Eikö Flixbussilla tunneta sen KAAMEAA kohtaloa? Vai miksI leikkivät TULELLA?
Klo 3.00 lähti myös SE SURULLISENKUULUISA Paunun yövuoro jonka oli tarkoitus kiusata Pupua 3-tiellä.
31
337
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö ole huomannut, että Flixbus ei yritäkään kilpailla kolmostien suunnassa OB:n kanssa, vaan ainoastaan Valkeakosken liikenteen kanssa. Loppuvat 26 euron lipulla matkustavat.
- Anonyymi
Et kai luule että VLantautuisi Flixbussille sen enempää kuin Paunullekaan?!
- Anonyymi
Flixbus on HOUKKA! Kuten oli Paunukin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai luule että VLantautuisi Flixbussille sen enempää kuin Paunullekaan?!
Ei kai nyt enää kenenkään tarvi Paunulle antautua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flixbus on HOUKKA! Kuten oli Paunukin!
Niin, ja VL on OIKEAMIELINEN LIIKENNÖITSIJÄ, ylistetään Valkeakosken liikennettä-
Ylistet,ään Valkeakosken liikennettä perusteettomasta irtisanomisesta,
Ylistet,ään Valkeakosken liikennettä perusteettomasta irtisanomisesta, - Anonyymi
Ylistetään Lauria, Ylistetään Lauria.
Halleluja!
Halleluja!
Halleluja!
Halleluja!
Halleluja!
Halleluja!
Halleluja!Ylistetään Lauria, Ylistetään Lauria.
Halleluja!
Halleluja!
Buahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
BuahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBuahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
BuahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaBuahhahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt enää kenenkään tarvi Paunulle antautua?
Heini ei antautunut Paunulle koskaan.
- Anonyymi
Pointti siis se että Flixbus on toistamassa Paunun virheen. Eli laittaa 3-tielle lähdön klo 3.00 kuten Paunukin teki VAIKKA Pupu JO kulkee 3-tien yössä EIKÄ ANTAUDU.
- Anonyymi
No VL;n rahat ovat lopussa ja Fibus ja Flixbus vievät loputkin tuhkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hyväksy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heini on kiinteistömoguli. Häneltä ei massit lopu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heini ei Flixbussia pelkää. Kuten ei pelännyt Paunuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai se Heinikään niin yksinkertainen ole, että tuhlaisi kaikki miljoonansa kolmostielle?
- Anonyymi
Hyvä kun tulee kilpailua. Ei tarvitse kahta kertaa miettiä kumman asiakas valitsee jos toinen vaihtoehto on uutuuttaan kiiltelevä Irizar ja toinen yli miljoona ajettu vanha lähiliikennelintta. Sattuu myös tuo parempi vaihtoehto olemaan edullisempi.
- Anonyymi
VL:n kalusto on ensiluokkaista.
- Anonyymi
Mutta kummassapas on paremmat kuljettajat?
- Anonyymi
Irizar voi olla homeessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irizar voi olla homeessa
Tämä ei ole se surullisen kuuluisa Onnibussin home-irizar, jossa allergiset eivät pystyneet istumaan koko matkaa.
Vakavasti puhuen, olen seurannut nyt alkaneen liikenteen matkustajamääriä satamassa ja ihmeen paljon heitä on ollut heti linjan alussa. Sitä en tiedä, poistuvatko he Kampissa vai jatkavatko pidemmälle, mutta yllätyin itsekin positiivisesti määrästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole se surullisen kuuluisa Onnibussin home-irizar, jossa allergiset eivät pystyneet istumaan koko matkaa.
Vakavasti puhuen, olen seurannut nyt alkaneen liikenteen matkustajamääriä satamassa ja ihmeen paljon heitä on ollut heti linjan alussa. Sitä en tiedä, poistuvatko he Kampissa vai jatkavatko pidemmälle, mutta yllätyin itsekin positiivisesti määrästä.OnniBusin uljas Bova ei ainakaan ollut homeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakavasti puhuen, olen seurannut nyt alkaneen liikenteen matkustajamääriä satamassa ja ihmeen paljon heitä on ollut heti linjan alussa. Sitä en tiedä, poistuvatko he Kampissa vai jatkavatko pidemmälle, mutta yllätyin itsekin positiivisesti määrästä.Minä taas olen ollut korona-ajasta asti yllättynyt Pupun raskaista kuormista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas olen ollut korona-ajasta asti yllättynyt Pupun raskaista kuormista.
Olen yllättynyt kuinka tämän Puppelin raskaat kuormat eivät näy tuloslaskelmissa eikä kalustoinvestoinneissa.
On vain toistakymmentä vuotta vanhoja jyriä ja kruununa Fibusin vuokraraaskut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yllättynyt kuinka tämän Puppelin raskaat kuormat eivät näy tuloslaskelmissa eikä kalustoinvestoinneissa.
On vain toistakymmentä vuotta vanhoja jyriä ja kruununa Fibusin vuokraraaskut.VL:n vanhin bussi on uudehko Flyer.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL:n vanhin bussi on uudehko Flyer.
Ajetaanko tällä uudenkarhealla Flyerillä Helsingin vuoroja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole uudenkarhea, vaan uudehko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole uudenkarhea, vaan uudehko.
Sarkasmia. 2008 vuosimallin Flyer ei ole luonnehdittavaksi uudehkoksi. No ehkä SLHS:n piirissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarkasmia. 2008 vuosimallin Flyer ei ole luonnehdittavaksi uudehkoksi. No ehkä SLHS:n piirissä.
Onhan tuo Koiviston luokituksessa sissäänajettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhaa kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
Saattapa olla, mitä sitten tarkoittaneekaan, mutta miten liittyy kommenttiin?
- Anonyymi
Mitä onko Paunu tehnyt paluun kolmostielle?!?! Sanonpahan wain YLISTYS ja kowaa PAUNUTUSTA olenkin odottanut myöskin!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
- Anonyymi
Miksi paronimieliset eivät VIELÄKÄÄN myönnä sitä, että Paunun loppu oli TODELLA häpeällinen?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2029632Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314387Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1193965Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003831- 2023397
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik192854Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221377Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731366- 901174
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151151