Mikä voisi olla syy siihen, että en saa luotua millään keinolla läppärillä (Windows 11) ja sähköpostilla uutta tiliä TikTokiin, vaan joka kerta, kun yritän luoda tilin (sing up), niin TikTok ilmoittaa, että tili on jäädytetty tai bannattu. Minulla oli tili, mutta syystä jota en tiedä, tili jäädytettiin enkä siis enää pysty luomaan uutta tiliä.
Jos tilin luomisen estäminen johtuu aikaisemmasta jäädyttämisestä, niin TikTokin pitäisi nähdä, että olen sama käyttäjä. En ymmärrä, miten tämä olisi mahdollista. Olen yrittänyt luoda uuden tilin siten, että olen käyttänyt eri sähköpostiosoitetta, eri nimimerkkiä, eri syntymäaikaa, eri selainta (Chrome, Firefox, Brave), tyhjentänyt välimuistin ja evästeet CCleaner-ohjelmalla ja käyttänyt VPN:ää eli vaihtanut IP-osoitteen. Näiden kaikkien yhdessä pitäisi peittää se, että olen sama käyttäjä.
Käyttämäni sähköpostiosoitteet ovat ilmaisia @mail.com-osoitteita, joten voisiko bannaus johtua tästä eli Tiktok ei hyväksy tällaisia ilmaisosoitteita? TikTok kun ei ilmoita mitään syytä jäädyttämiselle tai bannaukselle, vaan kirjautumisen (log in) yhteydessä tulee vain ilmoitus "Account is suspended" tai "Account is banned".
Olen jättänyt joka kerta Feedback-lomakkeella Tiktokille pyynnön palauttaa tilini, mutta en ole saanut mitään vastusta.
En saa luotua TikTok-tiliä Windowsilla
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
🔒 Prosessorin yksilöintinumerot
CPUID-käsky: Prosessorit voivat paljastaa tietoja itsestään, kuten valmistajan, mallin ja ominaisuudet, mutta eivät yleensä yksilöivää sarjanumeroa.
Intel Processor Serial Number (PSN): Aikoinaan joillakin Intelin prosessoreilla oli yksilöllinen PSN, mutta sen käyttö lopetettiin tietoturvahuolien vuoksi.
🌐 Tunnistetiedot selaimen kautta
Selaimessa käytetään lähinnä muita keinoja tunnistamiseen:
User-Agent: Paljastaa käyttöjärjestelmän ja selaimen version.
Canvas fingerprinting / WebGL fingerprinting: Nämä voivat epäsuorasti antaa tietoa laitteistosta, kuten näytönohjaimesta tai prosessorin grafiikkaominaisuuksista.
JavaScript & WebAssembly: Niillä voidaan mitata suorituskykyä (esim. laskentanopeutta), josta voidaan arvioida prosessorin tyyppi, mutta ei yksilöidä konetta tarkasti.
✅ Yhteenveto
Selaimen kautta ei normaalisti siirry varsinaisia prosessorin yksilöintinumeroita ulkopuolelle, mutta epäsuoria laitetietoja voidaan kerätä ja yhdistellä muihin tietoihin tunnistamistarkoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443116Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771655- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1101135UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1081120