Voisin kokeilka miltä tuntuu saada kullia anukseen. Utelias ukissa olen.
Peppuun utelias
2
248
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on tuon tapaisia ajatuksia, älä jätä toteuttamatta.
Minä olen ilmoitellut näillä sivuilla halustani. Olen kai kuitenkin jo liian vanha, kelvatakseni kellekään.
Ehdotin sitten vaimolle, että ostetaananko srap.
Tehtiin niin, viime yönä sitten testattiin...
Vaimo veteli minua pyllyyn , kuin mies ikään. Sai siitä itsekin parikin orkkua, on sitä mallia srap jossa nainen panee sen toisen pään pilluunsa,ja ainakin hänellä se pydyi hyvin ilman mitään valjaita.
On tosin tiukempi pilluista mallia, ei ole synnyttänyt alakautta. Jos sinulla on saumaa houkutella joku kaveri vastaavaan kokeiluun, suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Ainakin minulle oli todella mukava kokemus.
Ehkä uusitaan tässä illan päälle🫠
,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805