Olen ihastunut sinuun. 🩷
🤡
Tiedoksi naiselle
23
666
Vastaukset
- Anonyymi
Hankkisit itsellesi apua jooko
- Anonyymi
ole horo hiljaa
- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Oh no.
- Anonyymi
Hyvä biisi 🩷 tallensin
- Anonyymi
Huh mikä kipale. Ihan hypähti sydän kurkkuun, mutta oli onnellinen loppu
- Anonyymi
🩷 🤡
- Anonyymi
Hän kurkisti tänään kulman takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän kurkisti tänään kulman takaa.
Näin tein. Mutta kyllä silmiinkin toisiamme katsottiin.
- Anonyymi
Kukahan tämäkin pelle mahtaa olla?
Hmm.. sen kun tietäisi. 🤔- Anonyymi
Liian helppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian helppo.
"Hermanni kärsi jo yliväsymyksestä, kun edellinen yökin oli jäänyt miltei nukkumatta painajaisten takia. Unessa Sylviakin oli ollut rosvoterroristien puolella ja ajanut Hermannia pois lentokoneesta." Yle Elävä arkisto
- Anonyymi
Mut tää sirkus tarvii sua
- Anonyymi
Kellopeli App? 🙂
- Anonyymi
Olet kauhea.
- Anonyymi
Sillä miehellä ketä oot täällä haukkunut jo kauan, on tyttöystävä tällä hetkellä. Anna olla jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä miehellä ketä oot täällä haukkunut jo kauan, on tyttöystävä tällä hetkellä. Anna olla jo.
Tapan itseni siis.
- Anonyymi
Kiva.
- Anonyymi
Minun mielenkiinnon herättänyt mies oli juurikin väsynyt, mutta hyvinkin edukseen..
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Niin mäkin sinuun höpsö 😘💕
- Anonyymi
🤡💘
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199