Kulttuurimme rikastui.
Matu löi miestä kasvoihin Leppävaaran uimahallissa
13
274
Vastaukset
- Anonyymi
Ugga bugga bongo bongo.
- Anonyymi
Vihreät hurmoksessa.
- Anonyymi
Kyllä näitä on tänään nähty muuallakin. Kuumalla veri kiehahtaa.
- Anonyymi
musta tykkää uima-altaasen kusta koska on musta ja pää täynnä kusta .
- Anonyymi
Minja, koukkunokka ja Fat ovat riemuissaan.
- Anonyymi
Saksan maauimaloissa konkkanokkien sikailu ja lasten ahdistelut ovat olleet jo vuosia normisettiä.
- Anonyymi
Vihervassarit haluavat Suomeen saman meiningin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervassarit haluavat Suomeen saman meiningin.
Harmi ettei ollut lumipalloja joilla heittää takaisin, jos ei muuten pärjää.
- Anonyymi
Uhria olis syytetty rasistiksi, jos olis tirvassu takaisin.
- Anonyymi
Meillä on uusi julkkis. Mamu! Ajattelu on niin rajatonta, että yksi palsta ei riitä.
- Anonyymi
Mielestäni on liikaa matuja Suomessa ja melkein kaikki on vielä työttöminä kortistossa. Tuleeko vielä kokonaan Suomesta muslimimaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni on liikaa matuja Suomessa ja melkein kaikki on vielä työttöminä kortistossa. Tuleeko vielä kokonaan Suomesta muslimimaa ?
Fat ja koukkunokka inhoavat suomalaisia ja haluavat Suomesta muslimimaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihapuhepersu ei erota mamuja toisistaan. Kaikki on samannäköisiä ja sama nimi Muhammad Ahmad.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036