Hän toi mussa esiin kaikki hyvät puolet, ja sulatti sydämen jäästä, olin kuin aidoimmaissa muodossa hänen kanssaan, koska hän ei tuominnut sitä et mies on kuin nainen, yhtä haavoittuvainen ja emotionaalinen.
Jo kauan ennen häneen tutustumista olin jo rakastunut häneen. Ja sitten kun hän oli oikeasti lähelläni, sitä oli vaikea uskoa todeksi.
Uskon, että hänen seuransa olisi täysin parantanut minut, ja rakkauteni häntä kohtaan olisi saanut minussa ne aidoimmat puolet esiin julkisestikkin.
Mutta kuin tähdenlento, hän lähti pois ja en saanut kokea sitä "mitä jos". Ja tuollaisia tähdenlentoja kohtaa vain kerran tuhannessa vuodessa.
Ilman hänen läsnäoloansa on sellainen tunne, että sydän on kokoajan valmiina murtumaan seuraavasta pettymyksestä.
Kai joku toinenkin voisi herättää sydämeni eloon ja antaa minulle siivet, mutta se on harvinaista.
Olin jo matkalla kirkkaasi tähdeksi , kun kohtasin hänet, mutta hänen lähtönsä syöksi tähden radaltaan ja siitä tuli asteroidi, joka törmäsi maahan.
Olisin halunnut hohkaa kirkkaammin kuin kukaan, mutta en ole löytänyt samaa hyvyyttä muualta. No ehkä päivä on tulossa vielä jolloin voin olla hohtava tähti
Eipä tainnut hänestäkään tulla kiltteyden jumalatarta valitsemallaan tiellä, ja sille on ykainkertainen syy: kun kaksi tähden puolikasta sovittaa väärään koloon, muodostuu vain myrkkykaasua, ei kaunista galaxia.
Mietin usein, että miten kirkas tähti minusta olisi tullut ihastuksen kanssa
8
361
Vastaukset
- Anonyymi
Toisistaan eksyneet odottavat paluutaan oikealle radalle. He, joiden kirkkaus sokaisee yhteensulautuneina koko tähtitaivaan.
- Anonyymi
Niinpä. Jotkut ihmiset vaan saavat toisen puhkeamaan kukkaan.
- Anonyymi
minulla loppui nyt pingviinit eli jääyelöpuikot, 2 viimeistä oli jäljellä enää paketissa mansikka ja suklaa. söin ne.
- Anonyymi
Nättiä 😍
- Anonyymi
Mitään tietä ei ole valittu, tässähän sitä ollaan vaan ja ihmetellään mihin se toinen puolikas katosi 🌠
- Anonyymi
Niinpä, siinä olisi voinut syntyä kaunis valon ja pimeyden symbioosi, mutta tämä syöksyi maahan ja se toinen kai sekosi ja päätyi ties mihin. Toivottavasti on hyvällä radalla nyt ja täynnä iloa ja täyttymystä. 🤷🏻♀️ Onneksi ollaan jo avaruudessa, niin ei tarvitse uudelleen lähteä. Ehkä se toinen vielä joskus tulee järkiinsä, mutta arvaamattomat ovat universumin tiet, enkä pidättäisi hengitystäni sen puolesta. Tässä on ihan hyvä kasvaa horsmaa.
- Anonyymi
Ehkä tähdet vielä joskus asuvat saman tähtitaivaan alla, loistaen kauniimmin kuin koskaan ennen. Sitä hetkeä ennen, sinun on hyväksyttävä itsesi ja katsottava peiliin, nähden todellisen minäsi. Voi mennä tovi ennenkuin uskallat olla rehellinen itsellesi. Kaikki vika ei ole aina vaan toisissa ihmisissä, sinussakin on vikaa ❤️
- Anonyymi
Höpö höpö! 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110