Nyt pitää ottaa pienet torkut, että jaksaa yöllä laulattaa jäätelöautoa!
Olkaa valmiina!
Kun ulkona laulaa jäätelöauto!
10
274
Vastaukset
- Anonyymi
No.. mitä tuota. Tee päiväsaikaan niin saat paremman piilokamera jutun
- Anonyymi
Paljon mukavampi yöllä laulattaa, menee mainos paremmin perille, kun ihmiset nukkuvat helteellä ikkunat auki.
- Anonyymi
Kuinka infantiili pitää ihmisen olla, että jaksaa soittaa jotain jäätelöauton ääntä, olipa vuorokaudenaika sitten mikä tahansa.
- Anonyymi
Onko teillä missä kohtaa Pohjolankatua pysäkit? Ei jaksa kääntöpaikoille tällaisella helteellä.
-Vilu Hulinen- - Anonyymi
Miten nämä kaikki tuotteet mahtuu riisikuppis takakonttiin? https://www.jatskiauto.com/tuotteet/
- Anonyymi
Ottaisin tuommosen mansikka jäätelö kakun.Käykö teillä pankkikortti vai pitääkö olla käteistä?
- Anonyymi
Minä haluaisin sen ihanan samettisen suklaasilmän kermaisella kuorrutteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin sen ihanan samettisen suklaasilmän kermaisella kuorrutteella.
Pyydämme nöyrimmin anteeksi asiakkailtamme, jäätelöautomme pakastin sippasi eiliseen helteeseen ja jätskimme valuivat pitkin asfalttia. Pakastinkorjaaja ongella.
Tv Iisalmen Jätskiauto ky - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydämme nöyrimmin anteeksi asiakkailtamme, jäätelöautomme pakastin sippasi eiliseen helteeseen ja jätskimme valuivat pitkin asfalttia. Pakastinkorjaaja ongella.
Tv Iisalmen Jätskiauto kyKai jätskiautotunnari toimii? Toimiihan?? Niin iloinen ääni kesäyössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai jätskiautotunnari toimii? Toimiihan?? Niin iloinen ääni kesäyössä.
Kiitos yhteydenotostanne! Valitettavasti Suomen jätskiauto firman toimari pysäytti meidät yöllä Louhenkadulla. Kuuntele vaikka Maarit Hurmerinnan Jäätelökesää!
Olemme nyt ongella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070