En viitti enää pyytää kuin tänne nyt näin vain kirjoitan. Soita vaikka yöllä. Ikävä sun ääntä.
Pusuja rakas.
-P. Nainen
Rakas soita mulle
21
325
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ihmisten ilmoilla voi salakuunnella? :(
- Anonyymi
Ei voi, on ihan liian kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi, on ihan liian kaukana.
No voi itku, mitä jos tulisit ikkunan alle istuskelemaan? Saattaisit vaikka jonkun pierun kuulla yön pimeydessä. Voisi helpottaa tuota ikävää ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi itku, mitä jos tulisit ikkunan alle istuskelemaan? Saattaisit vaikka jonkun pierun kuulla yön pimeydessä. Voisi helpottaa tuota ikävää ❤️
Käytkö ihan täysillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytkö ihan täysillä?
Moottori pörisee tälläkin hetkellä 🍑💨
- Anonyymi
minusta puhelimessa puhuminen on typerää ellei se sitten ole nopeasti ohi,SORI
- Anonyymi
Samaa mieltä, kaikkeen tyhmään sitä päissään sortuukin!
- Anonyymi
Ei ole sulle tämä aloitus, sori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, kaikkeen tyhmään sitä päissään sortuukin!
Sulla se oli tapana aina kännissä jaaritella onneks se on,OHI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se oli tapana aina kännissä jaaritella onneks se on,OHI
Molemmat oltiin sekaisin, eri kulmista tosin. Onneksi nyt voidaan jatkaa sekoilua omilla tahoillamme! Ai niin, paitsi ettei sinusta pääse eroon senkin peräpukama!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat oltiin sekaisin, eri kulmista tosin. Onneksi nyt voidaan jatkaa sekoilua omilla tahoillamme! Ai niin, paitsi ettei sinusta pääse eroon senkin peräpukama!
noh sinähän se taas tänään minulle viestiä laitoit että kannattaa pitää lättysikii mies niin voidaan kaik paremmin se on mmmmoro .toine.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noh sinähän se taas tänään minulle viestiä laitoit että kannattaa pitää lättysikii mies niin voidaan kaik paremmin se on mmmmoro .toine.
Sinä tänne falskit päivät pääksytysten. Tuu tänne sanoon jos on jotain asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tänne falskit päivät pääksytysten. Tuu tänne sanoon jos on jotain asiaa!
Puhumme irl eli pidä poika kuti pusseissasi
- Anonyymi
sä niin toivoisit sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sä niin toivoisit sitä
Että veivaisit kunnolla etkä vaan kutittelis karvoja, joo? Minkäs minä miehenä itselleni voin, ehkä voisit pitää ne kädet omalla puolella jos telttailu häiritsee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että veivaisit kunnolla etkä vaan kutittelis karvoja, joo? Minkäs minä miehenä itselleni voin, ehkä voisit pitää ne kädet omalla puolella jos telttailu häiritsee!
joo joo kyllä mä tiiän että kissan silittelyt ei tossa kohtaa tepsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo kyllä mä tiiän että kissan silittelyt ei tossa kohtaa tepsi
Vaativa nainen kun käsi käy jo toisen varressa, mutta kissaa ei saa koskea
Sivusta
- Anonyymi
Joku P puhelu mielessä?
- Anonyymi
Mies soittaa aina kun olen paskalla. Meitä pidetty kaveripiirissä outona, mutta meistä se lähentää meitä ihanasti ❤️
- Anonyymi
Mikä P puhelu?
Ihan normaali puhelu on mielessä.
-P.nainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749