Naisellisia muotoja

Anonyymi-ap

Millä tavalla saisi helpoiten/parhaiten naisellisia lantionmuotoja miehiseen vartaloon tyttöillessä. Harrastan tyttöilyä ja puen käytännössä täydellisen naisten asun päälleni, alusasut, korkkarit, sukkikset, hameen ja esim paitapuseron. Mutta peilistä näkyy miehinen vartalo, jossa ei ole pyllymuotoja ollenkaan. Olen kyllä hoikka urheilullinen ja pienikokokoinen, mutta ei auta. On kuitenkin hartiat ja lantio puuttuu. Onko hyviä konsteja saada helposti luonnollisen näköiseksi.
T. Ukm55

26

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei.

• Anonyymi

Mee sirkukseen pelle

• Anonyymi

Ei kaikkialla naisillakaan olen naisellista vyötäröä.Hoikka näyttää hyvältä ilman isoa peppuakin.Hame,sukkikset,korkkarit niin näyttää tyylikkäältä...t.62ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikkialla naisillakaan olen naisellista vyötäröä.Hoikka näyttää hyvältä ilman isoa peppuakin.Hame,sukkikset,korkkarit niin näyttää tyylikkäältä...t.62ukm

Eihän sen pepun tarvitsisi niin valtava ollakaan, edes pientä pyöreyttä toivoisin. Olisi esimerkiksi housujen kanssa paljon paremman näköinen.
        T. Ukm55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sen pepun tarvitsisi niin valtava ollakaan, edes pientä pyöreyttä toivoisin. Olisi esimerkiksi housujen kanssa paljon paremman näköinen.
        T. Ukm55

Laitat mekon vyötärön tiukalle niin kyllä se korostaa hiukan peppua.Nätit kengät,ohuet sukkikset niin katse kiinnittyy sääriin...t.62ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitat mekon vyötärön tiukalle niin kyllä se korostaa hiukan peppua.Nätit kengät,ohuet sukkikset niin katse kiinnittyy sääriin...t.62ukm

Voi ollakin, että mekon kanssa näyttää paremmalta. Käytän yleensä hametta ja paitapuseroa ja silloin vapaana roikkuva paidanhelma peittää vyötärönseudun ja tekee siitä turhan leveänoloisen. Sukkissääret ovat kyllä hyvännäköiset, kun olen hoikka ja urheilullinen 170cm/67kg. Ehkäpä kokeilen sitten kunnon kesämekkoa.
        T. Ukm55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ollakin, että mekon kanssa näyttää paremmalta. Käytän yleensä hametta ja paitapuseroa ja silloin vapaana roikkuva paidanhelma peittää vyötärönseudun ja tekee siitä turhan leveänoloisen. Sukkissääret ovat kyllä hyvännäköiset, kun olen hoikka ja urheilullinen 170cm/67kg. Ehkäpä kokeilen sitten kunnon kesämekkoa.
        T. Ukm55

Ohuet tummat sukkahousut..!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohuet tummat sukkahousut..!!!

Käytän yleensä mustia 60-100 den sukkiksia, ovat riittävän peittävät, kun en olen ihan silosääri....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän yleensä mustia 60-100 den sukkiksia, ovat riittävän peittävät, kun en olen ihan silosääri....

Joo,ne toimii paremmin jos ei silosääret.Tummat kuitenkin näyttää kivoimmilta/kiihottavimmilta kuin vaalean ruskea..?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo,ne toimii paremmin jos ei silosääret.Tummat kuitenkin näyttää kivoimmilta/kiihottavimmilta kuin vaalean ruskea..?!

Itse en pidä ruskeista sukkiksista ollenkaan. Joskus olen käyttänyt esimerkiksi tumman/viininpunaisia tai ihan kirkkaanpunaisia tai sitten jotain tummanharmaata tai tummansinistä. Aina kuitenkin vähintään 60den.
        T. Ukm55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Ukm55

Ter...
        Minä sain pakara lihakset aika näköiseksi, laitoin tens. Laitteen lätkät luhaksille, sitten 20 kilon kahvakuyla käteen jakyykkyjä. Tulokset ei näy hetkessä, eikä perse siitä leviä. Pakaroista tulee kyllä sivulta katsoen( profiili) ja vaimoni mielestä todella linjakkaat. Parantaahan se ryhtiäkin ja antaa jalkoihin voimaa . Tens laite ei tarvitse olla kovin kalliskaan, itselläni alle satasen härpäke. On roiminut hyvin jo vuosia. Ps, alkuun pakarat ja reidet kipeytyy oikei kunnolla, kannattas aloittaa rauhallisesti, usko pois tässä jos missä kärsivällisyys palkitaan. Kun olet jatkanut muutaman kuukauden, alatnähdä tuloksia peilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ter...
        Minä sain pakara lihakset aika näköiseksi, laitoin tens. Laitteen lätkät luhaksille, sitten 20 kilon kahvakuyla käteen jakyykkyjä. Tulokset ei näy hetkessä, eikä perse siitä leviä. Pakaroista tulee kyllä sivulta katsoen( profiili) ja vaimoni mielestä todella linjakkaat. Parantaahan se ryhtiäkin ja antaa jalkoihin voimaa . Tens laite ei tarvitse olla kovin kalliskaan, itselläni alle satasen härpäke. On roiminut hyvin jo vuosia. Ps, alkuun pakarat ja reidet kipeytyy oikei kunnolla, kannattas aloittaa rauhallisesti, usko pois tässä jos missä kärsivällisyys palkitaan. Kun olet jatkanut muutaman kuukauden, alatnähdä tuloksia peilistä.

Oletkos miten hyödyntänyt saamiasi muotoja, tyttöillessäsi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos miten hyödyntänyt saamiasi muotoja, tyttöillessäsi??

Tiedä tarvitseeko niitä sen kummemmin"hyödyntää" kohottaahan se vähän itsetuntoa, ja parantaa liikunta kykyä.
        Eikä tuo haittaa kun vaimo sauniltoina selkää pestessä ei tahdo saada käsiään irti kinkuista. Sanoo vielä niiden näyttävän ja tuntuvan ihanilta🙃
        Eikös tuossa ole jo kannustinta pieneen vaivannäköön. En ole mielestäni sen homompi kun muutkaan, haluan vaan että tämä ainoa kroppa jaksaisi palvella loppuun asti.

• Anonyymi

Lihota itsesi siiderillä ja ota tatuointeja. Siinäpä Suomalainen naisellinen tyttö. Buu ha haa!

• Anonyymi

Käytän itse usein v-kaulamallisia kellomekkoja tai kietaisumekkoja. Niillä saa hyvin korostettua lantion aluetta ja v-aukko vie huomion itseensä hartioista.

• Anonyymi

Pitää itsekin kokeilla mekkoa, saisiko sen näyttämään paremmalta. Ei vaan ole oikein paikkaa säilyttää vaatteita, kun tämä on salainen harrastus. Käytätkö naisten vaatteita myös julkisesti?
        T. Ukm55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää itsekin kokeilla mekkoa, saisiko sen näyttämään paremmalta. Ei vaan ole oikein paikkaa säilyttää vaatteita, kun tämä on salainen harrastus. Käytätkö naisten vaatteita myös julkisesti?
        T. Ukm55

Sukkahousut piilossa autotallissa..!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukkahousut piilossa autotallissa..!!!

Itse tulee tyttöiltyä ihan julkisestikin, käyn kaupungilla kahvilla, kaupoissa yms. Ei ihmiset juurikaan kiinnitä huomiota, vaikka varmasti huomaavat.
        T. Ukm55

• Anonyymi

Syö rutkasti soija tuotteita, saat miestisut ja leveän perseen

• Anonyymi

Kysele transtäti/liivilyyli nimellä tänne kirjoittavalta kaverilta neuvoja

• Anonyymi

Kokeile samaa konstia kuin tekorintoihinkin eli naisten nilkkasukkiin esimerkiksi jotain siemeniä/riisinjyviä ja muotoilet niistä sukkahousujen alle lantionmuotoja. Ainakin rinnat tulevat mukavasti näin, tulee hieman painoakin rintoihin ja tuntuvat mukavilta puristella.

• Anonyymi

Nilkkurit,sukkahousut,hame..niin kyllä näyttää kivalta..ei tarvi muhkeaa peppua...t.62ikm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nilkkurit,sukkahousut,hame..niin kyllä näyttää kivalta..ei tarvi muhkeaa peppua...t.62ikm

Juuri noin. Korkkarit, sukkikset, hame ja paitapusero ja alusasut, rintsikoihin vähän täytettä.
        T. Ukm55v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin. Korkkarit, sukkikset, hame ja paitapusero ja alusasut, rintsikoihin vähän täytettä.
        T. Ukm55v

Eihän kaikilla hyvännäköisill naisillakaan olen isoa lantiokaarta.Pukeutumisella se hoituu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kaikilla hyvännäköisill naisillakaan olen isoa lantiokaarta.Pukeutumisella se hoituu...

Vaatteet naisen tekevät, siistit luonnollisen seksikkäät vaatteet, ei liian yliampuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatteet naisen tekevät, siistit luonnollisen seksikkäät vaatteet, ei liian yliampuvat.

Tytti Tuppurainen kaunis esimerkki..!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      116
      5205
    2. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      184
      4446
    3. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      176
      4380
    4. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      102
      3597
    5. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      29
      3344
    6. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      46
      3221
    7. Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista

kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi
      Maailman menoa
      16
      3206
    8. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      15
      3099
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      58
      2965
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      24
      2426
    Aihe