Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Anonyymi-ap

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, joka ei tietäisi sinua ja tapaasi toimia heidän kanssaan. Minua et tule enää saamaan. Annoit ymmärtää, etten ole minkään arvoinen.

43

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin voinut itse kirjoittaa täysin samoin eräälle miehelle.

• Anonyymi

Käyt varmasti kovia kipuja läpi. Hänen tarkoituksensa minun elämässäni lienee se, että nosti jo olemassa olevia traumoja pintaan. Välillä vaan olo on sellainen, kuin sielu olisi tapettu. Koitan opetella rakastamaan itseäni, vain siten voin selviytyä tästä. Toivon paljon voimia sinulle, sinun tielläsi. Tästäkin selvitään 💪🙏❤️ ap

• Anonyymi

Samoin täältä. En kyllä kärsi vaikka jonkun tyhmän bimbon löytäis. Sellasen piian joka uskoo sen setämies tarinoita. Puhtain silmin räpsyttelee ja valehtelee kuin sika.
        Esim määränpää on sama. Ajan lyhyintä reittiä ja paikkaan ei muuten pääse. Mies tulee sinne noin 40min myöhemmin ja huutaa missä olen ollut kun piti olla paikalla vaikka olin jo odottanut ja lähtenyt menemään. Saatana että mua vituttaa että aina uskoin ne typerät tarinat. Hänen piti tarkasti tietää tapaamiset ja kaikki. Kun hän veti ohi se oli ok. Mutta jos minun aikataulu kusi se oli maailman loppu. Eli ne kaikki oli pelkkää valhetta. Koska joku toinen odotti tai venytti. Nyt hän saa kaikki maailman naiset. Kunhan minun ei tarvitse olla se huijattu ja koko kylän vedätys naru ja naurun aihe. Ensi kerralla se on joku muu nainen jolle se valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin täältä. En kyllä kärsi vaikka jonkun tyhmän bimbon löytäis. Sellasen piian joka uskoo sen setämies tarinoita. Puhtain silmin räpsyttelee ja valehtelee kuin sika.
        Esim määränpää on sama. Ajan lyhyintä reittiä ja paikkaan ei muuten pääse. Mies tulee sinne noin 40min myöhemmin ja huutaa missä olen ollut kun piti olla paikalla vaikka olin jo odottanut ja lähtenyt menemään. Saatana että mua vituttaa että aina uskoin ne typerät tarinat. Hänen piti tarkasti tietää tapaamiset ja kaikki. Kun hän veti ohi se oli ok. Mutta jos minun aikataulu kusi se oli maailman loppu. Eli ne kaikki oli pelkkää valhetta. Koska joku toinen odotti tai venytti. Nyt hän saa kaikki maailman naiset. Kunhan minun ei tarvitse olla se huijattu ja koko kylän vedätys naru ja naurun aihe. Ensi kerralla se on joku muu nainen jolle se valehtelee.

” Nyt hän saa kaikki maailman naiset. Kunhan minun ei tarvitse olla se huijattu ja koko kylän vedätys naru ja naurun aihe. Ensi kerralla se on joku muu nainen jolle se valehtelee.” Haluatko aloittajaäijä nimetä jonkun tarkan lokaation missä näin jännittäviä tapahtumia tapahtuu? Kysyy yks nukkumalähiössä asuva tarinanjanoinen ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyt varmasti kovia kipuja läpi. Hänen tarkoituksensa minun elämässäni lienee se, että nosti jo olemassa olevia traumoja pintaan. Välillä vaan olo on sellainen, kuin sielu olisi tapettu. Koitan opetella rakastamaan itseäni, vain siten voin selviytyä tästä. Toivon paljon voimia sinulle, sinun tielläsi. Tästäkin selvitään 💪🙏❤️ ap

Sielu olisi tapettu, onpas sulla palstasetä kielikuvat taas kohdallaan. Ihan hyvää viihdettä nämä sinun länkytykset on sinänsä. Toisille jotain ihan muu muu muuta

• Anonyymi
        UUSI

Suutuspäissään sitä sanoo paljon sellaista, mitä ei oikeasti tarkoita. Sitä vaan purkaa pahaa oloaan tilanteessa, kun toiseen pettyy. Tyhmä pää fiksummassa bodyssa?Elämä opettaa paljon asioita ja kantapään kautta opittu jää paljon paremmin mieleen. Anteeksi pyytäisin, jos joku kokisi minut noinkin negatiivisella tavalla, koska mitään niin pahaa en ole tarkoittanut, että sitä tarvitsisi täällä palstalla purkaa? Hyvälle on aina paremmin aikaa. Spontaanius on haittatekijä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Suutuspäissään sitä sanoo paljon sellaista, mitä ei oikeasti tarkoita. Sitä vaan purkaa pahaa oloaan tilanteessa, kun toiseen pettyy. Tyhmä pää fiksummassa bodyssa?Elämä opettaa paljon asioita ja kantapään kautta opittu jää paljon paremmin mieleen. Anteeksi pyytäisin, jos joku kokisi minut noinkin negatiivisella tavalla, koska mitään niin pahaa en ole tarkoittanut, että sitä tarvitsisi täällä palstalla purkaa? Hyvälle on aina paremmin aikaa. Spontaanius on haittatekijä.

Toiminta on satuttanut enemmän, kuin sanat. Voit ehkä kuvitella miltä tuntui, kun sydän halusi uskoa, mutta jätti hiljaisuuteen, lähti vain matkoihinsa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toiminta on satuttanut enemmän, kuin sanat. Voit ehkä kuvitella miltä tuntui, kun sydän halusi uskoa, mutta jätti hiljaisuuteen, lähti vain matkoihinsa.

Ja kyllä ne sanatkin satutti. En näe muuta syytä niille, kuin satuttaminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sika ketään saa. Terveet ja fiksut naiset juoksee pakoon. Huono maine kiirii ja tavottaa kaikki naiset, et toivottavadti pikkutytöt ei haksahda juopon setämiehen lässytyksille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Nyt hän saa kaikki maailman naiset. Kunhan minun ei tarvitse olla se huijattu ja koko kylän vedätys naru ja naurun aihe. Ensi kerralla se on joku muu nainen jolle se valehtelee.” Haluatko aloittajaäijä nimetä jonkun tarkan lokaation missä näin jännittäviä tapahtumia tapahtuu? Kysyy yks nukkumalähiössä asuva tarinanjanoinen ihminen

Huijasi väärää naista🫵

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hulluja huijari miehiä löytyy joka kylästä ja kaupungista. Ja kyllä ne on merkitty kaikki😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ole sulle nauranut. Koko kylähän on sun puolella. Ditä vedättää ne kyttää ilkeesti ja naureskelee sille. Eihä ne luota enää siihe. setämieheen.

• Anonyymi
        UUSI

Osuu varmasti miljooniin ihmisiin🙏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Satuttavia mies olioita. Toivon ettet törmää sellaisiin. Saat parempaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tässä on kovia kipuja tullut käytyä läpi jo lähes 1,5 vuotta. Oikeastaan juurikin tuommoista josta kirjoitit ns.aina palaa takaisin hakemaan lohdutusta ja rakkautta, kun muut jutut kastuu.
        Tuo on kyllä hyvä että olet saanut työstettyä traumojasi. Minulla niitä on lähinnä tullut lisää työstämisestä huolimatta. Kuulostaa kamalilta nuo tuntemuksesi joita olet kokenut. Ei tuollaista kokemusta kukaan ansaitse. Sehän noissa on hankala juttu kun nuo tyypit saavat unohtamaan itsen ja itsekunnioituksen. Niinhän se taitaa olla, että vain rakastamalla itseään selviää. Ehkäpä siihen kylkeen myös itsearvostus ja tiukat rajat ns.luukut kiinni.
        Kiitos, niin selvitään! Voimia myös sinulle ❤️
        T.12.40 kirjoittanut.

• Anonyymi

Olet täys nolla. Sun aivot on vielä siellä, kun olit nuori ja kaunis parhaassa iässä. Totuus on nykyään jotain muuta.

• Anonyymi

Olisin voinut itse kirjoittaa täysin samoin eräälle naiselle.

• Anonyymi

Noinko aina puhut naisille. Miksi olet koko ajan takajaloillasi. Olisit ottanut sitten silloin kun oli kaunis ja nuori.

• Anonyymi

Sun aivot on jäänyt viinapullon pohjalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi yrität haukkua aina juopoksi. Luulin että muukin kuin ulkonäkö merkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli vastaus noihin ilkeisiin kommentteihin 1 ja 2.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko aina puhut naisille. Miksi olet koko ajan takajaloillasi. Olisit ottanut sitten silloin kun oli kaunis ja nuori.

Ei voinu kun aina ollut puoli suomea hoideltavana

• Anonyymi

Ihan tosissasiko kirjoittelet näihin palstaäijän avautumisiin tällaista näistä elämän totuuksista? Katkeruus ei myöskään kaunista tai lisää viehätysvoimaa

• Anonyymi
        UUSI

Toiset viisastuu vanhetessaan, toiset ei🤣🐽

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, juoppo äijä ei tee muuta kuin pahoja tekoja.

• Anonyymi
        UUSI

Ja edelleen🩷👌

• Anonyymi
        UUSI

Pitää kasvaa ja aikuistua jot osaa olla oikei suhteessa. Viina ei auta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viina vie ulkonäonkin😿

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voinu kun aina ollut puoli suomea hoideltavana

Renttu.

• Anonyymi
        UUSI

Erikoinen kommentti nimittäin minusta ollaan nyt enemmän kiinnostuneita kuin sillon. Alle viikko sitten eräs tuttu mies ei tunnistanut minua. Kertoi että ei tunnistanut kun olin muuttunut todella paljon ja positiivisempään suuntaan ja oli selvästi hyvin viehättynyt. Jotkut vanhenee kuin viini ja toiset kuin maito. Oletan katkeran kommenttisi perusteella että olet itse se maito tai jostain muusta syystä katkera.

• Anonyymi

Jaa mitä siltoja? Ainoat sillat mitä oon polttanut on ollut elämäntapakoululaisia. Liian rahvasta sakkia, tuhlatakseen elämää heihin.

• Anonyymi

Niin paljon annoit mennä pilalle esim me, ennenkuin tuon olet tajunnut? Tiedätkö miten paljon tällä kaikella olet minua rikkonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin paljon annoit mennä pilalle esim me, ennenkuin tuon olet tajunnut? Tiedätkö miten paljon tällä kaikella olet minua rikkonut?

Ei ole ap:n kommentti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö…?! Kui hullu pitää olla et luulee oikeen ihmisen olevan täällä??!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun mies paskoo julmasti juttunsa pilalle, ilman katumusta.. no chance.. raukka!

• Anonyymi

Oon niin pahoillani. Olen aina sanonut etten ole mikään pyhimys.

• Anonyymi

Ei kun sillä ystävällä on uus suhde ja tää rakastaa ystävää niin siksi nyt yrittää taas jätettyä. Kyllä saa taas kenkää jos tää ystävä eroaakin niin tietää kyllä kenen luokse taas perheensä hinaa. Olkoot.

• Anonyymi
        UUSI

Äijä jolla lapsia .. pelaa ja veivaa kylmästi eronneena ja rikkinäisenä, voi hyvää päivää! Kuulostaa pelottavalle. Epäterveellistä toimintaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ilkeitä akkoja messissä!?

• Anonyymi
        UUSI

Paha kiertää pahan tekijään. Onneksi nainen pelastui.

• Anonyymi
      UUSI

Juuri näin! Nössö äijä.. Raukkamainen pkasa🤮Ei täysjärkinen ihminen halua semmosta takasin. Hyväkskäyttäjä paskat. Lataamoon tai terapiaan sietäisi ohjata. Myrkyttävät toisten elämiä 🤮🤮

• Anonyymi
      UUSI

Hyi miten kuvottava mies kyseessä🐷

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin sanottu! Hän ei ansaitse sinua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      49
      3311
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      525
      2013
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1907
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      19
      1561
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1498
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1277
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      113
      1195
    Aihe