Ettei ikinä ole ikävä sua vaikkei enää ikäänkuin edes tunneta toisiamme. Ironista että kun on joskus ollut yhdessä toisen kanssa ja rakastanut niin molemmista tullu ventovieraita toisilleen. En uskalla enää rakastaa ketään kun sydämessä on sun mentävä aukko :(
Nainen valehtelisin jos väittäisin
22
690
Vastaukset
- Anonyymi
Ettet vaan laskisi luikuria
- Anonyymi
Miksei nämä rakkaudet yleensä kohtaa? Minä tiedän, että olen rakastanut häntä vuosia. Hänellä oli valta tuhota minut ja sen myös teki. Tiedän, etten tule enää ketään toista rakastamaan. Kaikki olisi ihan ok, mutta elämänhalu vaan puuttuu.
- Anonyymi
Nainen oon estänyt sut facessa siinä tunniste. T. Aloittaja
- Anonyymi
Ei tuo ole tunniste, tilejä myös lopetetaan. Onko sinulla kaikki ok, täällä ikävöit ja "oikeassa" elämässä laitat estoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole tunniste, tilejä myös lopetetaan. Onko sinulla kaikki ok, täällä ikävöit ja "oikeassa" elämässä laitat estoja?
Poissa silmistä poissa mielestä menetelmä muttei oikee toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poissa silmistä poissa mielestä menetelmä muttei oikee toimi
Ei se toimi kaikissa tapauksissa. Olen noudattanut tuota jo pitkään, muttei se toimi minullakaan. Kokonaan pois elämästä kaikilla tavoilla, paitsi täällä sitten ikävöin. Kurjaa.
- Anonyymi
Olisiko sinulla halua vielä lähentyä hänen kanssaan…?
- Anonyymi
On mutta hän ei enää kiinnostuisi musta hän on kaunis mä taas ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mutta hän ei enää kiinnostuisi musta hän on kaunis mä taas ruma
Ei kukaan ihminen ole ruma.
- Anonyymi
Estäminen on selvä merkki. Että toinen on epätoivottua seuraa.
- Anonyymi
Asiat ei ole aina niin yksiselitteisiä. Tiedätkö miltä tuntuu katsella rakastamaansa ihmistä tietäen ettei voi saada häntä. Poissa silmistä poissa mielestä vaikkei se toimi niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat ei ole aina niin yksiselitteisiä. Tiedätkö miltä tuntuu katsella rakastamaansa ihmistä tietäen ettei voi saada häntä. Poissa silmistä poissa mielestä vaikkei se toimi niin.
Minä tiedän. Siksi poistin kerran erään numeron, ettei hän näkyisi listassa. Tulin siitä kyllä vielä surullisemmaksi, joten ei toiminut se juttu.. /sivusta
- Anonyymi
Pitäisikö sun poistaa esto? Ei se ainakaan edistä mitään muuta kuin että hän pysyy kaukana vaan...
- Anonyymi
Olen ajatellut asian niin, että kun olen antanut aiemmin kaikkeni. Olen luottanut, sitoutunut, ollut valmis tekemään kaikkeni yhteisen tulevaisuuden eteen ja toinen ei ole osannut sitä arvostaa vaan kohdellut suorastaan törkeästi niin elämä on vähän kuin antanut köniin sille joka ei osannut arvostaa sitä kaikkea mitä hänellä oli. Minusta tuli se haluttu ja kaunis samalla kuin toinen menetti kaiken kun luuli saavansa ikuisesti kaiken itselleen. Arvostakaa ihmiset sitä mitä teillä on älkääkä aina olettako että parempaa on loputtomasti tiedossa. Hinta on todella kallis.
- Anonyymi
Totta en osaa vähääkään arvostaa
Itseäni lyhyempien miehen lähestymis ja isku yrityksiä
Niitä tulee aina yksi lisää tyrkylle jostakin vaikkei tahdo
ja ei kiinnosta yhtään ne.
Pitkä nainen
- Anonyymi
Miksi edes alunperin estit. Olitko ronkeli ja et kelpuuttanut tyyppiä. Mikä nyt on muuttanut mielen. Onko kaikki muut jo kokeiltu.
- Anonyymi
Ei vaan oon rakastanut häntä monia vuosia en kyllä tiedä miksi koskaan en vaan osannu unohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan oon rakastanut häntä monia vuosia en kyllä tiedä miksi koskaan en vaan osannu unohtaa
Hyvä, ettet unohtanut ❤️🩵
- Anonyymi
eiköhän erolle ole aina ollut syy jonka takia eksän kanssa yrittäminen olis ajanhukkaa
- Anonyymi
ilmastointi oma, jotain niin jäädytw3ttyjä maitopurkkeja...
niin nooh mutta itsellä vieläkin voi olla joku mustelma olkavarressa kun omaa siekailuani, törmäystä. - Anonyymi
Valehtelit nii paljon..
- Anonyymi
Tuhosit käsitykseni siitä että maailma on hyvä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199