Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️
Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka teit selväksi tunteet mua kohtaan.
Meillä oli hetkemme mutta jokin sai sinut käyttäytymään mua kohtaan tylysti.
Olisit vain sanonut suoraan että et halua enää nähdä.
Päivieni piristys, missä olet?
17
1790
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä sua ❤️
Luulin että meidät oli tarkoitettu yhteen. - Anonyymi
En usko että olet luotettava.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Mä olen kotona.
- Anonyymi
Pannuhuoneessa niinkuin yleensäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pannuhuoneessa niinkuin yleensäkin.
Ohi
- Anonyymi
Mökillä edelleen sunnuntaihin asti. Tiistaina sitten samaan aikaan siellä kuin ennen.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Monta viikkoa viälä mökillä kun ei työt häiritse.Haluun kyllä nähdä.
- Anonyymi
ohi
- Anonyymi
Juu anna mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu anna mennä.
oppaa
- Anonyymi
Lomat alkanut hyvin sulla säät suosii ☀️hienoa
- Anonyymi
En täällä käy, totesin sen olevan turhaa. Muutan ulkomaille siellä rommi s244 toimi.
- AnonyymiUUSI
Olen lähellä.. Samassa asunnossa. Zumzumzum.. Pauhukello soi ja olen alasti sinua varten. Olen nyt kalju.
- AnonyymiUUSI
Ihana kun ilmestyit mies ❤️
Oon ikävöinyt ja kylpenyt surussa koko viikon.
Tunnen sähköä meidän välillä. Ainakin 25 t volttia.
Odottanut milloin halaat 🫶🏻voisitko näyttää käsimerkin niin tiedän koska voin lähestyä sua jos sä et uskalla. - AnonyymiUUSI
Tänään huomasin että ei tunteet oo kummallakaan kuollu. Molempien silmissä on tunteiden paloa enemmän kuin ennen❤️Rakkaus tekee toisilleen hyvää. Esileikkiä suurempaan nautintoon. Sä mies oot
vieny mun sydämen saavuttamattomiin. ❤️
~ap
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302756Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081807Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171790- 171404
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si711261- 241225
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431148Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751105- 31998
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa91970