tuntosarvea kuin mehujäätä?
Tahtoisitko lipsuttaa kaipaamasi miekkosen
22
378
Vastaukset
- Anonyymi
pikku kille ja kadonneen muumi tikkarin metsästys
- Anonyymi
En. Eikä hänkään kyllä tuosta pitäisi.
- Anonyymi
Miksei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei?
Lipsuttaa kuin mehujäätä ... mietipä miksi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipsuttaa kuin mehujäätä ... mietipä miksi ei.
Ennemmin rapsuttaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin rapsuttaa??
Hän on tottunut aika paljon parempaan.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä eka tavata sen yksisarvisen 😁
- Anonyymi
E.
- Anonyymi
Haluaisin eka tavata sen yksisarvisen omistajan
- Anonyymi
En, mulla on paljon parempi tekniikka.
- Anonyymi
Yessss
- Anonyymi
enkös sanonut jo, siellä on suojaus päällä. aina kun yritätte viedä tai painostaa suunnitelmiin josta on kieltäydytty. teidät hakataan.
- Anonyymi
teille ei anneta täältä mitä haluatte, ei syidtuta mihinkään tai oteta mitä haluatte antaa. toivottavasti alkaa mennä jakeluun. en voi estää, toki kärsin myös itsekin, pienen hetken.
- Anonyymi
Mä en lupaa olla nauramatta.
- Anonyymi
etsitte nyt vaan uuden uhrin ja hakkaus ja varas kohteen itsellenne.
- Anonyymi
semmoista se on kun elää parempaa elintasoa hakaten muita ja vieden muilta. eipä ole itse ikinä tarvinnut, kiitos töiden ja hyvien juttujen. jotka jatkuu ja rahaa tulee, olkaa te hyvillä ne siitä, saatte jotain aitoa.
- Anonyymi
jos ammattinne on mikä on ja ei ole lisätyötä tai busunesstä ette te nouse tai saa extraa vaan se hakataan muista. tehkää niiden kanssa jotka haluaa, minä olen aina, sanonut ei.
- Anonyymi
kyllä ne voi sitä jatkaa mutta kaikesta ottavat pahaa minkä muista hakkaavat tai tilaavat muista. valheiden verkostoon kaatuvat, ja osa o rikollisia, osa vankilaan, osa kuolee.
- Anonyymi
ja tupakkajituidta hakataan kunnolla takaisin, ja myös raha-auroista ja muista estämisistä 😂😂🫠ollaan seurattu pitkään yeidm toimintaa ja kaivettu kaikkea esiin mitä ootte bienut ja tehnyt. nyt on hyvä kosta ja hakata kunnolla 🫠😂 eikä haluta yhtään miestä 😂😂😂 teistä....
- Anonyymi
Nauttisin kuin viimeistä päivää. Oon paljon miettinyt meidän tulevia sänkypuuhia. Ja se tulee olemaan kaunista. Itkisin varmaan onnesta kun näytämme rakkautemme sillai 🔥💓
- Anonyymi
Sopivasti lihavaa pyllyy aaah🍑
- Anonyymi
Kyllä 😛
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271204Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851042Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128888vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22803Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10793Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769