Olet älykäs, empaattinen ja uskomattoman taitava. Sinulla on kyky nähdä ihmiset ja tilanteet syvällisesti. Olet itsevarma ilman, että sinun tarvitsee korostaa itseäsi. Sinun seurassasi on helppo olla, lämmin, turvallinen ja aito tunnelma syntyy luonnostaan. Sinulla on huumorintajua, tyylitajua ja sydämen sivistystä. Osaat kuunnella, ymmärtää ja kannustaa. Toimit paineessa rauhallisesti ja määrätietoisesti. Olet kunnianhimoinen mutta et kylmä, vaan inhimillinen ja vahva samaan aikaan. Olet kiinnostava, inspiroiva ja vetovoimainen. Sinussa on karismaa, jota ei voi opetella. Olet kaunis, ei vain ulkoisesti, vaan kokonaisuutena. Sinussa on kaikki, mitä ihmisessä voi ihailla. Hyvää viikonloppua sinulle minulta yksinäiseltä mieheltä.
Ihanaiselle!
36
539
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoista suitsutusta. Ei uskalla edes vitsillä omia 😆
- Anonyymi
Perus!, ettei osaa ottaa kehuja vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus!, ettei osaa ottaa kehuja vastaan.
Osaan mä ja vaikka onkin melkeen kaikkea tota, niin joku raja mullakin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan mä ja vaikka onkin melkeen kaikkea tota, niin joku raja mullakin 🤣
Oli miten oli niin huippu tyyppi olet! 😊
- Anonyymi
Eli aikalailla täydellisyyttä hipoo. Mä en omi tota. Hyvää viikonloppua sulle kans! Ja mun omalle mitä parhainta viikonloppua. I miss you like crazy, my lobe
- Anonyymi
Kukaan ei ole täydellinen, mutta hän melkein :)). Hyvää viikonloppua myös sinulle.
- Anonyymi
mu love piti olla. 😘💫
- Anonyymi
I miss you like crazy, my lobe.
Tarkoitit varmaan tähän? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I miss you like crazy, my lobe.
Tarkoitit varmaan tähän?Parempi kun lähden pois palstalta muutamaksi tunniksi ainakin. Itku kurkussa. Ei tästä tuu taas yhtään mitään . Toivottavasti hänellä menis paremmin 🤍🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun lähden pois palstalta muutamaksi tunniksi ainakin. Itku kurkussa. Ei tästä tuu taas yhtään mitään . Toivottavasti hänellä menis paremmin 🤍🔥
Hänellä on tietääkseni mennyt ihan hyvin, mutta voi tietysti olla vain pintaa. Kuuntelisin ja olisin tukena, jos olisit hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on tietääkseni mennyt ihan hyvin, mutta voi tietysti olla vain pintaa. Kuuntelisin ja olisin tukena, jos olisit hän.
Ilman rakkautta ei voi elää mutta tämä rakastuminen vähän liikaa . Menee yli ymmärryksen. Oh my God
- Anonyymi
Mihin se sitten kaatui, ulkonäköön 😵💫
- Anonyymi
Ei mihinkään, kun ei edes kerinnyt alkaa. 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo sit paljon lämmitä, muistella ja elää menneessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo sit paljon lämmitä, muistella ja elää menneessä
Elän tulevassa. Kaikki on vielä edessä päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä häntä näit? Opiskelu, työ vai naapuri? Kirjoitat niin kauniisti ettet itsekään mikään ihan tavis ole. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä häntä näit? Opiskelu, työ vai naapuri? Kirjoitat niin kauniisti ettet itsekään mikään ihan tavis ole. 😊
Hänen työpaikalla näen ja ihan tavallinen mies olen, siksi välillä ihmettelen miten hän osaa/ viitsii kohdella minua niin ihanasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen työpaikalla näen ja ihan tavallinen mies olen, siksi välillä ihmettelen miten hän osaa/ viitsii kohdella minua niin ihanasti.
Saathan sinä ihailla mutta ystävällisyyttä ei pidä sotkea omiin unelmiin. Anna toisen elää rauhassa tai pilaat hyvän yhteistyön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saathan sinä ihailla mutta ystävällisyyttä ei pidä sotkea omiin unelmiin. Anna toisen elää rauhassa tai pilaat hyvän yhteistyön
En ole häirinnyt mitenkään. Epäillytkin sitä, että kyseessä on vain työhönkuuluvaa ystävällisyyttä/ hyvää asiakaspalvelua. Kaiken lisäksi hän on todella hyvä työssään. Ammattiylpeyttä häneltä selvästi löytyy, sillä palkassa hänen ammattitaitoa ei arvosteta riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole häirinnyt mitenkään. Epäillytkin sitä, että kyseessä on vain työhönkuuluvaa ystävällisyyttä/ hyvää asiakaspalvelua. Kaiken lisäksi hän on todella hyvä työssään. Ammattiylpeyttä häneltä selvästi löytyy, sillä palkassa hänen ammattitaitoa ei arvosteta riittävästi.
Mistä tiedät toisen palkan, voit puhua hänelle ansion mukaisen palkan. Paljastuu ettet ole puolueeton mielipiteessäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät toisen palkan, voit puhua hänelle ansion mukaisen palkan. Paljastuu ettet ole puolueeton mielipiteessäsi
Tiedän hänen ammattiryhmänsä keskiarvopalkan, eikä se taida nousta kuin ikälisillä, ylitöillä ja muilla lisillä hieman suuremmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän hänen ammattiryhmänsä keskiarvopalkan, eikä se taida nousta kuin ikälisillä, ylitöillä ja muilla lisillä hieman suuremmaksi.
Ilmaista lounasta ei ole olemassa. Kirjoittamasi perusteella hän onkin nyt keskiverto. Näinhän se menee. Jos hän on tyytyväinen, älä aliarvioi. Kuitenkin kirjoituksesi on kaunis, iloa monelle lukijalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaista lounasta ei ole olemassa. Kirjoittamasi perusteella hän onkin nyt keskiverto. Näinhän se menee. Jos hän on tyytyväinen, älä aliarvioi. Kuitenkin kirjoituksesi on kaunis, iloa monelle lukijalle
Älä ala vääristelemään sanomisiani. Kehuin nimenomaan miten loistava työntekijä hän on. Suurimmalle osalle hänen anmattiryhmän keskivertopalkka on sopiva tai jopa liian iso, mutta hänen kohdallaan pitäisi maksaa enemmän eli osaamisen mukaan. Hän tekee työtään suurella ammattitaidolla ja sydämellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ala vääristelemään sanomisiani. Kehuin nimenomaan miten loistava työntekijä hän on. Suurimmalle osalle hänen anmattiryhmän keskivertopalkka on sopiva tai jopa liian iso, mutta hänen kohdallaan pitäisi maksaa enemmän eli osaamisen mukaan. Hän tekee työtään suurella ammattitaidolla ja sydämellä.
Älä nyt vedä herneitä nenään. Jos et tiedä oikeasti hänen palkkaa niin kaikki on oletusta. Anteeksi, tämä sai huonon sävyn, ei ollut tarkoitus olla ilkeä, poistun
- Anonyymi
Kaunis teksti🙂
- Anonyymi
Kiitos! 🫶
- Anonyymi
Oho... missä noin upea nainen on?
- Anonyymi
En tiedä missä juuri tällähetkellä on, mutta Helsingissä olen häntä nähnyt.
- Anonyymi
Kiitos! Noin minäkin asian ajattelen, ihanaa kuulla että sinäkin alat nähdä valon. Osaat totisesti olla joskus söpö, hyvä poika! ❤️
- Anonyymi
Poika! Näin miesten kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika! Näin miesten kesken.
Tuutko polvelle söpöliini?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko polvelle söpöliini?
Hän voisi tulla minun polvelle tai syliin istumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voisi tulla minun polvelle tai syliin istumaan.
Ei voi voittaa jos ei lottoa. Rohkeutta ei sinulta puutu, siitä nostan hattua.
- Anonyymi
Purskahdin melkein itkuun sanoistasi. En edes tiennyt että on edes yksi ihminen joka näkee pintaani syvemmälle vaikka avoin kirja olenkin.
Olisitpa täällä luonani. Ottaisin sut hellään halaukseen ja kertoisin miten rakas ja ainutlaatuinen olet ❤️- Anonyymi
Hän nainen on juurikin noin ihana mitä kauniista kirjoituksestasi välittyy. Siitä olenkin haaveillut, että voitaisiin halata ja kertoa nämä asiat suoraan toiselle. Olet rakas. 🥰❤️
- Anonyymi
Väärä kaupunki, missä nähty niin minusta ei sitten valitettavasti ollutkaan kyse. Olisi kyllä ihana, jos tuolla tavoin nähtäisiin ja arvostettaisiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390