En saa luotua TikTok-tiliä Windowsilla

Anonyymi-ap

Mikä voisi olla syy siihen, että en saa luotua millään keinolla läppärillä (Windows 11) ja sähköpostilla uutta tiliä TikTokiin, vaan joka kerta, kun yritän luoda tilin (sing up), niin TikTok ilmoittaa, että tili on jäädytetty tai bannattu. Minulla oli tili, mutta syystä jota en tiedä, tili jäädytettiin enkä siis enää pysty luomaan uutta tiliä.

Jos tilin luomisen estäminen johtuu aikaisemmasta jäädyttämisestä, niin TikTokin pitäisi nähdä, että olen sama käyttäjä. En ymmärrä, miten tämä olisi mahdollista. Olen yrittänyt luoda uuden tilin siten, että olen käyttänyt eri sähköpostiosoitetta, eri nimimerkkiä, eri syntymäaikaa, eri selainta (Chrome, Firefox, Brave), tyhjentänyt välimuistin ja evästeet CCleaner-ohjelmalla ja käyttänyt VPN:ää eli vaihtanut IP-osoitteen. Näiden kaikkien yhdessä pitäisi peittää se, että olen sama käyttäjä.

Käyttämäni sähköpostiosoitteet ovat ilmaisia @mail.com-osoitteita, joten voisiko bannaus johtua tästä eli Tiktok ei hyväksy tällaisia ilmaisosoitteita? TikTok kun ei ilmoita mitään syytä jäädyttämiselle tai bannaukselle, vaan kirjautumisen (log in) yhteydessä tulee vain ilmoitus "Account is suspended" tai "Account is banned".

Olen jättänyt joka kerta Feedback-lomakkeella Tiktokille pyynnön palauttaa tilini, mutta en ole saanut mitään vastusta.

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🔒 Prosessorin yksilöintinumerot
      CPUID-käsky: Prosessorit voivat paljastaa tietoja itsestään, kuten valmistajan, mallin ja ominaisuudet, mutta eivät yleensä yksilöivää sarjanumeroa.

Intel Processor Serial Number (PSN): Aikoinaan joillakin Intelin prosessoreilla oli yksilöllinen PSN, mutta sen käyttö lopetettiin tietoturvahuolien vuoksi.

🌐 Tunnistetiedot selaimen kautta
      Selaimessa käytetään lähinnä muita keinoja tunnistamiseen:

User-Agent: Paljastaa käyttöjärjestelmän ja selaimen version.

Canvas fingerprinting / WebGL fingerprinting: Nämä voivat epäsuorasti antaa tietoa laitteistosta, kuten näytönohjaimesta tai prosessorin grafiikkaominaisuuksista.

JavaScript & WebAssembly: Niillä voidaan mitata suorituskykyä (esim. laskentanopeutta), josta voidaan arvioida prosessorin tyyppi, mutta ei yksilöidä konetta tarkasti.

✅ Yhteenveto
      Selaimen kautta ei normaalisti siirry varsinaisia prosessorin yksilöintinumeroita ulkopuolelle, mutta epäsuoria laitetietoja voidaan kerätä ja yhdistellä muihin tietoihin tunnistamistarkoituksessa.

• Anonyymi

Kiitos, mutta olen kokeillut jo kolmea eri selainta, joten myös User-Agent yms. tiedot pitäisi vaihtua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe