Nainen valehtelisin jos väittäisin

Anonyymi-ap

Ettei ikinä ole ikävä sua vaikkei enää ikäänkuin edes tunneta toisiamme. Ironista että kun on joskus ollut yhdessä toisen kanssa ja rakastanut niin molemmista tullu ventovieraita toisilleen. En uskalla enää rakastaa ketään kun sydämessä on sun mentävä aukko :(

22

690

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ettet vaan laskisi luikuria

• Anonyymi

Miksei nämä rakkaudet yleensä kohtaa? Minä tiedän, että olen rakastanut häntä vuosia. Hänellä oli valta tuhota minut ja sen myös teki. Tiedän, etten tule enää ketään toista rakastamaan. Kaikki olisi ihan ok, mutta elämänhalu vaan puuttuu.

• Anonyymi

Nainen oon estänyt sut facessa siinä tunniste. T. Aloittaja

• Anonyymi

Ei tuo ole tunniste, tilejä myös lopetetaan. Onko sinulla kaikki ok, täällä ikävöit ja "oikeassa" elämässä laitat estoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole tunniste, tilejä myös lopetetaan. Onko sinulla kaikki ok, täällä ikävöit ja "oikeassa" elämässä laitat estoja?

Poissa silmistä poissa mielestä menetelmä muttei oikee toimi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poissa silmistä poissa mielestä menetelmä muttei oikee toimi

Ei se toimi kaikissa tapauksissa. Olen noudattanut tuota jo pitkään, muttei se toimi minullakaan. Kokonaan pois elämästä kaikilla tavoilla, paitsi täällä sitten ikävöin. Kurjaa.

• Anonyymi

Olisiko sinulla halua vielä lähentyä hänen kanssaan…?

• Anonyymi

On mutta hän ei enää kiinnostuisi musta hän on kaunis mä taas ruma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mutta hän ei enää kiinnostuisi musta hän on kaunis mä taas ruma

Ei kukaan ihminen ole ruma.

• Anonyymi

Estäminen on selvä merkki. Että toinen on epätoivottua seuraa.

• Anonyymi

Asiat ei ole aina niin yksiselitteisiä. Tiedätkö miltä tuntuu katsella rakastamaansa ihmistä tietäen ettei voi saada häntä. Poissa silmistä poissa mielestä vaikkei se toimi niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiat ei ole aina niin yksiselitteisiä. Tiedätkö miltä tuntuu katsella rakastamaansa ihmistä tietäen ettei voi saada häntä. Poissa silmistä poissa mielestä vaikkei se toimi niin.

Minä tiedän. Siksi poistin kerran erään numeron, ettei hän näkyisi listassa. Tulin siitä kyllä vielä surullisemmaksi, joten ei toiminut se juttu.. /sivusta

• Anonyymi

Pitäisikö sun poistaa esto? Ei se ainakaan edistä mitään muuta kuin että hän pysyy kaukana vaan...

• Anonyymi

Olen ajatellut asian niin, että kun olen antanut aiemmin kaikkeni. Olen luottanut, sitoutunut, ollut valmis tekemään kaikkeni yhteisen tulevaisuuden eteen ja toinen ei ole osannut sitä arvostaa vaan kohdellut suorastaan törkeästi niin elämä on vähän kuin antanut köniin sille joka ei osannut arvostaa sitä kaikkea mitä hänellä oli. Minusta tuli se haluttu ja kaunis samalla kuin toinen menetti kaiken kun luuli saavansa ikuisesti kaiken itselleen. Arvostakaa ihmiset sitä mitä teillä on älkääkä aina olettako että parempaa on loputtomasti tiedossa. Hinta on todella kallis.

• Anonyymi

Totta en osaa vähääkään arvostaa
        Itseäni lyhyempien miehen lähestymis ja isku yrityksiä
        Niitä tulee aina yksi lisää tyrkylle jostakin vaikkei tahdo
        ja ei kiinnosta yhtään ne.
        Pitkä nainen

• Anonyymi

Miksi edes alunperin estit. Olitko ronkeli ja et kelpuuttanut tyyppiä. Mikä nyt on muuttanut mielen. Onko kaikki muut jo kokeiltu.

• Anonyymi

Ei vaan oon rakastanut häntä monia vuosia en kyllä tiedä miksi koskaan en vaan osannu unohtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan oon rakastanut häntä monia vuosia en kyllä tiedä miksi koskaan en vaan osannu unohtaa

Hyvä, ettet unohtanut ❤️🩵

• Anonyymi

eiköhän erolle ole aina ollut syy jonka takia eksän kanssa yrittäminen olis ajanhukkaa

• Anonyymi

ilmastointi oma, jotain niin jäädytw3ttyjä maitopurkkeja...

niin nooh mutta itsellä vieläkin voi olla joku mustelma olkavarressa kun omaa siekailuani, törmäystä.

• Anonyymi

Valehtelit nii paljon..

• Anonyymi

Tuhosit käsitykseni siitä että maailma on hyvä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3202
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2738
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      44
      2553
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1505
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82