Kuulin tuossa että Savonlinnaan olisi tulossa Helvetin Enkelit MC kerho. Etsiivät tällä hetkellä sopivaa paikkaa mahdollisesti itä puolelta kaupunkia ,koska lyhyt matka Lapppeenrantaan ja Joensuuhun .
Helvetin Enkelit
22
1296
Vastaukset
- Anonyymi
Tulee Kerho Itä Väylän Autokorjaamoon Helppo Rakentaa Aita Ja puolustaa Pakotunneli Aurinkopaneelikentälle Ei Drone Huomaa Suomalainen Johtaa Joukot Pohja Lankilan Tietä Tauko Kultakivessa Jossa Kahvila
- Anonyymi
savolassa vanha pylly palo siitä uusi kerho rakennus kaupungilta apu raha 100 000 tuhatta
- Anonyymi
Tämäkin joku huru ukko kertonut Pata Pubilla kun nähnyt Tornin liivit päällä Savonlinnassa?
- Anonyymi
Tarkoitatko Torniä? Sai värit kesäkuun alussa joo, eikä se sitä tarkoita vitun idiootit, että silloin on tulossa tänne jos on nähty liivit päällä liikenteessä .........
- Anonyymi
Oot kuulu väärin. viimeisimpänä Savonlinnaa kiinnostavat mitkään enkelit.
- Anonyymi
Ei varmaan Sabo linnaa kiinnosta mutta Savonlinna paikkana kiinnostaa tätä 1% kerhoa ja Kaakko kulta myös on tappi ojossa sinne suuntaan .
- Anonyymi
Ei vaan viimeisimpänä Helvetin enkeleitä kiinnotaa mikään Savonlinna.
- Anonyymi
Joo joo tiietään mc helpers
- Anonyymi
vieläkö suomalainen on lappeen ranta / imatra liivi kerhossa?
- Anonyymi
Ai Suoppi vai kuka ?
- Anonyymi
just se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just se
Ei ole siitä varmaan tietoo ja kun ei ole näkynytkään vuosiin ,nii vaikee nyt sannoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä varmaan tietoo ja kun ei ole näkynytkään vuosiin ,nii vaikee nyt sannoo
Ilmeisesti suutarin hommia ja voimaimua ainakin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti suutarin hommia ja voimaimua ainakin .
Just sitä voimaimua onnistuu tältäkin pelleltä .
- Anonyymi
kerho tulee pärnäsen korjaamolle avataan jo tänä syksynä siellä on oiva rassata mopoja
- Anonyymi
Ei tarvii yhtään 1% kerhoa tänne , muutenkin on liikaa rikollisuutta joita ihan perheen isät ja eräät yrittäjät tekevät.
- Anonyymi
Ja säku et asialle mitään mahda! Tuli tai ei
- Anonyymi
Nooo siehä oikee tietäjä ooooot
- Anonyymi
Hei puli, nolo avaus 😂
- Anonyymi
Sitä olen aina ihmetellyt, että velvoittaako Harley-Davidsonin omistaminen jotenkin sekakäyttöön, lasten myrkyttämiseen, akkojen pieksämiseen tai velkojen keksimiseen?
- Anonyymi
Ja tulet ihmettelemään jatkossakin tuolla älykkyydellä...oon kuullu et samaa tekee honda miehetkin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642