En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hulluna sinuun. Näin Sinusta mahtavan unen, mutta todellisuus kanssasi on varmasti seksikkäämpi ja kauniimpi. Toivon myös, että voisin viettää koko päivän vierelläsi. kanssasi. seurassasi. lähelläsi.
Ikävöin sinua kokoyön!
30
2856
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa! Hyvin useasti tunteet kannattaakin tehdä tiettäväksi sille tunteiden kohteelle ja toivottavasti saat olla hänen lähellä.
- AnonyymiUUSI
Tuo tulla paukahtaa oven taakse mouruamaan
- Anonyymi
Aamulla varhain - 💙💜💙
Aamulla varhain kun aurinko nousi, kun minä unestani heräsin.
Sydämeni oli niin surusta raskas, miksi sä kultani hyljäsit mun.
En minä tahtonut uskoa lainkaan noihin silmiisi sinisiin.
Mutta kun tie oli ollut niin pitkä, monista murheista lupauksiin.
Yö oli kaunis ja äänesi hellä --->kaiken nähdä sain uudestaan.
riemuiten annoin mä --->sieluni sulle, miksi sitä et huolinutkaan.
Miksi sä hyljäsit toisen tähden, miksi .....>mun uneni loppua sai.
Sydämeni on nyt surusta raskas, kun sinä kultani hyljäsit mun.
Sydämeni on nyt surusta raskas, kun sinä kultani hyljäsit mun.
============>Laulu Aamulla varhain on kansansävelmä,
vaikka joissakin lähteissä sen tekijöiksi on tarjottu eri henkilöitä.
Yleisradion Fono-tietokannassa mainitaan,
että joidenkin lähteiden mukaan säveltäjä olisi Lauri Hämäläinen (1832-1888) - Anonyymi
Unelmista kannattaa pitää kiinni ❤️
- AnonyymiUUSI
Tiedän miehen joka mielellään hoitelee tuolla tavalla useampia naisia elämässään. Mitään ei halua vakituista. Pitää vaan liihottaa kukasta kukkaan. Nauttia. Antamatta lopulta mitään itsestään. Onnea niille jotka siihen narsistiin ihastuu. Elämä loppuu ja helvetti alkaa. Väsyttävä riuduttava. Rakastava tuhoava. Aivan kuin hyttynen joka haistaa veren kaukaakin.
Niin kauan kuin vain Hän saa kaiken kauniin ja ihanan tuhota. Kunnes kuori vain toisesta jää.
Tyhmä vanha mies joka ei edes muista mitä kenellekkin puhuu. Niitä on niin monta.
Vanha limanen pukki- AnonyymiUUSI
A mies?
- AnonyymiUUSI
Tiedän ” naisen myös joka mielellään hoitelee tuolla tavalla Monia miehiä työssään ja vp ajallaan. Mitään muuta halua kun tuhota perheitä aivan kuin Härkä joka teurastetaan kaiken lopuksi, sen pituinen se.
- AnonyymiUUSI
Hyi,vanha!Miten naiset tuommoseen enään sit lankee?Vai oliko aloittaja joku 20- vuotias?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A mies?
Et voi olla tosissasi sen suhteen, että etsit sinulle tuttuja henkilöitä tämän palstaäijän mokelluksen takaa. Onko muita yhtä sfääreissä näissä sinun tuttavapiirissä vai mikä homma? U twisted scarecrow
- AnonyymiUUSI
Millainen houkutin hänellä eli sinun alter egollasi tmv on käytössään, palstasetä? Anna hot tipsiä elämästä vieraantuneille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyi,vanha!Miten naiset tuommoseen enään sit lankee?Vai oliko aloittaja joku 20- vuotias?
Kohta 60 vuotias. Hyvät puheenlahjat. Valehtelee kuin sika. Lopulta pyörtää kaiken. Kyseinen mies käyttää naisia. Mitään ei anna itsestään. Kun toinen paahtaa pää punaisena yhteisen hyvän eteen niin tämä mies menee pelolle tai muuhun aktiviteettiin "harrastukseen" txtailemaan tai tapaamaan muita naisia. Kun pääsee kotiin haukkuu nyksän ja saa onnellisena levätä rauhassa. Kunnes ottaa käyttöön nyksän. Joko ruuan laiton siivoamisen tai panemisen muodossa. Sika mies. Mutta kaikin mokomin. Menkää koittamaan mitä elämä on vanhan narsun kanssa. Mies kun ei kuulema muista mitään puhuneensa. Ei vaan muista luvanneensa. Hänen tekemiset menee aina kaiken elämän edelle. Muista se. Tuskin on tulossa edes teidän häihin! Vaikka hädässä lupaa senkin että saa sinulta sen kaiken mitä haluaa. Seksiä. Vemputusta vamputusta. Hepeneitä. Jotka nekin maksattaa sinulla. On niin onnellinen kun näytät niin hyvältä. Mutta laitappa se maksamaan se kaikki. Kestää ehkä pari vkoa tai kk kun se loppuu. Saattaa sodan aikaiseksi. Sinä olet syyllinen. Mutta soittaa taas kun haluaa sinun hellää seksikästä vartaloa. Kauniita puheita ja hierontaa. Kunnes saa tarpeeksi ja järkkää taas sodan että saa jotain toista. Kiukuttelee pienistä asioista. Sinä olet aina syyllinen. Ei HÄN
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen houkutin hänellä eli sinun alter egollasi tmv on käytössään, palstasetä? Anna hot tipsiä elämästä vieraantuneille
Rakkaus väitti aina vaan rakastavansa. Hän puhuu aina juuri ne sanat mitä nainen haluaa kuulla. Opettelee juttuja netistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ” naisen myös joka mielellään hoitelee tuolla tavalla Monia miehiä työssään ja vp ajallaan. Mitään muuta halua kun tuhota perheitä aivan kuin Härkä joka teurastetaan kaiken lopuksi, sen pituinen se.
Narsisti härkä mielellään tuhoaa perheen ja toisten parisuhteet. Minulla ei työsssäni ole naisia eikä miehiä
Teen töitä yksin. Kotoa käsin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus väitti aina vaan rakastavansa. Hän puhuu aina juuri ne sanat mitä nainen haluaa kuulla. Opettelee juttuja netistä.
Sehän nääs pätee palstasetä mihin tahansa ristiriitatilanteeseen tai ylipäätään tilanteeseen kun kiitä ajaa nurkkaan yksittäin tokasta erottaen, joo joo joo joo on vastaus käytännössä kaikkeen
- AnonyymiUUSI
Samaa toivon mä ❤️😘🤗
- AnonyymiUUSI
Toivon samaa jos olet hän
- AnonyymiUUSI
Millään muulla ei olisi väliä jos sut saan ❤️
Mitään muuta ei puutu kuin sinä 🤗- AnonyymiUUSI
Kyl sä saat viel mut❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sä saat viel mut❤️
Pus puss.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten odotat? Haluan, että kerrot minulle, minkä jo tiedän. Olet hulluna minuun, niin kuin minäkin sinuun. Näen jo sieluni silmin sen tilanteen, kummatkin varmaan itketään, minä aion ainakin. Minkälaista unta näit minusta?
- AnonyymiUUSI
Ei näy IRL:ssä mitenkää. höpötä täällä palstalla vaan.
- AnonyymiUUSI
Toivon että kerrot tunteesi kohteellesi. Olen vähän sekaisin tunteista ja näin pienen unen hänestä myös. Siinä oli hyvä olla, siihen tunteeseen unessa haluan jäädä. Toivon että sinulla asiat järjestyy, oikea aika ja paikka ja kiireettömyys..
- AnonyymiUUSI
Keitän iltakahvit sen kunniaksi. Sopisiko etäkahvi-ikävöintitule tänne oi ihana T. Katotaan kumpi nuukahtaa ensin. Ikävä. Ikävämpi ikävintä ikävöinnissä on sen ikävyys. Joo-o etäkahvit ikävälle
- AnonyymiUUSI
Olikos tää Presidentti kahvii maistui niin hyvälle.
- AnonyymiUUSI
ajattelin kun jotain tyttö', niin että jos nukkumaan menee ja viilentäälll
- AnonyymiUUSI
Täällä sama juttu. Mikä meitä riivaa kun emme toimi ihan kuin odotamme että joku tekee meidän puolesta asiat. Toivottavasti oot hän 🥲 🔥
- AnonyymiUUSI
Joko on lupa saatu?🩷
- AnonyymiUUSI
En usko enkä halua. Stalkkaa jotai muuta.
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin tykkään. mutta vaadin kortsut
- AnonyymiUUSI
Voi tyttö kulta se on vain semmosta kiihkoa mutta tulee arki ainaki varaudu sori
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302856Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081847Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171820- 171434
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731360Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431258- 241255
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771179- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa981016