tunnen oloni kiihottuneeksi hänen seurassaan.

N33

• Naisista en tiedä, mutta itseäni tuo jutuu kiihottaa, voidaanko soitella?

• kiinnostaako puhelinsessio...

• Anonyymi

Olisipa kiva tikistellä salaa sinua ja hiplata itseäni.

• Anonyymi

Vaimo tykkää myös kulkea välillä vähissä vaatteissa tai sopivasti vilautella. Saatetaan esimerkiksi käydä ravintolassa syömässä, että hänellä ei ole alusvaatteita ollenkaan. Tuollaisten jälkeen hän käy todella kuumana.

• Anonyymi

Kuulostaa oikein hyvältä!

• Anonyymi

upea näky mini hameen alla ei pikkareita t-paidan alla ei liivejä kiitos

• Anonyymi

Haluaisitko neitokainen hesasta kokea pikku hierontaa pyyhkeen alla vaikka mustikkamaalla? Ilman pöksyjä, hellästi ja turvallisesti. Myös kotona. sakariheiska22@ gmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2485
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      40
      1634
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      141
      1286
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      293
      1086
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      314
      1036
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      1012
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      22
      975
    8. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      926
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      814
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      783
    Aihe