Miten kokoomus on "korjannut" tilanteen, kun se pääsi hallitukseen ?

Anonyymi-ap

Sanna Marinin hallitus: Korkein kasvuprosentti 10 vuoteen, alhaisin työttömyys
https://www.stat.fi/til/vtp/2021/vtp_2021_2022-03-15_tie_001_fi.html
"Bruttokansantuote nousi 3,5 prosenttia vuonna 2021"
"Bruttokansantuote asukasta kohti ohitti finanssikriisiä edeltäneen tason"

Kokoomus vain moitti oppositiossa kriisien keskellä ja räksytti Marinin hallitukselle:
"Mitä hallitus aikoo tehdä työllisyystilanteelle ?"

14

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallitus on pankki, joka jakaa veronmaksajien rahaa vauraalle porvaristolle.
      Eikä sen pitänyt lopettaa velanotto ja maksaa velkoja ?
      Puheet "velkalaivasta" loppuivat, kun rahanjako alkoi.
      Puheet 100000 uudesta työpaikasta ovat myös loppuneet.
      Vaalivalheista puhuminen on loppunut, mutta uusia saadaan
      kuulla tämän tästä.

• Anonyymi

eläkerosvot purra ja orpo jätti kymmeniä tuhansia suomalaisia ulkomaille pää asiassa ruotsiin ilman minkään laista eläkettä kuka ottaa vastuun ,ei ainaskaan kela,

• Anonyymi

PS-ministeri määrää KELAA.

• Anonyymi

Kokoomuslaiset ministerit ovat alkaneet räksyttämään hijabeista ja maahanmuutosta.

• Unohdit kysyä itseltäsi, paljonko BKT nousi velan voimin, koska se ei ole pysyvää. Velat kun pitää nykyisinkin maksaa korkoineen.

Kysy myös paljonko 2021 syntyi uutta tuottavaa yritystoimintaa? Tuo kun on se avain siihen, että alamme tulemaan toimeen ilman velkaa!

• Anonyymi

Onko sitten nykyinen hallitus mielestäsi hyvä.
        Valtionvelka kasvaa aivan uusiin lukuihin vaikka esimerkiksi ei ole edellisen hallituksen aikaista koronakriisiä.
        Nykyisen hallituksen toimet uutisten mukaan kaataa ennätyksellisesti kun maksavat asiakkaat häviää. Ei ostovoimasta toimiva yritys voi jatkaa jos maksavat asiakkaat vähenee.

Mitä positiivista sinun uskontosi kertoo nykyisen hallituksen toimista tapahtuneen valtionvelan, yritysten toiminnan ja työllisyyden suhteen. Verrataan sitä sitten todellisuuteen.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sitten nykyinen hallitus mielestäsi hyvä.
        Valtionvelka kasvaa aivan uusiin lukuihin vaikka esimerkiksi ei ole edellisen hallituksen aikaista koronakriisiä.
        Nykyisen hallituksen toimet uutisten mukaan kaataa ennätyksellisesti kun maksavat asiakkaat häviää. Ei ostovoimasta toimiva yritys voi jatkaa jos maksavat asiakkaat vähenee.

Mitä positiivista sinun uskontosi kertoo nykyisen hallituksen toimista tapahtuneen valtionvelan, yritysten toiminnan ja työllisyyden suhteen. Verrataan sitä sitten todellisuuteen.

Kannattaa kysyä miksi velka kasvaa, kasvaako se Orpon hallituksen suunnittelemiin uusiin asioihin vai entisten hallitusten aikaansaamiin kasvaviin kuluihin! Mitä uusia suuria kuluja tiedät Orpon hallituksen aikaansaaneen?

Jos minulla riittää rahaa vaikka olette minua tyhmäksi väittäneet, niin mitä ne ovat joilla rahat loppuvat?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kannattaa kysyä miksi velka kasvaa, kasvaako se Orpon hallituksen suunnittelemiin uusiin asioihin vai entisten hallitusten aikaansaamiin kasvaviin kuluihin! Mitä uusia suuria kuluja tiedät Orpon hallituksen aikaansaaneen?

Jos minulla riittää rahaa vaikka olette minua tyhmäksi väittäneet, niin mitä ne ovat joilla rahat loppuvat?

Röh röh ainakaan vaipat eivät ole minulta loppuneet KRUIIIK !

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Mitä uusia suuria kuluja tiedät Orpon hallituksen aikaansaaneen?"

No mitä uusia kuluja tullut ja mistä. Esimerkiksi kalliin koronan hoitokin on poissa.

Kerro!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Kannattaa kysyä miksi velka kasvaa"

Tuotahan nykyään hyvin moni kysyy. Mistähän vastaus löytyy?

Summat ja kaiken muun kun ymmärtää niin ei enää voi syyttää edellistä hallitusta. Ja onhan jo kaikille tullut selväksi nykyisen hallituksen toimet työttömyyden kasvattamisessa ja yritysten tuhoamisessa kun maksavat asiakkaat vähenee.

"Jos minulla riittää rahaa vaikka olette minua tyhmäksi väittäneet, niin mitä ne ovat joilla rahat loppuvat?"

Uskallan väittää että minullakin raha riittää paremmin kuin sinulla. Ja käytänkin sitä enkä päivystä täällä samoin kuten sinut tunnetaan. Mutta ei olekaan kysymys minusta tai sinusta. Ja eiköhän sinun rahat ja elämä ole meidän muiden kustantamia, ei kukaan normaali täällä noin kirjoittele.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mitä uusia suuria kuluja tiedät Orpon hallituksen aikaansaaneen?"

No mitä uusia kuluja tullut ja mistä. Esimerkiksi kalliin koronan hoitokin on poissa.

Kerro!

Et sitten kyennyt vastaamaan! On selvää jotta Orpo peri konkurssipesä valtion jota nyt pitää korjata monelta osin jotta se saadaan nousuun!

• Anonyymi

Verot alas, kukin huolehtikoon itsestään! Koulut maksulliseksi,samoin terveydenhuolto.

Miksi maksaa yhtään veroja, kun vakuutuksila saa yksityisiltä kaiken??

Khihi buaah!

• Anonyymi

Samoin tiet maksulliseksi. Hallituskin voisi maksaa itse itsensä.

• Anonyymi

Miksi velka kasvaa ? Rikkaitten ahneuden takia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      139
      3018
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      57
      2398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      28
      1921
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1617
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1414
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1378
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      76
      1375
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1095
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1039
    10. 134
      1009
    Aihe