Älä enää ikinä lähesty.
En pidä susta ihmisenä.
53
736
Vastaukset
- Anonyymi
Ai missä haluut nähdä?
- Anonyymi
Olenko muka lähestynyt kuukausiin? En!
- Anonyymi
Tuo tuli nyt sulta vahingossa ikäväpalstalle.
- Anonyymi
Onko tuolle oma palsta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuolle oma palsta?
Onhan tuolla omat palstat esim. vihalle ja katkeruudelle. Molemmat sopisi paremmin kuin ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuolla omat palstat esim. vihalle ja katkeruudelle. Molemmat sopisi paremmin kuin ikävä.
Niin onhan se mukavampi lukea esim palstaäijän äkkimakeita höpötyksiä ja jonkun abstraktin hepun ylistämistä. Ai niim”n, itseään se kehuu
- Anonyymi
Saamasi pitää ja ne mitä teit:)
- Anonyymi
Win win tilanne! ✌️
- Anonyymi
Swim swim
- Anonyymi
onnistuuko tietenkin
- Anonyymi
Entä eläimenä? Ihminenhän on eläin.
- Anonyymi
Ottaa vissii koville. No kyllä se siitä.
- Anonyymi
En ole kovalla, päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova on tarve kertoa. Ei sun tekemiset ketään kiinnosta.
- Anonyymi
Oliko sinulla jopa jokin taustatarina mietittynä mitä tulee tähän palstaäijän tämänkertaiseen provoon? Epäilemättä on. Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova on tarve kertoa. Ei sun tekemiset ketään kiinnosta.
Mites sinun ulkomaailmasta saamasi validaatio mitä tulee tähän palstapopulismiin- onko paljon porukkaa kannustamassa taustalla kun urputat tälle palstasedälle? Tämä ei kiinnosta- jankutus on selvästi ristiriidassa pakonomaisten ajatustesi kanssa. T naiselta yksärille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin käy usein yli 50- vuotiaille miehille, mutta ei sitä tarvitse hävetä. Tsemppiä kovasti.
- Anonyymi
En mäkään pidä musta 🤪
- Anonyymi
Ehkä sun kannattas keksiä muuta tekemistä kun kytätä muita ja irrotella palstalla.
- Anonyymi
Juuri näin rakkaus toimii käänteisesti,rakas olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin rakkaus toimii käänteisesti,rakas olet.
Ei toi ihan tervettäkään ole Toivottavasti asiat ratkeaa kuutenkin parhain päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sun kannattas keksiä muuta tekemistä kun kytätä muita ja irrotella palstalla.
Eiköhän palstaäijän, eli aloittajan aika kulu juurikin kytätessä mitä reaktioita se saa elämänkoululaisilta ynnä muilta
- Anonyymi
Sitö et saa, ne pitää huolen jotka huolehtiin
- Anonyymi
Juu ei muitten huolet kiinnosta, vain me kaksi.
- Anonyymi
Mulla on uudet senssit, älä ajattele mua. Jooko.
Sisältää vihjeitä yllä oleva teksti.- Anonyymi
Tuskin tämä sinulle.
- Anonyymi
Oot henkisesti pahoinpidellyt mua sen verran paljon. Ettei tulisi mieleenikään.
- Anonyymi
Seuraaminen ja palstalle toisen asioiden kertominen on sitä itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraaminen ja palstalle toisen asioiden kertominen on sitä itseään.
En ole seurannut ketään. Minua on seurattu. Minun asioita on kerrottu täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole seurannut ketään. Minua on seurattu. Minun asioita on kerrottu täällä.
Täällä on vuoto hehee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on vuoto hehee.
Onko kiva seurata täällä muiden elämiä ja yrittää pilata niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on vuoto hehee.
Ihan sama se. Mitättömät 💩 anonyyminä kiusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on vuoto hehee.
Tarkotatko penska sitä, että vuodatat näitä ns tietojasi jollekin höynäytettävälle sakille ja elät näiden palstaäijän tekstien kautta? T naiselta. Saisko olla lisää kirjaimia? Ois muutama idea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko penska sitä, että vuodatat näitä ns tietojasi jollekin höynäytettävälle sakille ja elät näiden palstaäijän tekstien kautta? T naiselta. Saisko olla lisää kirjaimia? Ois muutama idea
Nyt jollakin alkoi juilimaan ohimoita ja tuli kiire aistimaan jotain muuta huuhaakommenttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jollakin alkoi juilimaan ohimoita ja tuli kiire aistimaan jotain muuta huuhaakommenttia
Joskus se levy jää nimittäin junnaamaan siihen, että ei hyväksy tulleensa kusetetuksi ja hyödynnetyksi nappulaksi laudalla
- Anonyymi
Ei minulta tämä, mies. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Höpötystä. Ihan hirveää höpötystä.
- Anonyymi
Palstasedän touhuja.
- Anonyymi
Kannattaako näistä oletusarvoisesti palstaäijän jokelluksista repiä pelihousujaan
- Anonyymi
Juu älä huoli, en lähesty yhtäkään enää ikinä uudestaan ketkä torjuvat minut ja näyttävät siltä etteivät halua vapaaehtoisesti alkaa tutustumaan. Ei mitään järkeä yrittää, yrittää ja vielä kerran yrittää sellaisia.
- Anonyymi
Susta ja musta ja mä ja sä. Aaaargggh.
- Anonyymi
Mus mus, sus sus.
- Anonyymi
Koska viimeksi olen lähestynyt?
- Anonyymi
Entäs kisulina?
- Anonyymi
Pissaliisat lähestyy vaikka tuulipussina. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissaliisat lähestyy vaikka tuulipussina. Kuulemma.
-sivustaNyt kuulostaa kyllä aivan urpaanilta lekentalta eikä kukaan pääse piirtämään rastia seinään
- Anonyymi
Kannattaa sitte itse pysyä neljän seinän sisällä jos anonyyminä anonyymille kirjottaa.
- Anonyymi
Luulet, ettei kukaan oo huomannu tota ulkoista sivulautaas?
- Anonyymi
Niin ehkä sinunkin kannattaa tai siis kannattaa pysyä palstalta pois jos et kestä sitä, että internetissä saattaa olla ikäviä kirjoituksia jos on pakko ottaa ne henkilökohtaisesti ja jopa henkilöidä näitä palstaäijän provokaatioita🧐
- Anonyymi
En ihmettele. Siksi varonkin nykyään.
- Anonyymi
Et pitäisi, vaikka olisin murmeli, koska sinulta puuttuu näkökyky,ajattelukyky,hajuaisti ja kriittiseen ajatteluun kykenevä hermorata aivoissa.
- Anonyymi
Rakastan sinua mies ihmisenä.
♥️♥️♥️ - Anonyymi
Siunaukset peruttu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321