https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011388632.html Toivottavasti meni jollekin hallituksen pieksämälle Karhuvuoreen..
Kotkaan yli 50 miljoonan Eurojackpot voitto!
33
902
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti jollekin pienellä sairaseläkkeellä sitkuttelevalle.
- Anonyymi
eihän sairaseläke mikään pieni ole ainakaan minulla hyvin pärjää
- Anonyymi
En sitten tiedä mutta itse jouduin sairaseläkkeelle 47 vuotiaana ja sillä tulen toimeen oikein hyvin..Verojen jälkeen 2100e kk käteen..En valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän sairaseläke mikään pieni ole ainakaan minulla hyvin pärjää
Minulla 980€/kk...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitten tiedä mutta itse jouduin sairaseläkkeelle 47 vuotiaana ja sillä tulen toimeen oikein hyvin..Verojen jälkeen 2100e kk käteen..En valita.
Moni monisairas joutuu sinnittelemään alle tonnin eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni monisairas joutuu sinnittelemään alle tonnin eläkkeellä.
Eläke kertyy tulojen ja tehdyn työn mukaan.
- Anonyymi
Siinä on taas pitkäksi aikaa Kotkan kateellisille mietittävää....Veikkaan että voittajan on muutettava pois Kotkasta.
- Anonyymi
minä muuttaisin ilman lottovoittoakin jos asuisin siellä
- Anonyymi
Taas Kotkaan. Sattumalta.
- Anonyymi
"Taas Kotkaan. Sattumalta."
Tuskin sattumaa vaan tilastollinen todennäköisyys. Ilmiselvää että Kotkassa pelataan paljon ja todennäköisyys voitolle on siis suurempi.
Ja että miksi pelataan paljon? Ketjussa jo taitaa olla muutama vihje...
- Anonyymi
Onnea voittajalle!!
- Anonyymi
Minä se olen. Uusi miljonääri.
Lahjoitan ainakin miljoonan SOS-Lapsikylälle, koska se tarvitsee hallinnon ylläpitoon rahaa enemmän kuin varsinaiseen toimintaan. Johtajilla on ylisuuret palkat. Toisen ainakin miljoonan lahjoitan Hyvinvointialueen hallinnon ylläpitoon samasta syystä. - Anonyymi
Ei se ole tämä yksi hallitus joka on piessyt vaan Suomi valtiona.
Pitkän linjan "poliittinen koulu", joka on jatkunut 1970-luvulta nykypäivään, kasvattaa maan kansalaiset vihaamaan yrittäjyyttä, varallisuutta ja vaurastumista.
Kyseinen "koulu" tosin alkanut nykyisen hallituksen aikana lisäämään oppituntejaan ja antamaan tukiopetusta kurjistamisessa. - Anonyymi
Jos miä oisin voittanut miljoonat en kyllä kylällä siitä hiiskuisi kellekkään auttaisin anonyymisti sellasia jotka päivästä toiseen kituuttavat pienillä rahoilla ja sinnittelevät valittamatta. Köyhyys tekee kipeää ja se on niin väärin että meillä on niin paljon aikuisia nuoria ja lapsia jotka iltasella menevät nälissään nukkumaan. Toivotaan että uusi miljonääri osaa kuunnella sydämellään ja haluaa auttaa oman kylän vähempiosaisia sillä kyllä tuollaisesta summasta riittää vähän annettavaksikin. Onnea miljonäärille jos nyt tätä luet.
- Anonyymi
Jos olisin voittaja ja työiässä, niin en menisi enään töihin.
- Anonyymi
Onnea Kotka! Yksi Suomen punaisimmista punikki-pesäkkeistä, joten nyt vaan jackpotti jakoon kaikille tasapuolisesti. Tasapäistäminen kunniaan.
T.Myö päätetään - Anonyymi
Joku pääsi nyt Kelan ikeen alta lopullisesti, eikä Purran puraisut tunnu enää lompakossa.
- Anonyymi
Kun käy töissä, niin ei tarvitse käydä Kelassa koko elinaikanaan.
- Anonyymi
No nyt on varaa mennä Meripäiville.
- Anonyymi
43 vuotta lottosin 500€ vuodessa ja nyt sitten osui...
- Anonyymi
...jollekin muulle. Kyllä ottaa pattiin.
- Anonyymi
Meitä on siis ainakin 2. Kumpi tai kuka meistä on se voittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on siis ainakin 2. Kumpi tai kuka meistä on se voittaja?
Tää on hyvä läppä! Onneks näitä ei liian usein kuule, koska alkaa aina naurattaa niin, että meinaa tulla paskat housuun :D
- Anonyymi
Se olisi kirous, joutuisin Nikeliin. Vuonna 1999 voitin 12400 markkaa se oli nuorelle kiva summa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi kirous, joutuisin Nikeliin. Vuonna 1999 voitin 12400 markkaa se oli nuorelle kiva summa .
Toivon voittavani 40000, ostaisin uuden Diesel Passatin. Entinen vaihdossa.
- Anonyymi
Vahvojen huhujen mukaan olisi karkkariin mennyt nuorelle Ukrainalaiselle, jolla silmä on seissyt sen jälkeen päässä, kun sai tietää voitosta. Oli uhonnut ostaa ohjuksia, joilla ampuu putleria pers reikään.
- Anonyymi
Joo, oli ilosta riehunut one way seurakunnan edessä. 😀
- Anonyymi
Tuosta puhuu kaikki.
- Anonyymi
Satamahommia?
- Anonyymi
Siellähän on ollut useita ahtaajia,jotka ei ole lähtenyt eläkkeelle vaikka on eläkeikä saavutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän on ollut useita ahtaajia,jotka ei ole lähtenyt eläkkeelle vaikka on eläkeikä saavutettu.
68v sitten lähdetään, perheen pariin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
68v sitten lähdetään, perheen pariin.
Lapsi täyttää 50 , annan hänelle aikaa nyt kun olen eläkkeellä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422992117- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251489Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421453- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086