Olen yrittänyt saada vaimoani kimppanaiseksi.
Vaimo ilmoitti suostuvansa tietyin ehdoin.
Hän haluaa iskeä itse valitsemansa miehen ja panee kaksistaan hänen kanssa ainakin ensimmäisenä kertana.
Sen verran rajattiin että mies valitaan meidän tutuista.
Tuntuu väärältä etten ole paikalla kun vaimoani pannaan.
Miten muut ovat asian järkänneet?
Vaimon kimppapano
12
574
Vastaukset
- Anonyymi
Anna vaan käydä panemassa. Ajatus kiihottaa sinua kumminkin
- Anonyymi
Minusta ainoa oikea ratkaisu on se, että vaimo saa valita ensin ne miehet keiden kanssa olisi tarkoitus panna. Sitten kun sen varsinaisen ryhmäseksin aika on, niin kaikilla on paljon luentevampaa olla alasti ja harrastaa seksiä. Mutta ihan liian tuttuja ei minusta saa olla.
- Anonyymi
Kokeile ihmeessä niin, että vaimo käy vieraissa ihan yksin. Älä vaan ala painostamaan. Minun vaimo on nussinut miesten kanssa aina yksin. En halua tietää niistä miehistä mitään. Vaimo kertoo liioitellen miesten kyrvistä rivosti. Molemmat muodostaa oman mielikuvansa ja fantasiansa.
- Anonyymi
Mun vaimoa on turha yrittää saada kimppapanoksi. Se nai mielellään kyllä vierasta. Kuulen tarinoita ja joskus pääsen liukkaille. Monesti olen liukkailla kuullut, että edellisellä oli isompi. Saako iso vaimon haluamaan minut liukkaille?
- Anonyymi
Vaimolla on treffit täksi illaksi.
Aikoo panna kokeeksi ensimmäistä miestä.
Pillua sheivataan ja ollaan ostettu sexikkäitä alusasuja jotka tulee ensikertaa käyttöön vierasta varten.
Ei ole vaimolle vieras mies on vaimon työkaveri joka on flirttaillut vaimolle jo pidemmän aikaa ja nyt pääsee panemaan mun 27v rouvan kanssa.- AnonyymiUUSI
Vaimo lähti 16.30 työkaverinsa kanssa ja antaa hänen panna.
Vaimo lähti suoraan sanotusti nussimaan vieraan miehen kanssa.
Tuntuu oudolta olla kotona ja odottaa milloin vaimo kotiutuu ja millaista oli olla vieraan kanssa panemassa?
- Anonyymi
Onko vaimos valinnut jo jonkun?
- AnonyymiUUSI
Vaimo lähti jo panemaan työkaverinsa kanssa, on ollut reissussa 3,5h eli on varmasti jo nussittu kerran tai kaksi.
- AnonyymiUUSI
Suosittelen että nainen panee yksin ja kun katsoo että aika kimpalle niin parasta🤗
- AnonyymiUUSI
Nainen on hyvä pitää tyytyväisenä👍
- AnonyymiUUSI
Olen odotellut vaimoani kotiin jo mutta sain viestin että tulee huomenna jossain vaiheessa.
Ovat kuulemma panneet melko paljon nyt illan aikana kun mies ei ole ollut naisen kanssa kolmeen kuukauteen niin vaimo joutui sijaiskärsijäksi - AnonyymiUUSI
Taitaa viihtyä hyvin työkaverinsa luona
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230